Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pa ko ?e laufa use tipi topi pa te spet za?ne zajebavat.

ko pospe?uje? auto neenakomerno pospe?uje in u?as kr zmanka gasa. se je zgodil tut da je ?e crknu.

in ko zmanka gasa stisnem kuplungo da obrati padejo in evo ti ga na spet gre dalje.

kak predlog kaj use bi to lahka blo?

sm porihtou ?as predu?iga in ni? bol?... dons bom ?e zrihtou cev iz lopute do luftmeserja da nebo fau?lufta vlekl sam pomoje ?e more bit kej drizga.... sumim ?rpalko goriva. usake ideje sem vesel.

Hvala.

concept.gif

Napisano

benz filter?

 

mhm.... bom zamenju..... zdej sm luftmeser zamenjou pa zatesniu ceu za luft in zgleda da je to blo.

najbol? bom pa ?e vidu jutri ko se bom mal del pelau. :)

concept.gif

Napisano

...zatesniu ceu za luft in zgleda da je to blo.

 

Ja kdo ti je pa to povedal :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

o2 senzor mogoce?

cev za luftmesser nima veze, ti lahk filter dol vrzes pa bo gladko laufal...

razen ce mas lukno vlko za pest PO o2 senzorju in PO luftmeserju :D

Napisano

ja za pest ni bla velka bla je pa cela napokana in dans po mal ve?ih kilometrih povem da je auto bol?.

edin mal ?e jebe ko ga prime sam ni? huj?ga.

jutri bom prklopu auto na tester pa pogledu ?e je kak senzor hin al pa kej tazga. :unsure:

concept.gif

Napisano

standard napaka, imam eno vi?ka ?e rabi? :)

 

ka to zj? senzor polo?aja lopute? kak?ni so pa znaki ?e je hin? :unsure: druga? pa sm mislu pregledat senzorje kot so npr: na odmi?ni gredi, glavni gredi, luftmeser, polo?aj lopute, temperature, lambda, itd... ;)

concept.gif

Napisano

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

Napisano

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

 

aha.. :huh: no za?eu bom z menjavo filtra goriva pol bomo pa vidl na ?em je :(

concept.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.