Skoči na vsebino

spet problemi z mx-3 V6


Priporočeno sporočilo

pa ko ?e laufa use tipi topi pa te spet za?ne zajebavat.

ko pospe?uje? auto neenakomerno pospe?uje in u?as kr zmanka gasa. se je zgodil tut da je ?e crknu.

in ko zmanka gasa stisnem kuplungo da obrati padejo in evo ti ga na spet gre dalje.

kak predlog kaj use bi to lahka blo?

sm porihtou ?as predu?iga in ni? bol?... dons bom ?e zrihtou cev iz lopute do luftmeserja da nebo fau?lufta vlekl sam pomoje ?e more bit kej drizga.... sumim ?rpalko goriva. usake ideje sem vesel.

Hvala.

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja za pest ni bla velka bla je pa cela napokana in dans po mal ve?ih kilometrih povem da je auto bol?.

edin mal ?e jebe ko ga prime sam ni? huj?ga.

jutri bom prklopu auto na tester pa pogledu ?e je kak senzor hin al pa kej tazga. :unsure:

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

standard napaka, imam eno vi?ka ?e rabi? :)

 

ka to zj? senzor polo?aja lopute? kak?ni so pa znaki ?e je hin? :unsure: druga? pa sm mislu pregledat senzorje kot so npr: na odmi?ni gredi, glavni gredi, luftmeser, polo?aj lopute, temperature, lambda, itd... ;)

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

 

aha.. :huh: no za?eu bom z menjavo filtra goriva pol bomo pa vidl na ?em je :(

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole nekako navdaja z mešanimi občutki.   - super, da so prišli k pameti in da so vrnili najbolj uporabno obliko HB petih vrat, ki še vedno zgledajo kot limo in ne karavan. Velik plus. - spredaj zgleda OK, ampak nekoliko preveč dvignjen nos in vleče na SUV. Lahko bi bil nos za 5cm bolj spuščan pa bi bilo idealno. - kljub uporabnim vratom je oblika zadaj spet čist preveč SUV-ovska in skoraj nič limo. Pa še to zategovanje v konkavnost - mah kr neki. - a je nekaj narobe s podatki, ker sistemska moč PHEV je med 300 in 350KM pospešek pa kot pri 2.0 bencinarju. ISti električni pogonski sklop samo na baterijskem ima bistveno boljše pospeške. Čudno. - notri je precej bolj pocensko kot trenutna. Nekak izgleda kot da bi hoteli šparat in kokurirat Teslini notranjosti. To ne bo cool. - kje so gumbi= Ravno to je velika prednost in ostali se vračajo nazaj k fizičnim gumbom, Mazda bi pa Teslo izpre 10 let posnemala. Ojej polom, če bo res tako. - Fizični gumbi na volanu zato izgledajo kot da bi bil volan na hitrco vzet iz kakšnega drugega Mazdinega modela.   Sicer bili živi pa videli... ampak tole žal ne izgleda nek presežek. Škoda.
    • Zraven pizze paše pivo    
    • Jsu imam rejbanke že uf...s tolarji sem jih še plačal... Vidi se nebeško z njimi, na telefon ne vidim, ko imam 360 folijo okoli telefona, pa na radio ne vidim v tovornjaku. Moram z navadnimi vozit zdaj...al pa očala predvigovat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.