Skoči na vsebino

spet problemi z mx-3 V6


Priporočeno sporočilo

pa ko ?e laufa use tipi topi pa te spet za?ne zajebavat.

ko pospe?uje? auto neenakomerno pospe?uje in u?as kr zmanka gasa. se je zgodil tut da je ?e crknu.

in ko zmanka gasa stisnem kuplungo da obrati padejo in evo ti ga na spet gre dalje.

kak predlog kaj use bi to lahka blo?

sm porihtou ?as predu?iga in ni? bol?... dons bom ?e zrihtou cev iz lopute do luftmeserja da nebo fau?lufta vlekl sam pomoje ?e more bit kej drizga.... sumim ?rpalko goriva. usake ideje sem vesel.

Hvala.

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja za pest ni bla velka bla je pa cela napokana in dans po mal ve?ih kilometrih povem da je auto bol?.

edin mal ?e jebe ko ga prime sam ni? huj?ga.

jutri bom prklopu auto na tester pa pogledu ?e je kak senzor hin al pa kej tazga. :unsure:

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

standard napaka, imam eno vi?ka ?e rabi? :)

 

ka to zj? senzor polo?aja lopute? kak?ni so pa znaki ?e je hin? :unsure: druga? pa sm mislu pregledat senzorje kot so npr: na odmi?ni gredi, glavni gredi, luftmeser, polo?aj lopute, temperature, lambda, itd... ;)

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

 

aha.. :huh: no za?eu bom z menjavo filtra goriva pol bomo pa vidl na ?em je :(

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.