Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mojstri,

Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp

Napisano

kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.

 

Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.

 

 

Lp

Napisano

kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.

 

Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.

Lp

 

bom poskusil, speljat brez dodanega plina!kaj je crknilo ?e trese in ?e ne?Vztrajnik-stane?pribl?

Sporo?i, kaj bo? zrihtal z nosilcem spodaj, cena in kako si ga zamenjal?Hvala ti in lp

Napisano

baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.

 

Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni mojstri,

Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp

 

ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il
Napisano

baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.

 

Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.

 

Lp

 

hvala za info

 

ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il

 

hvala za info.bom poskusil!kak?na ideja, kolk stane in kje najceneje nabavit?lp
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

hvala za info

hvala za info.bom poskusil!kak?na ideja, kolk stane in kje najceneje nabavit?lp

 

tudi diagnoza mojga mojstra je vztrajnik:?it, razo?aran nad mazdo 2005L, samo 110tkm.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.