Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Kaj pa vem... Ja, najbrž bo res končal v preši. Ampak, če bi se pa prodajalec streznil pa si priznal, da to ni primerno za prodajo in bi ga šenkal, ga pa takoj vzamem. Sicer je potem precej stroškov, dela in časa, da se stvar obnovi, ampak jaz bi dobil spodoben in trpežen stroj... Tako, da, če ga že misli peljat v prešo, ga lahko pripelje k meni na dorišče in pusti tu, bi mi prišel prav...
-
Oboje, z ročnim menjalnikom voziš načeloma v višjih obratih, prav tako pa je veliko bolje dodelano, moraš biti v res nizkih obratih, da se čuti.
-
Aha, zanimivo. HOčeš povedat da pač pri cx30 tega ni ker vozi z višjimi obrati, ali je pač deaktivacija cilindrov toliko bolj dodelana, mogoče pa oboje.
-
Vibracij ob vožnji na 2 cilindrih v hitrostnem območju 50-80 km/h. Motor je zaradi avtomatskega menjalnika v prenizkih obratih. To bi Mazda rešila v 1h s programsko posodobitvijo, samo se jim j.... Sam sem bil z g192 veliko bolj zadovljen. Tega pri CX30 ni.
-