Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

Napisano

ej, a je to tista iz stajerskega konca ? k je bla na bolhi?

 

naaah, zihr ni ker je lepsa. :)

 

A ne vid?,da je modra :P Ta se je res prodajala na primorskem koncu :harhar:

Napisano
:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

:D zadnji amortizeri so isti od vseh 323 modelov C,F,P in navadnih 323 to je preverjeno ker sem jih jaz na 2.0 menjal zadi za prve pa ne vem samo bi si upal trdit da so isti samo vzmeti so mocnejse ker je avto tezji ,ker ma ?traus od 1.5 vzmeti sportne in se je ful dol vsel

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

100% niso isti, druga? bi js obdr?al H&R vzmeti :D

Napisano

:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

Jaz bi vzel vrata :) una k so gola... vse gre dol s teh vrat k jih mam zdej :)

 

Kdaj ?

Kje?

Kok?

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

 

Kaj pa Focus RS, zakaj nisi pol kar od njega vzel roke :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

 

 

Evo update za na?o malo modro... :) zamenjan amortizer, feder in kon?nik :D avto je kar se ti?e podvozja zdej bp :D i??em ?e eno 14 col feltno ker je ta skrivlena. Dobil smo tut vrata ... zahvala BOBI-JU :D

 

 

?e vedno se i??e levi blatnik ter prednji odbija? pa po novem ?e feltna pa prednja leva lu? :)

 

?e ma kdo kej od tega mogo?e bi prosil ?e javi :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.