Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

imam Mazdo 3 MZ-CD 109 KM, 1.6 dizel motor. 1050.000 kilometrov, letnik 2007. Imam problem. ?e dvakrat mi je motor med vo?njo ugasnil. Po tistem je na?eloma takoj v?gal, enkrat je ?e malce cukalo pri vo?nji par kilometrov, nato pa je ?el brez problema. Obi?ajno se to zgodi po prehitevanju, ko prestavim npr. iz ?etrte v tretjo prestavo, pospe?im, prehitim, nato pa dam nazaj v ?etrto. Motor se ne odziva ve? na pedal in ugasne.

Na 100.000 kilometrov je bilo menjano olje, filter olja, zra?ni filter in filter za nafto. Dodal sem tudi dodatek za HDI motorje, ki naj bi o?istil napeljavo in dize. Po tistem se mi zdi, da ima motor ve? mo?i in te?e bolj umirjeno. Naj ?e povem, da se ni pojavila lu?ka za napako. Motor ob?asno ?e malce cukne med vo?njo, ampak poredko. Je pa slab ob?utek ker ne ve?, kdaj bo? obstal. Baje ta problem ni tako redek tudi pri Citroenih in Peugeotih z enakim motorjem 1.6.

 

Ima kdo izku?nje? Rad bi vsaj okvirno vedel, kaj je lahko narobe pa tudi to, kateri je najbolj cenjen servis za Mazde v Sloveniji. Ne bi rad, da bi mi serviserji prodajli zgodbice, menjavali vse po teko?em traku in ra?unali, problem pa bi ostal.

 

Hvala!

Napisano

Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:

 

Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?

33112_1.png

Napisano

Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:

 

Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?

 

 

?e pritisnem sklopko ?isto ugasne, sicer pa sem pustil v prestavi, avto je po?asi izgubljal hitrost in se ustavil. ?e sem pritisnil na plin se ni zgodilo ni?. Po moje je motor deloval, se vrtel zato, ker so ga pa? gnala kolesa. Skratka imam v prestavi, obrati padajo, na gas se ne odziva in poslei?no se ustavi avto. Nato vzamem kontakt, ga vzpostavim in motor se za?ene. Ko se mi je zgodilo prvi?, mi je nato nekaj kilometrov cukal, v?gal pa je ?ele po tretjem, ?etrtem poskusu. Ko se je zgodilo drugi?, je v?gal takoj v prvem, nato pa peljal brez cukanja.

 

Avto sem peljal na servis k prodajalcu, kjer imam tudi enoletno garancijo, ni pa specializiran za Mazde (Avto Celje). Menjali so filter za gorivo in mi dali aditiv za gorivo, ki je sicer namenjen HDI motorjem Peugeota in Citroena. Na 120.000 ga bom itak peljal k dobremu serviserju, zato pa me zanima tudi, kdo je najbolj?i v Sloveniji za Mazde. ?e pa kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe pa bom tudi vesel sugestij.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zivijo....

 

bom se enkrat vprasal tudi pod to temo, ce slucajno kdo kaj vec ve....

 

Drugace pa originalno vprasanje je tukaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8613

 

COPY-PASTE

 

pozdravljen(i)

 

sem nov na forumu, in seveda se ogla?am ker imam problem katerega nasi "strokovnjaki" ne znajo zrihtat...

 

Simptomi so zelo podobni kot tukaj gor opisani, mogoce malce drugacni:

 

6 mescev nazaj:

tast v?ge (aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor) Mazdo, se zapelje enih 10km, in mu crkne kr v voznji.... Veckrat jo poskusi v?gat, pa ne gre... parkiramo jo ob cesti, na vlecno sluzbo in h mehaniku.... Tam tudi noce vzgat, potem pa mehanik losa sobe, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja (da gre lazji zrak ven), in da direkt gorivo v dohodno cev goriva... Avto uzge, in potem 6 mescev cist normalno dela.... Seveda, nam takrat ne uspe poiskat "napako"

 

8 dni nazaj

avto zjutraj vziga tezko, kot ce ne bi imel goriva, ampak po recimo 5-10 poskusov, vzge, in potem cel dan normalno laufa... vziga, BP.... in tak ritual je potem naslednja 3 dni, vsak jutar mal tezji, ampak potem se pelje normalno in normalno vziga...

 

5 dni nazaj

zjutraj spet problem z vzigom, ampak po tem vzge.... popoldne pa ni vec hotel... Ponovim vajo ki jo je mojster naredil pred 6 meseci (z tem da mi je pozabil povedat da je treba sobe mal popustit, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja), in noce.... spraznim akumulator, ga prek noci nafilam, in zjutraj spet enih 30+ poskusov in kar na enkrat vzge, in od takrat zdej ze 5 dni vsak dan normalno vziga... Cez vikend smo je pustil pri mehaniku, v ponedeljek zjutraj normalno vzgala in normalno zdej spet dela....

 

Glede na to kaj sem tukaj zgoraj bral, mi se zdi da bi lahko tale IMV ventil lahko imel kaj z tem, edino tale zadnji post me mal bega, oz. dopusca moznost da je napak pri SWju....

glede na to me pa zanima ce:

 

3plat: a mi lahko poves kam si ga peljal v Avstrijo? in ali imas mogoce se IMV ventil na zalogi?

 

za vse ostale:

- ali vam se zdi da bi to bila lahko napaka (glede na simptome) IMV ventila? A se da IMV ventil testirat za napake?

- ce ja, kje se ga da dobiti, in kaksna mu je trenutna cena? Ali ga ima kdo na zalogi za prodat?

- na splosno, izven uradnih Mazdinih servisov, a so kaksni strokovnajki mehaniki ki naj bi poznali Mazdo "v duso" na obmocju Slovenije, se bolje sa v Gorenjskem koncu?

- verjetno je vec razlicnih tipov ventilov, glede na tip in prostornino motorja? Kje lahko zvem kateri je "ta prav" za mojo masino?

 

Hvala v naprej za vse odgovore in nasvete....

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

cenjena Mazda publika,

 

ali ima kdo mogoce kaksen update na temo? Mazda 3 spet nagaj.....

 

zdej je to ze tretic da se ponavlja ista napaka v zadnjemu letu, vmes se pa avto cist normalno pelje....

Ne znam kaj vec naredit in prosim vas ce ma kdo kaksen nasvet da ga podeli z mano.... karkoli....

 

Drugace pa ce boste cez kaksen dan brali da je ena nezadovoljna stranka zazgala svojo mazdo 3 pred mazdinim salonom v protest, zna bit da sem to jaz....

 

POMAGAJTE....

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Oj, je res, da je ta tema ?e stara, vendar me zanima ?e kdo ve, kaj je bil temu uga?anju med vo?njo vzrok.

 

Lp

Napisano

Tebe ocitno zaje...nizkotlacna pumpa oz filter na njej. Ampak da tega servis ne bi uvidel? Ko ne bo vzgala naj nekdo s kladivom tolce (z obcutkom) po dnu tanka ti pa verglaj. V vecini primerov to uspe, da se pumpo zbudi. Sam mojster kot mojster bo moral predvideti da nafta ob vzigu ne pride na motor...

 

Sodec po slikah jo ima

post-2637-1373910493_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.