Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

imam Mazdo 3 MZ-CD 109 KM, 1.6 dizel motor. 1050.000 kilometrov, letnik 2007. Imam problem. ?e dvakrat mi je motor med vo?njo ugasnil. Po tistem je na?eloma takoj v?gal, enkrat je ?e malce cukalo pri vo?nji par kilometrov, nato pa je ?el brez problema. Obi?ajno se to zgodi po prehitevanju, ko prestavim npr. iz ?etrte v tretjo prestavo, pospe?im, prehitim, nato pa dam nazaj v ?etrto. Motor se ne odziva ve? na pedal in ugasne.

Na 100.000 kilometrov je bilo menjano olje, filter olja, zra?ni filter in filter za nafto. Dodal sem tudi dodatek za HDI motorje, ki naj bi o?istil napeljavo in dize. Po tistem se mi zdi, da ima motor ve? mo?i in te?e bolj umirjeno. Naj ?e povem, da se ni pojavila lu?ka za napako. Motor ob?asno ?e malce cukne med vo?njo, ampak poredko. Je pa slab ob?utek ker ne ve?, kdaj bo? obstal. Baje ta problem ni tako redek tudi pri Citroenih in Peugeotih z enakim motorjem 1.6.

 

Ima kdo izku?nje? Rad bi vsaj okvirno vedel, kaj je lahko narobe pa tudi to, kateri je najbolj cenjen servis za Mazde v Sloveniji. Ne bi rad, da bi mi serviserji prodajli zgodbice, menjavali vse po teko?em traku in ra?unali, problem pa bi ostal.

 

Hvala!

Napisano

Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:

 

Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?

33112_1.png

Napisano

Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:

 

Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?

 

 

?e pritisnem sklopko ?isto ugasne, sicer pa sem pustil v prestavi, avto je po?asi izgubljal hitrost in se ustavil. ?e sem pritisnil na plin se ni zgodilo ni?. Po moje je motor deloval, se vrtel zato, ker so ga pa? gnala kolesa. Skratka imam v prestavi, obrati padajo, na gas se ne odziva in poslei?no se ustavi avto. Nato vzamem kontakt, ga vzpostavim in motor se za?ene. Ko se mi je zgodilo prvi?, mi je nato nekaj kilometrov cukal, v?gal pa je ?ele po tretjem, ?etrtem poskusu. Ko se je zgodilo drugi?, je v?gal takoj v prvem, nato pa peljal brez cukanja.

 

Avto sem peljal na servis k prodajalcu, kjer imam tudi enoletno garancijo, ni pa specializiran za Mazde (Avto Celje). Menjali so filter za gorivo in mi dali aditiv za gorivo, ki je sicer namenjen HDI motorjem Peugeota in Citroena. Na 120.000 ga bom itak peljal k dobremu serviserju, zato pa me zanima tudi, kdo je najbolj?i v Sloveniji za Mazde. ?e pa kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe pa bom tudi vesel sugestij.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zivijo....

 

bom se enkrat vprasal tudi pod to temo, ce slucajno kdo kaj vec ve....

 

Drugace pa originalno vprasanje je tukaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8613

 

COPY-PASTE

 

pozdravljen(i)

 

sem nov na forumu, in seveda se ogla?am ker imam problem katerega nasi "strokovnjaki" ne znajo zrihtat...

 

Simptomi so zelo podobni kot tukaj gor opisani, mogoce malce drugacni:

 

6 mescev nazaj:

tast v?ge (aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor) Mazdo, se zapelje enih 10km, in mu crkne kr v voznji.... Veckrat jo poskusi v?gat, pa ne gre... parkiramo jo ob cesti, na vlecno sluzbo in h mehaniku.... Tam tudi noce vzgat, potem pa mehanik losa sobe, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja (da gre lazji zrak ven), in da direkt gorivo v dohodno cev goriva... Avto uzge, in potem 6 mescev cist normalno dela.... Seveda, nam takrat ne uspe poiskat "napako"

 

8 dni nazaj

avto zjutraj vziga tezko, kot ce ne bi imel goriva, ampak po recimo 5-10 poskusov, vzge, in potem cel dan normalno laufa... vziga, BP.... in tak ritual je potem naslednja 3 dni, vsak jutar mal tezji, ampak potem se pelje normalno in normalno vziga...

 

5 dni nazaj

zjutraj spet problem z vzigom, ampak po tem vzge.... popoldne pa ni vec hotel... Ponovim vajo ki jo je mojster naredil pred 6 meseci (z tem da mi je pozabil povedat da je treba sobe mal popustit, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja), in noce.... spraznim akumulator, ga prek noci nafilam, in zjutraj spet enih 30+ poskusov in kar na enkrat vzge, in od takrat zdej ze 5 dni vsak dan normalno vziga... Cez vikend smo je pustil pri mehaniku, v ponedeljek zjutraj normalno vzgala in normalno zdej spet dela....

 

Glede na to kaj sem tukaj zgoraj bral, mi se zdi da bi lahko tale IMV ventil lahko imel kaj z tem, edino tale zadnji post me mal bega, oz. dopusca moznost da je napak pri SWju....

glede na to me pa zanima ce:

 

3plat: a mi lahko poves kam si ga peljal v Avstrijo? in ali imas mogoce se IMV ventil na zalogi?

 

za vse ostale:

- ali vam se zdi da bi to bila lahko napaka (glede na simptome) IMV ventila? A se da IMV ventil testirat za napake?

- ce ja, kje se ga da dobiti, in kaksna mu je trenutna cena? Ali ga ima kdo na zalogi za prodat?

- na splosno, izven uradnih Mazdinih servisov, a so kaksni strokovnajki mehaniki ki naj bi poznali Mazdo "v duso" na obmocju Slovenije, se bolje sa v Gorenjskem koncu?

- verjetno je vec razlicnih tipov ventilov, glede na tip in prostornino motorja? Kje lahko zvem kateri je "ta prav" za mojo masino?

 

Hvala v naprej za vse odgovore in nasvete....

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

cenjena Mazda publika,

 

ali ima kdo mogoce kaksen update na temo? Mazda 3 spet nagaj.....

 

zdej je to ze tretic da se ponavlja ista napaka v zadnjemu letu, vmes se pa avto cist normalno pelje....

Ne znam kaj vec naredit in prosim vas ce ma kdo kaksen nasvet da ga podeli z mano.... karkoli....

 

Drugace pa ce boste cez kaksen dan brali da je ena nezadovoljna stranka zazgala svojo mazdo 3 pred mazdinim salonom v protest, zna bit da sem to jaz....

 

POMAGAJTE....

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Oj, je res, da je ta tema ?e stara, vendar me zanima ?e kdo ve, kaj je bil temu uga?anju med vo?njo vzrok.

 

Lp

Napisano

Tebe ocitno zaje...nizkotlacna pumpa oz filter na njej. Ampak da tega servis ne bi uvidel? Ko ne bo vzgala naj nekdo s kladivom tolce (z obcutkom) po dnu tanka ti pa verglaj. V vecini primerov to uspe, da se pumpo zbudi. Sam mojster kot mojster bo moral predvideti da nafta ob vzigu ne pride na motor...

 

Sodec po slikah jo ima

post-2637-1373910493_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
    • Se ti takoj opravičim, ko te vidim na sliki poleg tega škart avta.... 
    • Se pravi ukinit vojsko, policijo, sodišča, šolstvo, zdravstvo in vse ostalo kar je potrebno za to, da država funkcionira... pa gremo po principu "tko jači taj tlači" 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.