Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo,

 

se mi zdi da nekaj ne ?tima na moji CX7 - traja nenormalno dolgo (10 -15 min), da iz ?ob za prezra?evanje za?ne pihati topel zrak (pri gretju na ful). Motor je na delovni temp. po parih minutah, potem pa ?akam 10 minut da za?ne pihati toplo. Kar je seveda precej dlje, kot je bilo prej (3-5 minut) in po mojem precej dalj, kot bi moralo biti. In to sedaj ko je toplo, kaj bo ?ele pozimi?

 

Nisem siguren, ampak morda je to povezano tudi s tem, da zadnje ?ase ko avto ugasnem potem ?e 5-10 minut dela ventilator kot nor, kar prej nikoli ni. Ne vem, imam ob?utek da je problem z odvajanjem toplega zraka, ?eprav kazalec temperature motorja ne ka?e da bi se ma?ina pregrevala.

 

Na servisu seveda pravijo da "ni? ne zgleda narobe" pa me zanima ?e je imel kdo podoben problem oz. ?e se mu sanja, kaj bi lahko bilo. Bi bil hvale?en za kak?no idejo...

 

Mimogrede, pred par meseci sem imal te?avo s park senzorji, ki so piskali v tri dni... Na A-Cosmosu v LJ niso ni? na?li (kot ponavadi), pa ?e ?e bi kaj bilo mi ne bi zastonj popravili - na dod. opremo je namre? baje le 1 leto garancije. No, na Avtoplusu v Kopru so problem odkrili in zastonj popravili - bil je slab stik pri kablih.

 

hvala, Kerr

Napisano

zdravo,

 

se mi zdi da nekaj ne ?tima na moji CX7 - traja nenormalno dolgo (10 -15 min), da iz ?ob za prezra?evanje za?ne pihati topel zrak (pri gretju na ful). Motor je na delovni temp. po parih minutah, potem pa ?akam 10 minut da za?ne pihati toplo. Kar je seveda precej dlje, kot je bilo prej (3-5 minut) in po mojem precej dalj, kot bi moralo biti. In to sedaj ko je toplo, kaj bo ?ele pozimi?

 

Nisem siguren, ampak morda je to povezano tudi s tem, da zadnje ?ase ko avto ugasnem potem ?e 5-10 minut dela ventilator kot nor, kar prej nikoli ni. Ne vem, imam ob?utek da je problem z odvajanjem toplega zraka, ?eprav kazalec temperature motorja ne ka?e da bi se ma?ina pregrevala.

 

Na servisu seveda pravijo da "ni? ne zgleda narobe" pa me zanima ?e je imel kdo podoben problem oz. ?e se mu sanja, kaj bi lahko bilo. Bi bil hvale?en za kak?no idejo...

 

Mimogrede, pred par meseci sem imal te?avo s park senzorji, ki so piskali v tri dni... Na A-Cosmosu v LJ niso ni? na?li (kot ponavadi), pa ?e ?e bi kaj bilo mi ne bi zastonj popravili - na dod. opremo je namre? baje le 1 leto garancije. No, na Avtoplusu v Kopru so problem odkrili in zastonj popravili - bil je slab stik pri kablih.

 

hvala, Kerr

 

notri je ena loputa ki 'preklopi' da se toplota prevzame na notranje grelno telo - radiator?ek in potem zrak 'pobira' tam toploto

 

ampak vpra?anje je kako dela avtomatika ko je zunaj 30C....si probal vse ro?no in brez AC (2x pritisne? knof AC in ima? brez klime :))

 

Pozabil sem napisat da so v armaturki tudi senzorji tako da ce je segreta ne vem ?e ne vpliva na to + ko proba? daj gretje na noge, ker gretje praviloma dela tako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to sem opazil te dni zjutraj, ko je zunaj 10-15 stopinj, pa tudi avto je ?ez no? v gara?i (na ca. 20 stopinj). Jasno, klime ob tem nisem pri?igal (sicer dela OK).

 

Enostavno traja in traja in traja, da za?ne pihati toplo, definitivno traja precej dlje kot "prej". Ne ?elim pa ?akati na zimo, da bo ta problem ?e bolj o?iten, pa ?e garancija mi pote?e pozimi.

Napisano

Poglej koliko ima? hladilne v motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Poglej koliko ima? hladilne v motorju.

 

sicer je bil avto ravno na servisu, ampak hvala za namig, bom pogledal!

 

kerr

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.