Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Zanima me, kje se, da to obnoviti in kako dolgo zdr?i obnova, ali je bolj smiseln nakup nove.

 

Hvaka vsem

 

lp Dii

 

FD avtodeli.

Jaz delam z njimi ?e 15 let in nimam prippomb, pa sem zlo picajzlast in zaj...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Razlika v ?ivljenski dobi med novo in obnovljeno?

 

lp Dii

 

?e jo 2X obnovi? je ?e vedno cnej kot nova zdr?i pa do sedaj tolk kot nova, ker po popravilu-menjavi nisem menjal ?e NOBENE.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e jo 2X obnovi? je ?e vedno cnej kot nova zdr?i pa do sedaj tolk kot nova, ker po popravilu-menjavi nisem menjal ?e NOBENE.

 

A oni centrirajo tudi polosi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A oni centrirajo tudi polosi?

 

Ja

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ve? mogo?e ceno?

 

Pokli?, pa vpra?aj, ne vem kolk to ra?unajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mi lahko razlo?i? centriranje, ?esa?

 

Hvala

 

lp Dii

 

Pri raznih ekstremnih primerih (nesre?a, zviti diski,...) lahko pride do zvitje polosi, ki jo je potrebno nato poravnat in centrirati, da ti vozilo ne trosi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdrav,

 

Zanima me, kje se, da to obnoviti in kako dolgo zdr?i obnova, ali je bolj smiseln nakup nove.

 

Hvaka vsem

 

lp Dii

 

Cao

 

Enkrat sem imel podoben problem ko mi je zdrobilo oz poskodovalo homokineticni zglob, sem klical oz jim poslal mail (FD avtodeli) za popravilo oz obnovo tega dela, cena se giblje okoli 200-300? odvisno od poskodbe ce pa je poskodovan samo zunajni zglob pride cena cca 100-150? plus delo cca 30?.

 

Meni je bilo cenovno bolj ugodno da sem iz Avstrije narocil zglob, nov zglob ter se odpeljal do strica ter to zadevo skupaj zrihtala, po treh mesecih se ni problemov :D

 

LP

 

PS na pooblascenem servisu je homokineticni zglob z polosovino cca 700?+, sam za info.

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

koliko te je pri?el material v Austriji?

Kje v austriji je mazdin servis?

Kontakt, verjetno vsi govorijo angle?ko, ker nem?ko ne bo ?lo.

lp Dii

 

Cao

 

No tako je, v nasem koncu je ena fejst trgovinca imam strica ki posluje s to trgovino, ti pa zrihtajo material pa ni vazno kaksen je, na pooblascenem servisu so mi rekli da se samo homokineticnega zgloba ne dobi posebaj in da moras pri tem kupit oz pride zdraven se polosovina zato je cena tudi taka kot je (700?+), sem poklical strica in se je on pozanimal ce je temu res tako in je sel osebno do te trgovine kjer so mu potrdili da se zglob da dobit posebaj vendar pri nas tezko v tujini pa to ni problem v tem primeru je bla na voljo Austrija. Tako da kar se tice tega so mi v trgovini narocili zglob iz Avstrije, tako da sem priblizno cakal teden dni, da je ta del prisel do te trgovine potem sem sam prevzel paket, cena seveda ni skrivnost je pa bila s postnino vred cca 120?, zal firme ne vem ker sem embalazo vrgel proc tudi ne vem iz katerega servisa oz trgovine je prisel ta del.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Cao

 

No tako je, v nasem koncu je ena fejst trgovinca imam strica ki posluje s to trgovino, ti pa zrihtajo material pa ni vazno kaksen je, na pooblascenem servisu so mi rekli da se samo homokineticnega zgloba ne dobi posebaj in da moras pri tem kupit oz pride zdraven se polosovina zato je cena tudi taka kot je (700?+), sem poklical strica in se je on pozanimal ce je temu res tako in je sel osebno do te trgovine kjer so mu potrdili da se zglob da dobit posebaj vendar pri nas tezko v tujini pa to ni problem v tem primeru je bla na voljo Austrija. Tako da kar se tice tega so mi v trgovini narocili zglob iz Avstrije, tako da sem priblizno cakal teden dni, da je ta del prisel do te trgovine potem sem sam prevzel paket, cena seveda ni skrivnost je pa bila s postnino vred cca 120?, zal firme ne vem ker sem embalazo vrgel proc tudi ne vem iz katerega servisa oz trgovine je prisel ta del.

 

LP

 

Servis v Avstriji Mazda Schildberger-Avstrijska koro?ka, al pa Mazda Robinson - Avstrijska ?tajerska, ?e ti pride kaj prav

lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.