Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, nekaj ?asa nazaj sem dobil mazdo 323f letnik 1995 (BA) pa sm ?e takoj opazil, da je dolgi snop usmerjen zelo nizko... na tehni?nem so sicer rekli da je use uredu, vendar mi na cesti zve?er ne osvetli popolnoma ni? (le malo razpr?i svetlobo pred vozilom). Zanima me, ?e je to normalno? :(

Napisano

bi reku da ne.

mogo?e so usrane, mogo?e so pa prenizke. jih lahko da? vi?je, sej za dolge je tako vseen. dva ?raufka sta na vsaki posebej (kratke, dolge), poglej dobro.

 

97-98 letnik ima samo za cel fokus uravnavat, tastara ima za vsako posebej, tako da ma? sre?o :P

Napisano

?e se prav spomnim, smo se na CPP u?ili, da naj bi dolge nesle vsaj 200m ali nekaj takega.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mo?no, sam moje ?e ne :P

 

@Ploki: tnx, sm nekej probavou s tem sam efekta pa zgleda da nima (vijak se vrti v prazno) <_<

 

lahk da se je tolk odvrtel da ni ve? na navoju in zato sveti tolk nizko... skor 90% je to... bo? mogel pa lampo razdret.. ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

zdravo, jst sem mel tud 323/c probleme z sprednjimi lu?mi. pr men je bil problem v tem, da se mi je ta vijak za regulacijo obrabil-zna bit, da zaradi starosti :P najbr? je pri teb tud v tem problem, lahko dobi? druge lu?i rabljene pri kerih to ?e dela, jst sm se doma mal igral in sem dajal podlo?ke spodi, da sem spravu snop svetlobe vi?je....po ?elji :party0035:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozabil si na prostor v bolnisnicah  ... Verjetno bi se s tem povecalo tudi stevilo prometnih nesrec, ker vsak ni glih za na moped ... pri katerem je veliko vec moznosti za padec, ker je samo na dveh kolesih ... 
    • Raje ne, je bolje lajf živeti ta čas. Pa potem ne bom moral spati 😋. Same teorije zarote so okrog mene. 
    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.