Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej lep pozdrav vsem, sem novope?eni ?lan foruma in lastnik Mazde6/karavan (cca. 1 leto), sicer sem lastnik mazde ?e 4 leta (prej sem imel 323/C- zelo zadovoljen z njo) in sem mislil, da bom tud z novo...kot sem sli?al od enega mehanika: tud mazde niso ve? to, kot se neko? bile, ker majo baje kitajci preve? prste vmes.

Te?ave so se za?ele ?isto normalno za ponedeljkovo jutro: zjutraj po pribli?no 15 km vo?nje, ho?em speljati in prestaviti iz 1. brzine v 2., ko je stopalka za sklopko trda prestavna ro?ica pa no?e v brzino. Po 3. ponovnem zagonu motorja stvar ista ( ko je motor ugasnjen sklopka ?isto trda menjalnik se prestavlja ?e bolje kot, ko je avto pri?gan, ko pa pri?gem avto, sklopka isto trda prestavljati se pa ne da). Bolj?, da ne povem, da se mi je mudilo na sestanek, vendar sem pogledal spodaj, ?e mi ni steklo olje za servo-tla so bila suha.

Popoldne, ko sem avto spravil v BTC je sledil drug ?ok: snela naj bi se cev za sklopko, vendar se ni. Drug dan zjutraj me kli?ejo, da je cev cela in da morajo pogledati sklopko. Po 4 dneh dobim avto nazaj (servis je bil skoraj 900 evrov- menjali so mi sklopko; ker se je "ko?ara zdrobila".

Sedaj po ene 14 dneh se mi zdi, da avto "ne vle?e" ve? kot je neko? in ko je neogret prvih 500m v 1. in 2. brzini "cuka". Razlika med sklopko prej in sedaj pa tudi ne opazim.

OK, stvar je taka, da je avto kupljen v SLO, jaz sem 3. lastnik (verjetno), servisi so redni pri uradnem servisu (razen manjka 1., zato mi garancija ne velja) in avto ?e ni prevozil 100.000km.

Predlogi in komentarji so dobrodo?li!

Napisano

To da avto ne gre, je verjetno da so ti pozabili nataknit kako cevko, al pa kako ?ico na kak senzor.

Tole s kuplungo pa je naravnost sme?no(seveda ne zate), pomoje so nekaj mutili, pelji nazaj in naj zrihtajo, pe ne se jim pustit takoj odpravit z besedami

"ja gospod nova kuplunga je gor(kar mo?no dvomom) se mora malo ulaufat"

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej lep pozdrav vsem, sem novope?eni ?lan foruma in lastnik Mazde6/karavan (cca. 1 leto), sicer sem lastnik mazde ?e 4 leta (prej sem imel 323/C- zelo zadovoljen z njo) in sem mislil, da bom tud z novo...kot sem sli?al od enega mehanika: tud mazde niso ve? to, kot se neko? bile, ker majo baje kitajci preve? prste vmes.

Te?ave so se za?ele ?isto normalno za ponedeljkovo jutro: zjutraj po pribli?no 15 km vo?nje, ho?em speljati in prestaviti iz 1. brzine v 2., ko je stopalka za sklopko trda prestavna ro?ica pa no?e v brzino. Po 3. ponovnem zagonu motorja stvar ista ( ko je motor ugasnjen sklopka ?isto trda menjalnik se prestavlja ?e bolje kot, ko je avto pri?gan, ko pa pri?gem avto, sklopka isto trda prestavljati se pa ne da). Bolj?, da ne povem, da se mi je mudilo na sestanek, vendar sem pogledal spodaj, ?e mi ni steklo olje za servo-tla so bila suha.

Popoldne, ko sem avto spravil v BTC je sledil drug ?ok: snela naj bi se cev za sklopko, vendar se ni. Drug dan zjutraj me kli?ejo, da je cev cela in da morajo pogledati sklopko. Po 4 dneh dobim avto nazaj (servis je bil skoraj 900 evrov- menjali so mi sklopko; ker se je "ko?ara zdrobila".

Sedaj po ene 14 dneh se mi zdi, da avto "ne vle?e" ve? kot je neko? in ko je neogret prvih 500m v 1. in 2. brzini "cuka". Razlika med sklopko prej in sedaj pa tudi ne opazim.

OK, stvar je taka, da je avto kupljen v SLO, jaz sem 3. lastnik (verjetno), servisi so redni pri uradnem servisu (razen manjka 1., zato mi garancija ne velja) in avto ?e ni prevozil 100.000km.

Predlogi in komentarji so dobrodo?li!

 

ja bo kar dr?al tale komentar!

?e menja? sklopko, potem mora avto vsaj prvih nekaj 1000km. se ful poznat, da potegne velik bolje kot prej!!!!to , da cuka pa nima kaksne veze z menjalnikom, ampak so ti res pozabili ksn kabel al pa cevko nazaj priklopit al pa se ti je sama mogo?e snela!

pa? dejstvo je, da bi mogel ob novi sklopki avto fuul bolj vle?ti ne pa manj!!!!!!

pa pri 100.000km, ne bi smel menjalnik ali pa skilopka niti pod razno crkniti!!!!

p.s. kak?na cev za sklopko naj bi se snela????????vpra?aj serviserje, da ti poka?ejo pa obrazlo?ijo ?emu slu?i tista "sneta"cev!pa ja nima? ?ice za sklopko kot npr.stari wv-ji!!!

Na foromu je eden dober mehankar za Mazde, dej mal pobrskaj pa ga najdi!

Napisano

ja bo kar dr?al tale komentar!

?e menja? sklopko, potem mora avto vsaj prvih nekaj 1000km. se ful poznat, da potegne velik bolje kot prej!!!!to , da cuka pa nima kaksne veze z menjalnikom, ampak so ti res pozabili ksn kabel al pa cevko nazaj priklopit al pa se ti je sama mogo?e snela!

pa? dejstvo je, da bi mogel ob novi sklopki avto fuul bolj vle?ti ne pa manj!!!!!!

pa pri 100.000km, ne bi smel menjalnik ali pa skilopka niti pod razno crkniti!!!!

p.s. kak?na cev za sklopko naj bi se snela????????vpra?aj serviserje, da ti poka?ejo pa obrazlo?ijo ?emu slu?i tista "sneta"cev!pa ja nima? ?ice za sklopko kot npr.stari wv-ji!!!

Na foromu je eden dober mehankar za Mazde, dej mal pobrskaj pa ga najdi!

 

Lej v 31 letnem ?raufanju, lahko ob tem komentarju samo krepnem od smeha. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo, sm rabu neki dolg cajta, da napi?em, da kar se ti?e cukanja sm mogo?e sam mal preve? ob?utljiv. Fora je v tem, da ne opazim nobene razlike med tem kaj je bilo prej in kaj je sedaj, se prav da mi je sklopka crknla sam od sebe brez opozorila, da bi se kaj zatikal al pa cukal mi je pa tud mal ?uden, ker pol nikol ne ve? kdaj te bo pustu avto sredi ceste.

Ok zdej bi pa neki vpra?u, ker mi ni najbolj jasen: v priro?niku za uporabo oz. "recept bukvi" za mazdo mi ni jasen, ker tip motorja mam v avto, to me pa zanima zarad gum ker trenutno nimam pravih gor in jih moram zamenat....hvala za pomo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.