Skoči na vsebino

za Symona


jures

Priporočeno sporočilo

Ima znanec tanovga Megana RS-a in je ?e na koncu z ?ivci, skos po servisih, na valarjih mu je pa avto pokazal manj konjev kot v prometni :hohoho: ...se mu trga kolkr berem po FB-ju :hohoho:

 

Dj k?n Copy-Paste :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dj k?n Copy-Paste :hudicek:

 

Evole pred kratkim, napisano na wall,pa ?e par komentarjev potem k smo ga zezal:

 

In ja, megan spet na servisu...kia je zgleda se vedno 1 kilometer pred renojem kar se kvalitete tice...

 

- to je zato, ker ima? napa?nega renoja...

- Sej sploh ne vem zakaj si kupu tega Francoza, ?vaba je avto in to je to :)

- ja kaj pa je zdej the f... ?

- Renault, kaj naj recem :D

-To je zarad une nalepke zadi... un tut skos neki dol pada pa ni Renault :)))

- Kup EVO-ta, ga bo? mel na servisu samo ?e ga bo? razbil :)

 

 

..in ?e malo pred zgornjim postom:

 

Z megana rs na cliota 1.2

 

..pa ?e malo pred zgornjim (tukaj odtrgalo nosilec menjalnika)

 

Renault - prvic, zadnjic i nikad vise!

 

pa ?e tale, kateri zmaga:

 

hmm..namerjenih 248,5 bhp ter 286 Nm....namesto original 250 bhp in 340 Nm...

 

 

Tole sem na?el od konca aprila pa do danes. :hohoho: ..res ma smolo z avtom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stotinko bolj?i pospe?ek do 100??? Verjetno je mi?ljena desetinka, ki Stotinko me pa prov zanima kako se jo izmeri! <_<:hudicek:

 

Unle talevi rumenko - dirkalnik mi je pa noro v?e?! :ljubezen::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima znanec tanovga Megana RS-a in je ?e na koncu z ?ivci, skos po servisih, na valarjih mu je pa avto pokazal manj konjev kot v prometni :hohoho: ...se mu trga kolkr berem po FB-ju :hohoho:

 

A je bel? Sem bil zraven ko smo merili. Nasploh ima izgleda narejenega v petek ob 13ih ker en drug nima nobenih te?av. ;)

 

In ?e nekaj Marko, Clioti RS imajo zelo razli?ne konje. Megani RS tanovi imajo praviloma ve? konjev edino njegov je ?rna ovca. Pa ne vemo, klimo je imel pomoje vklopljeno pa ESP je imen un modri na sport, tale vklopljen tako, da je vpra?anje v ?em je bila fora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je bel? Sem bil zraven ko smo merili. Nasploh ima izgleda narejenega v petek ob 13ih ker en drug nima nobenih te?av. ;)

 

In ?e nekaj Marko, Clioti RS imajo zelo razli?ne konje. Megani RS tanovi imajo praviloma ve? konjev edino njegov je ?rna ovca. Pa ne vemo, klimo je imel pomoje vklopljeno pa ESP je imen un modri na sport, tale vklopljen tako, da je vpra?anje v ?em je bila fora.

 

Ha ha ker komentar spodaj

RIP. Ford Focus RS 500 . RIP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9:33 pi?e na iphoneu...mislim da to ni slabo, res pa da je NR en sam gas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon mislim da je moder njegov.

 

Potem je en drug. Druga?e ko so testirali nove Megane RS250 proti Focusu RS (300) so Megani namerili vsi ve? konjev (torej cca 270) Focusi pa manj (280). Smo pa z ERCom razmi?ljali, da je to ful odvisno od goriva, ulaufavanja in mogo?e kaj v povezavi z elektroniko.

 

NR ni en sam gas ampak toliko zajebanih ovinkov (ni lep teren), da je zato ultimativen test. ?as pa dvomim, da bo le 9:33 ampak recimo pod 8:26. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ampak to je renault sport, nima veze z renoji :P

 

(shit symon me bo ubil :D)

 

Nisem jaz tak balkanec kot eni, ki bi se samo streljali. :P

In potem sta najbolj glasna en, ki se je pizdil ?emu ima vse bushinge zjebane in en, ki mu je dizel ?el k vragu? :harhar:

 

Kot sem napisal, odvisno kaj dobi?. In mogo?e tudi kako dela? z njim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Kot sem napisal, odvisno kaj dobi?. In mogo?e tudi kako dela? z njim.

 

 

Ma avta ne more? uni?it v 10t km...no pa vem da ga lih ne ti??i tja v 3pm......sploh pa avto je nov. Drga? to lahk sam jest uni?im vse skupi, bomo vidl ?e bo dons Gregorc v Meng?u na?el te?avo...ker mam ?e poln k**** tega sranja s podvozjem. :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma avta ne more? uni?it v 10t km...no pa vem da ga lih ne ti??i tja v 3pm......sploh pa avto je nov. Drga? to lahk sam jest uni?im vse skupi, bomo vidl ?e bo dons Gregorc v Meng?u na?el te?avo...ker mam ?e poln k**** tega sranja s podvozjem. :whatever:

 

Kaj sej ti lepo ?ejka, kot kak?na teta. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma avta ne more? uni?it v 10t km...no pa vem da ga lih ne ti??i tja v 3pm......sploh pa avto je nov. Drga? to lahk sam jest uni?im vse skupi, bomo vidl ?e bo dons Gregorc v Meng?u na?el te?avo...ker mam ?e poln k**** tega sranja s podvozjem. :whatever:

 

Hja lej sigurno imajo kake faile kot marsikater nov avto. Sploh, ?e kupi? avto takoj ko pride ven, ko ima ?e polno porodnih te?av. Je pa dobro, ker ga ima ?e v garanciji. Tudi Mazda 3 MPS ima naprimer pre?voh nosilce motorja in zelo hitro grejo. Ti ima? naprimer te?ave z podvozjem ki je o?itno razmajano kot bi kdo ves ?as vozil offroad z njim. :ne vem: Jaz imam ?e skoraj 170.000 in nobenih izrednih te?av razen tega, da je bil avspuh ?e hin. Lahko crkne takoj (trkam na les) ampak zaenkrat ?e ni pa ve?, da nima lahkega ?ivljenja. Aja la?em, volanske kon?nike sem zadnji? menjal. Zato pa pravim, da je odvisno tudi na kaj naleti?.

 

pizda se pa uzalis takoj...

opravicujem se

 

Lejga, zdaj si pa ti u?aljen? Opravi?ilo sprejeto in se tudi jaz tebi karkoli je ?e narobe. :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj sej ti lepo ?ejka, kot kak?na teta. :hudicek:

 

?e bi bilo ?ejkanje avta posledica prekomernega ?ejkanja tetkic na zadnjih zicih bi ?e razumel no....hahahaha.

Bomo vidli kaj bodo pokomentirali, tudi na tisti izpisek amortizerjev kjer si opazil da je 16kg obremenitve ve? na enemu delu avta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lejga, zdaj si pa ti u?aljen?

 

se moras bolj potrudit :P

 

(pa tud mi ni jasno kako ne vidis, da se zajebavam...prav briga me kaj symon vozi, mora bit teb vsec ne pa da ti en balkanc nabija komplekse s pisanjem na forumu :D )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se ne sme, Lojza vpra?! :P

 

BTW pride kdo to soboto na Grobnik? Lahko navijat, da Clio ne crkne? Tule so pa informacije kje, kaj, kako itd... ?e bi (?e) kdo vozil. B)

 

Ne a si mogu, jebamu sunac, ne morem na motozbor v medvode, koncert siddharte, pa ?e grobnik trackday. :angry2:

 

 

Prokleta ohcet u PM ! :angry2:

 

 

Ja nekateri boste rekl pa ne it, ja ok ohcet brez ?oferja ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.