Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

smeti? temo :):harhar: pfujj... gorenc k ima preve? konjev hahah imam ob?utek da bi jih ti rad malo postradal te tvoje koni?ke :)

 

?e to nardim bo ziher pizdarija, in luknje tam kot ni treba. :blush:

 

poraba ga daje :hudicek:

 

Parkran ne porabi ni?, ko pa preteguje kolesa, pa je itak polno invalidov in :policaj: na cesti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Opcije za M6 2.5 bencinarja?

 

3.5 V6 je ena opcija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je tle govora o dinzavrih ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Seveda se da chipat. Edino prirastek moci je bolj svoh samo s chipanjem saj nima turbine.

Ce pa se lotis komplet predelave motorja se da komot dodat 50KM.

 

 

Opcije za M6 2.5 bencinarja?

 

Napisano

kar se ti?e ?ipanja, je kak?na re?itev za 06' M3 1.4 motor (87KM) ???

 

Seveda je. Dobis 4 do 5KM.

 

:hudicek:

 

 

Dajte malo resnosti Mazda?i no. Ne morete pri?akovati pri mlin?kih ali serijskih neturbo avtih ne vem kake prirastke. Drugo je kak dizel, MPS ali pa pogojno GTA, ?e ima ?e nekaj predelav. Ostalo je bedarija. Re?itev je v drugem avtu ne v ?ipanju. :zvizga:

Napisano

:hudicek:

Dajte malo resnosti Mazda?i no. Ne morete pri?akovati pri mlin?kih ali serijskih neturbo avtih ne vem kake prirastke. Drugo je kak dizel, MPS ali pa pogojno GTA, ?e ima ?e nekaj predelav. Ostalo je bedarija. Re?itev je v drugem avtu ne v ?ipanju. :zvizga:

 

?estake si pozabu omenit, ker se da brez turbo kr neki dobit :hudicek:

Napisano

no nouga avto si ne bom in ne morem privo??it k sm ga lih dobro kupu, menju sm f.zraka od k&n in avto gre za moje potrebe kr uredu, rabu bi pa malo ve? posko?nosti in mislim da 100konju ne bi blo te?ko najti

Napisano

no nouga avto si ne bom in ne morem privo??it k sm ga lih dobro kupu, menju sm f.zraka od k&n in avto gre za moje potrebe kr uredu, rabu bi pa malo ve? posko?nosti in mislim da 100konju ne bi blo te?ko najti

 

Prevod ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ho?e re?t, da bo raje navil svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

 

 

Popravljeno.

Napisano

Ho?e re?t, da bo zrihtal svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

 

zdej se pa ?e nmal bl logi?n sli? :closedeyes:

dobr da mamo symona da zna de?ifrerat :bravo:

Napisano

Ho?e re?t, da bo raje navil svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

Popravljeno.

 

 

ti odvisno ka?ne avte si navajen vozit, glih tolko se bo mene spla?alo ga dat na 100 konju kot enmu drugemu svojega iz 120 na 140 konju , kr nakoncu ?e zmeri pla?ujem malo zavarovanja in poraba ni trimestna cifra :D

Napisano

Smem vpra?ati kak?no porabo ima?? :blush: Pa ti bojo GTAjevci razlo?ili zakaj imajo GTA in ne ?vohnej?ih. Moj RS pije naprimer od 7,5-9 (poleti ko je lepo vreme :D ). Zavarovanje je bistveno manj?e tu se strinjam. Dokler rihta? avto to zaradi lastnega veselja je to super. ?e bo? pri?akoval preve? (da bo avto potem hitrej?i od ne vem katerega) pa bo? razo?aran. Bo bolj odziven, maj?keno bolj zabaven, malenkost lahko izbolj?a? lego, ?e vedno pa? ne bo GTA. To ti ho?em povedati ker toliko pa ?e poznam te zadeve (lol, dosti nas je imelo podobne plane in ve?ina nas ima zdaj raje v ?tartu mo?nej?e avte). Sicer pa peace, da ne bo? kaj zameril. :cheers:

Napisano

da se bo ?timalo kar se ma in ne da bom kupu mps da jo bom spravu na 300 konju ;)

 

Na 300 konjev se ne spla?a, ker z minimalnim stro?kom pride? krepo ?ez. :hudicek:

 

Je pa vpra?anje kaj pol po?et z njimi ?

 

ma to je pa? za moje veselje , najbr? nimam kam s ke?em :P porabo mam pa 7L /100 km

 

Js pri svojih 260 ?rebci, pa tam nekje do 9,8, normalne vo?nje(10-20 ?ez omejitve sramezljiv , pa seveda vsakodnevno "malo" hitrej?e speljevanje,..), ?e "malo" bolj preteram pa ne pridem do 11 na rezervoar.

 

Vpra?aj se kdo porabi veliko in kdo malo, upo?tevaj ?e te?o in pol ...... :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ena od meritev, da se vidi obcutljivost zajemanja podatkov, navkljub konkretni tezi vseh valjev, ki se stalno vrtijo.

 

 

?e avto zavrti valje v nekaj sekundah, potem je "konkretna" te?a zelo relativen pojem.

In zato je lahko meritev tako ob?utljiva, ker "konkretna te?a" niti ni tako zelo konkretna v tem primeru ampak je "konkretna" ravno toliko, da omogo?a tak?no stopnjo ob?utljivosti v intervalu pospe?evanja.

Ali druga?e- te?a valjev in ob?utljivost meritlnih naprav sta usklajeni do mere to?nosti in/ali univerzalne uporabnosti.

Nobene umetnosti.

Umetnost je Mona Liza ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.