Skoči na vsebino

?arnice H11 za Mazdo 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na internetu sem zasledil, da obstajajo ?arnice Osram Night Breaker PLUS H11 . Proizvajalec je napisal vse oh in sploh super. A je mogo?e kdo ?e motiral te ?arnice v svoje vozilo? Me zanima mnenje ali je res 90% ve? svetlobe kot navaja proizvajalec.

Pozdrav

Napisano

Na internetu sem zasledil, da obstajajo ?arnice Osram Night Breaker PLUS H11 . Proizvajalec je napisal vse oh in sploh super. A je mogo?e kdo ?e motiral te ?arnice v svoje vozilo? Me zanima mnenje ali je res 90% ve? svetlobe kot navaja proizvajalec.

 

In ti bi jih dal v ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V Mazdo 6 - 2008 sport. Al s mislu da bi jih na bicilkl zmontirou :D

 

Nisem mislil, vpra?al sem. :D

Kratke, dolge, meglenke ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

H11 je za kratke lu?i, H9 pa za dolge in meglenke.

 

Aha brezkenonkar. :D

Lej labi je nekaj experimentiral, samo ne vem to?no kako je blo.

 

 

Kaj pa ?e xenon not rukne? ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A mi bo? ti montiral ksenon pa vse ostalo (pranje, avtomatsko nastavljanje,itd..). Povej kolk pribli?no to stane.

 

Preve?, samo nivelacija je preko 300?+ Xenon kit cca 130? + pranje cca 50?(samo zgleda grdo) + homologacija + delo ???

 

Se skor ne spla?a razen ?e...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Noightbreakarce dajem jaz v nonxenon avte - tud mazda6 jih je dons fasala, so res dobre in ne crkujejo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Noightbreakarce dajem jaz v nonxenon avte - tud mazda6 jih je dons fasala, so res dobre in ne crkujejo.

 

A ma? kak?no ugodno ponudbo za H11?

Pozdrav

Napisano

A ma? kak?no ugodno ponudbo za H11?

 

Sem vedno na H1/H3 ni problemov s ceno...:) 13? par na mimovrste

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pa prebral komentarje na mimovrste (sicer za H7 night breaker) da zdr?ijo cca 3 do 6 mesecev.

:vskalo:

 

Kak?ne izku?nje imate pa mazda?i?

Pozdrav

Napisano

Sem pa prebral komentarje na mimovrste (sicer za H7 night breaker) da zdr?ijo cca 3 do 6 mesecev.

:vskalo:

 

Kak?ne izku?nje imate pa mazda?i?

 

Men ?e ni nobena crknila do sedaj - je pa vse odvisno od tega kako so ?arnico vgradili, vsak 1,2,3 prime s prsti in drma da bo ja hitro notri - tega nezadovoljni komentarji ne omenijo

 

P.S. Pa ?e imajo pezoja ali renoja to ni problem ?arnice....:):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pa prebral komentarje na mimovrste (sicer za H7 night breaker) da zdr?ijo cca 3 do 6 mesecev.

:vskalo:

 

Kak?ne izku?nje imate pa mazda?i?

 

Jaz sem nabavil od Boscha Xsenon Blue H1, pa H7, pa H4....Moram re?t, da svetijo presenetljivo dobro, recimo H1 je dosti bolj? kot pa od Osrama Night Breaker, in sem jih zamenjal na M6! :zvizga:

Na 323F pa H4 od Boscha(xsenon blue) svetijo bolj?e kot pa originl xsenon na moji M6, pa je vse samo ?arnica, brez balastov in podobnih xsenonskih kozlarij....

Skratka so pogruntali tudi cenej?o varjanto kot so xsenonke,ki svetijo super, kolko bo pa ?ivljenska doba, bom pa poro?al... ;)

Napisano

mnja, osram na svoje ?arnice zdej daje mislm da celo tri leta garancije (mi je reku, ?e ti crkne, prnes, takoj menjam z novo), samo jasno ne na nightbreakerje. Sam jih mam not, in za 1x svetijo, ?eprov na Oplu sm jih zelo hitr menjal, tle pa za zdej ?e kr brlijo 3 mesce skor :D

 

ampak se ogrevam za hid kit, ker sm iskreno, mal razo?aran nad svetilnostjo zasen?enih lu?i...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Sem pogledal za te od Boscha Xsenon Blue H1, H7,H4 res so pohvaljene . H9 in H11 pa verjetno sploh ?e ne proizvajajo, ker jih ne najdem na netu.

 

Je pa pri teh Ostram night breacker zanimivo saj izdelujejo tudi night breacker plus ki naj bi zdr?ale ve?, vsaj tako pi?e.

Pozdrav

Napisano

Sem pogledal za te od Boscha Xsenon Blue H1, H7,H4 res so pohvaljene . H9 in H11 pa verjetno sploh ?e ne proizvajajo, ker jih ne najdem na netu.

 

Je pa pri teh Ostram night breacker zanimivo saj izdelujejo tudi night breacker plus ki naj bi zdr?ale ve?, vsaj tako pi?e.

 

Aja mam plus ja....razlika je da je plus modra se na steklu za nitko, navadna pa samo na steklu pred nitko..ziher se vidi na google slikah

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.