Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Evo pa sem ?e jest do enega problem pri?el-.---in sicer...Avto mi recimo ko vozim naprej in se ustavim, in pol ko dam rikverc in speljem, je nekje odspodaj sli?at en tak metalen klik....ne znam ga to?no opisat, pa? metalen zvok....isto se zgodi ko dam iz rikverca nazaj v prvo in speljem...spet kliink.... <_<

 

Stvar pa klinka sam kadar gre prvi? naprej al pa nazaj....ko to ponovi? ne dela ve?.....

 

 

Ok recimo da bo kdo zastopu kaj mislim.... <_<

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

A to odkar mas nova kolesa a ze prej?

 

Tko na pamet ne zveni nic pretresljivega...jaz sem mel mogoce podoben problem: ko sem obracal kolesa cist do konca in sel rikverc se je slisal nekaksen kovinski zvok (kot da nekje struga). Sem sel na servis in so popravili (so zamenjali en del pri zavorni celjusti spredaj).

Najboljs da jih gres vprasat..ne stane nic itak ;)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja itak je garancija...sicer pa je to ?e prej delalo...sam nisem niti za tem ?el....je moja sestra opazla... <_<

 

Mal me moti....zdej ki sem pozoren na to....sicer pa mislim da ni n? huj?ega....sam pri meni pa tudi ?e mam kolesa naravnost to klinka.. :angry: .......

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

U?erej sem peljav na avto cosmos.....in kaj se je zgodilo...reku so mi da nimajo ?asa ker je gu?va, in, da bi avto mogu do naslednjega dneva gor pusti....HALOO??? Pa 2 dni prej sem se dogovoril....... :angry:

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?erej sem peljav na avto cosmos.....in kaj se je zgodilo...reku so mi da nimajo ?asa ker je gu?va, in, da bi avto mogu do naslednjega dneva gor pusti....HALOO???  Pa 2 dni prej sem se dogovoril....... :angry:

 

 

LP david

Zamenjaj servis ... ?e vozi? v LJ potem Gama - ti lahko LabiGT ve? pove ... mislim vsaj :ne vem:
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PA mogo?e kdo ve kako je s servisom v Kopru?? Mazda ne vem kaj.....

 

 

LP daVid

imas ga v kopru na avtoplusu...ampak ti ne priporocam...jaz sem ostal razocaran in glede odnosa (menefregisti?en) in glede tistega kar so mi delali (sem imel eno tezavo z mazdico) pa mi niso nic pametnega znali mojstri svetovat...edino drage resitve, kar se je pol izkazalo za neutemeljeno....

 

Raje pojdi v gamo ali pa v velenje...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PA mogo?e kdo ve kako je s servisom v Kopru??  Mazda ne vem kaj.....

 

 

LP daVid

imas ga v kopru na avtoplusu...ampak ti ne priporocam...jaz sem ostal razocaran in glede odnosa (menefregisti?en) in glede tistega kar so mi delali (sem imel eno tezavo z mazdico) pa mi niso nic pametnega znali mojstri svetovat...edino drage resitve, kar se je pol izkazalo za neutemeljeno....

 

Raje pojdi v gamo ali pa v velenje...

Evo hvala za info....torej GAMA...ti si moj next servis.....:)))

 

 

Ej kako pa je na mazdi....kaj je delo tudi usteto v garancijo...???

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ej kako pa je na mazdi....kaj je delo tudi usteto v garancijo...???

 

 

LP daVid

?e je garancijsko popravilo je v?teto tudi delo!
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Ej kako pa je na mazdi....kaj je delo tudi usteto v garancijo...???

 

 

LP daVid

?e je garancijsko popravilo je v?teto tudi delo!
Ja mislim da bo to pod garancijo.....sam pa nimam pojma kaj je......sam klinka kadar dam u rikverc......Klink klinm klin.....jebemti klink....zdej ki sem pozoren na to mi gre na ?ivce...!!!! :angry:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni para ?ivce en "klink" v desnih vratih - ko speljem, pa ko zabremzam, pa ko speljem,... - baje je zaklep na vratih - ?akam novega? mogo?e... :angry:

Eh, pa kaj - glavno da afto leti prek 200 :lol:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni para ?ivce en "klink" v desnih vratih - ko speljem, pa ko zabremzam, pa ko speljem,... - baje je zaklep na vratih - ?akam novega? mogo?e... :angry:

Eh, pa kaj - glavno da afto leti prek 200 :lol:

Omejitev je pa 130 km/h.......te bojo cajoti za levo rebro obesli..... :D

 

 

Pa kaj so ti na servisu povedali kaj je narobe???

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  Evo hvala za info....torej GAMA...ti si moj next servis.....:)))

 

 

Ej kako pa je na mazdi....kaj je delo tudi usteto v garancijo...???

 

 

LP daVid

 

Lahko ti ?e jaz podam izku?nje, ?e pet let vozimo mazdo na Gmmo in so res mega...nikoli nobenih problemov, hitri-ugodni-kakovostni...?e ve?, da v 5-ih letih in pri 260 000km, ni bilo nikoli nobene okvare :rolleyes:

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  Evo hvala za info....torej GAMA...ti si moj next servis.....:)))

 

 

Ej kako pa je na mazdi....kaj je delo tudi usteto v garancijo...???

 

 

LP daVid

 

Lahko ti ?e jaz podam izku?nje, ?e pet let vozimo mazdo na Gmmo in so res mega...nikoli nobenih problemov, hitri-ugodni-kakovostni...?e ve?, da v 5-ih letih in pri 260 000km, ni bilo nikoli nobene okvare :rolleyes:

 

lp

Dosti obetaven in ob?udujo? podatek....torej ?e ena plus to?ka za Gamo..... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Ej kako pa je na mazdi....kaj je delo tudi usteto v garancijo...???

 

 

LP daVid

?e je garancijsko popravilo je v?teto tudi delo!
na vsak servis je vsteta garancija....

tudi ce ti odpravljajo izredno napako/okvaro, ki je garancija ne zajema, imas se vedno garancijo na opravljeno storitev in dele.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Ej kako pa je na mazdi....kaj je delo tudi usteto v garancijo...???

 

 

LP daVid

?e je garancijsko popravilo je v?teto tudi delo!
na vsak servis je vsteta garancija....

tudi ce ti odpravljajo izredno napako/okvaro, ki je garancija ne zajema, imas se vedno garancijo na opravljeno storitev in dele.

Ej hvala za info......?e bodo pa sitnarli pa sam tebe pokli?em...... :D

 

 

LP dAvid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.