Skoči na vsebino

Nova diesel tehnoligija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se opravi?ujem prevodu google pa to. :blush:

 

Original text.

 

Pototyp: Mazda diesel Skyactiv

 

2011/06/07

 

Magic formule 14:01

 

Besedilo: Mario Hommen

Downsizing, hibridnih pogonov, z dvojno sklopko, lahke konstrukcije iz aluminija in ogljikovih vlaken? Mazda na?rtuje svojo prihodnost pro? od teh trendov. Za nove CX-5, in tudi za prihajajo?o ?est generacije, so se japonski lotili sami, najbolj impresivna na?ine, na katere so, da bi obvladali ravnote?ja vo?nje bolj zabavno in bolj elegantno okolje. Zajeti v Skyactiv mnogi pionirski Mazda tehnik. V prihodnjih vpra?anj bomo predstavili to v podrobnosti. V prvem delu bomo predstavili novo Mazda je ?udno-diesel.

Ve?

Multimedija

Galerija

Mazda in?enirji so o?itno ponosen na celovit pristop, prihajajo?ih modelov z veliko inovativnih tehnolo?kih re?itev na trgu za po?iljanje. Zato omogo?ajo tiska skoraj eno leto pred uradnim za?etkom vpogled v self-zavestno Skyactiv omenjenih tehnologij. Poleg tega, da telo in podvozje so bili tudi v menjalnikih in bencinske in dizelske motorje dosegla velik napredek. Predvsem pa bi re?itev za znak dizelski model za druge proizvajalce imajo.

?e bo v za?etku leta 2012 pri?el novi CX-5, je prva Mazda model nove Skyactiv-dizel, ki naj bi v kombinaciji s ?istim pogonom na sprednja kolesa in ro?ni ?eststopenjski ro?ni standardna poraba goriva okoli 4,5 litra - na visoki stopnji zmogljivosti od 175 KM, ki je. Trenutno je dosegel v segmentu modelov SUV ki temelji le na majhne avtomobile z dizelskim motorjem bedno ?ibke downsizing podobno nizke vrednosti. Toda na kompaktnih SUV je Mazda je, da visoka raven u?inkovitosti, ne vklju?uje odpoved delovanja in zmogljivosti.

Dol s stiskanjem

Galerija: Mazda prototip Skyactiv-DieselIm jedro inovacij paketa je zmanj?ati kompresijsko razmerje z enim dizelskim motorjem za osebna vozila senzacionalno nizko stopnjo 14:01. Mitsubishi je ?e za?ela z ASX 2010 uvedla potisnite v tej smeri. Bodite porabi zelo malo stiskanja, 150-KM 1,8 D-ID v primerjavi preizkus proti AutoScout24 praksi pravzaprav zelo skromen konkurenti skoraj liter manj.

Trenutno priljubljene v sodobni dizelski motorji osebnih avtomobilov imajo kompresijsko razmerje 16:01-18:01 standard. Medtem ko ste na Mitsubishi z 14.8:1 ?e padel precej pod to raven, Mazda ponuja v razmerju 14:01, rekord, ki ga lokalne konkurente in jasno ?e enkrat postavil nov rekord na podro?ju avtomobilske dizelske.

Optimizirana izgorevanjem

Klju?na prednost nizke diesel stiskanja: ?as za izgorevanje goriva in zraka me?anica v jeklenkah se bo pribli?al na mrtve lege batov. Pri obi?ajnih dizelskih motorjih z visoko kompresijo, je v ?asu eksplozije o?itno neugodne za goriva in zraka se ne me?ajo popolnoma. V prihajajo?i goriva Mazda dizel in zraka so me?ane in reagirajo druga z drugo in nato skoraj popolnoma pogorel tako zelo ?ist. Pozitivni u?inek: je manj NOx in delcev. Tako malo, da sta obe-litrski dizelski, Euro 6 emisijskim standardom brez NOx katalizator SCR sistem AdBlue ali dose?eni.

Galerija: Mazda prototip Skyactiv-DieselEin ?e eno pomembno prednost: proces zgorevanja porabi manj goriva. Mazda pravi okoli 20 odstotkov manj dizel, ki je mimogrede zelo fino atomiziranih s 2.200 bar vielporigen lovil preko ?ob s piezo injektorji v zgorevalne prostore. 2200 bar - mimogrede opazil Mazda dosegel ?e en rekord stopnjo pritiska.

Hladni zagon problem pod nadzorom

?e malo kompresija pove?a u?inkovitost, potem zakaj niso ?e drugi proizvajalci teh motorjev na trgu? V skladu z Mazda, problem je v hladni fazi zagon, ki bi bila obi?ajno povezana z misfiring. Poleg posebne injektorji piezo keramike in ?arilne sve?ke, Mazda ?eli imeti, da bi dobili ve? kot ta problem s spremenljivo kap izpu?nih v ro?aj. Trik tukaj je, da ostaja izpu?nih ventilov rahlo odprte med vnosa kap, ki omogo?a del prej proizvedenih vro?i izpu?ni plini tok spet nazaj v cilinder. S tem trik, se temperatura dvigne v valj pred kompresijo kap, kar vodi do hitrej?ega ogrevanja motorja-up in stabilno izgorevanje.

Galerija: Mazda prototip omogo?a Skyactiv ta starej?i-novi dizelski Skyactiv je po tem, da je nastal zaradi zmanj?ane pritisk izgorevanja, dosledno zgrajen la?je. Motor mora biti zasnovan tako trd in manj motornega bloka (Mimogrede, aluminij), ro?i?ne gredi, ojnice in bati tehtajo manj. Poleg tega, da skupaj deset Gewichtsersparung odstotkov in pribli?no 20 kilogramov la?ji mehanske komponente omogo?ajo motor zmanj?a trenje, kar pove?uje u?inkovitost.

Dva turbopolnilnika

Kon?no je bil novi dizelski Skyactiv ?e vedno opremljeni z dvostopenjskim turbopolnilnikom. Namesto z uporabo samo enega polnilnik z variabilno lopatic turbine zdaj, majhen turbopolnilnik zagotavlja dober odziv pri nizkih hitrostih, medtem ko pri vi?jih obratih se uporablja velik turbo, je sklenil mobilizirati ponosni 420 Newton metrov navora pri 2.000 vrtljajih na minuto. Zgodnje na ?tirivaljni motor nudi visok navor. Toda ve? kot to: tudi ?e je ?e vedno 5.000 vrtljajih na minuto 250 Nm. In tukaj je ?e ena posebnost: min med obi?ajno dizelsko gorivo, ki okoli 4.500 U / Turn v Skyactiv diesel ?el do 5.200 U / min. Vsaj pri prehitevanju, to lahko zagotovi pomembne prednosti.

Toda kako gre nov ?udno-diesel? Mazda nas je v testno vozilo vgrajeno ro?no s telesom trenutno pa 6 na dirkalnih stezah nekaj krogov. Tehnika je v podrobnostih ?e ni kon?na razli?ica serijske proizvodnje, in je bil motor ne obkro?ajo, na primer, za optimalno akustiko. Za to je bila enota navdu?ila s svojo izjemno pozitiven odziv pri zelo nizkih vrtljajih na minuto, prav tako zelo homogeno strukturo in zmogljivost, s svojo ogromno, malo vibracij rotacijski veselje doslej neznano v obmo?ju vrtljajev motorja. ?t sled diesel vztrajnosti, ne na? zelo pripravljeni, da bi kopirali turneji 6.000 znamko. V proizvodnja razli?ica je verjetno, kljub temu, omejevalnik navzdol na stop prej.

Prihodnost Mazda je zabavna

Poleg motorjev je tudi v podvozju vozila, testiranja prihajajo?e CX-5 in je ?e vedno na nas tu, da lahko avto zelo okretna Zirkle, homogena in dobro predvidljive v ovinkih. Razmeroma nizki, dizelski motor naredi avto ni preve? top te?ka in so tudi pri pospe?evanju iz kotov, kljub visokim navorom vo?njo vpliva na volanskem komaj ?util. Torej, tudi podvozje stranski prihodnost Mazda naredi dobro razpolo?enje. Ampak ve? o tem v prihodnosti vpra?anje.

Tudi pri prakti?ni test, ?e vedno je treba bolnika. ?ele spomladi leta 2012 smo lahko CX-5 more tekmovati z novim dizelskim motorjem v primerjavi test. Teoreti?ni in prakti?ni vpogled in?eniring, je Mazda ?e odobrena nam lahko, vsaj na visoka pri?akovanja. To je ?isto mo?no, da je CX-5, ki za u?inkovitost in okolju na vrh segmenta. To bo zanimivo, ?e posebej, kako se odzvati na nem?ki proizvajalec tehnologije Mazda bo vnaprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo ?e angle?ka varijanta

 

 

 

KLIK

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo ?e angle?ka varijanta

KLIK

 

bo? presedlal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bo? presedlal?

 

Prej bodo odkril lete?e krokodile. :D

 

 

Je kdo bral al pogledal muvi, kjer je kar nekaj povedanega o avtomatskem menjalniku, ki so ga kon?no nardil za dizlake.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole bomo po?akali. :D

 

Nekateri ne. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prej bodo odkril lete?e krokodile. :D

Je kdo bral al pogledal muvi, kjer je kar nekaj povedanega o avtomatskem menjalniku, ki so ga kon?no nardil za dizlake.

 

Te so odkrili pred 200 miljoni let.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.