Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazda?i.Spet problem s sklopko.Stvar je slde?e,nova sklopka +vztrajnik trese.Tresenje se pojavi pri speljevanju in pri prestavljanju v ni?jo prestavo(bremzanju z motorjem). NAjprej sem mislu da se stvar mora udelat, ampak ni? bolj?e. A ima kdo kake podobne izku?ne.

 

 

Hvala! :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa so deli originalni? ;)

 

Ko je bilo potrebno menjati na moji 6ki, sem na nekem tujem forumu bral, da imajo neoriginalni vztrajniki kar nekaj te?av. :ne vem:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa so deli originalni? ;)

 

Ko je bilo potrebno menjati na moji 6ki, sem na nekem tujem forumu bral, da imajo neoriginalni vztrajniki kar nekaj te?av. :ne vem:

 

 

 

vztrajnik je od luk-a tudi gor je bil identi?en.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni mazda?i.Spet problem s sklopko.Stvar je slde?e,nova sklopka +vztrajnik trese.Tresenje se pojavi pri speljevanju in pri prestavljanju v ni?jo prestavo(bremzanju z motorjem). NAjprej sem mislu da se stvar mora udelat, ampak ni? bolj?e. A ima kdo kake podobne izku?ne.

Hvala! :(

 

Pozdravljeni!

 

Imam isti problem kot si opisal. imam pa mazdo 6 CD120 (l2003). Trese pri prestavljanju v ni?jo prestavo in malo manj pri speljevanju. Tako je ?e 15k km in gre zalo po?asi na slab?e.

Prej?nji lastnik zamenjal sklopko (kupil pri herkulesu) vztrajnika pa ni. Menil sem da je kriv vztrajnik.

 

abi1 si zamenjal tudi potisni le?aj in ko?aro?

Koliko te je stalo popravilo+deli. Da se fizi?no in psihi?no pripravim :)

 

Lep pozdrav!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je vztrajnik, 100%. imel isto te?avo. V sklopu sem menjal ?e sklopko ( preventivno, ker je pa? bilo ?e vse razdrto, imel sem pa 165 k km ). Vztrajnik ni poceni zadeva. Sam sem iskal najcenej?o varianto pri raznih posrednikih, vendar sem najcenej?ega (luk) dobil prek mehanika, ki je imel pri svojem dobavitelju 30% popust. poglej malo teme o vztrajnikih, kjer sem opisal svojo izku?njo. Sama menjava vztrajnika in sklopke je pri?la okoli 850?. ime mehanika pa tudi dobi? na forumu ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...

No?em bit pameten, govorim iz lastnih izku?enj!

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...

No?em bit pameten, govorim iz lastnih izku?enj!

 

kak?ne izku?nje pa ima??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjal sklopko in vztrajnik na mojem avtu in po narejenih 5.000 kilometrih je bilo stanje podobno kot prej, pri speljevanju je treslo, ko si vozil na tempomatu navzdol po klancu se je avto zaletaval....potem za name?ek mi je ?e sinhron na peti brzini ?ol h vragu, pa sem na?el menjalnik na 6 prestav, kateri je imel ?e dobro "original" sklopko in vztrajnik in je zdaj kon?no mir :D

Vztrajnik od LUK-a in sklopko pa sem reklamiral...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bolj slabo veš.   Ravno pri mestni vožnji je EV najbolj varčen. Najmanj pa na AC.   ZOE je recimo ultra varčen tam do 50-60 km/h, relativno varčen pri 80 km/h in sorazmerno ok pri 100 km/h nad tem pa poraba skokovito naraste. Ker je pač tako dizajniran. Pri 130 km/h se namreč njegov elektromotor vrti z 90 % obratov, to je kot bi se Mazda bencinar vozil s 6.000 rpm.   Tesle so pa recimo tudi okoli 120 km/h še vedno zelo varčne - ker so pač tako dizajnirane.
    • Tole mi pa ni jasno. Zavarovalnice so delale ne vem kolk miljonske dobicke, pa niso vsi placevali. Zj ko vsi placujejo, naj bi pa to delal nekej sto miljonsko izgubo. Mislim da je bilo 200 nekaj receno pred uvedbo
    • Evo, tole je z nekje 70% mestne voznje in cakanja po guzvah.   Drugace pa lepo da uzivas s svojim EVjem, ampak EVji pac niso za vse  
    • Moja Miata je pa bolj okoljevarstvena kot katerikoli električni avtomobil, ker bolj kot kurim bencin, prej ga bomo izčrpali. Prej ga izčrpamo prej bomo prešli na alternative  
    • Pa ne pri potrošnji 13kWh/100km. Lepo te prosim. Sej pravim, to je tko kot bi jaz trdil, da z normalno vožnjo kurim 3,5 litra/100km, kar se sicer s cjazenjem po regionalki s 60km/h celo da naredit.   Sem prevozil kar nekaj EV-jev pa vem kolk je realnost sploh kadar je ooogrrooomnooo mestne vožnje.😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.