Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

ja pod zadnjim sede?em, ma ni pumpe samo plov?ek in sito. Ma na situ bi moral biti en ?ep, ki ga na mojem avtu ni bilo in so skozi tisto luknjo hodile smeti v filter pri motorju. Zdaj sem tisto luknjo zapru z vijakom tako da ne morejo smeti ve? mimo filtra...upam da bo mir.

 

?e ki svojih slik nimam, bom dal par slik ki sem na?el na italijanskem forumu...moj filter je bil ?e slab?i od tega na sliki :P

post-6180-1315509565_thumb.jpg

post-6180-1315509594_thumb.jpg

post-6180-1315509612_thumb.jpg

post-6180-1315509630_thumb.jpg

post-6180-1315509653_thumb.jpg

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej batko res ti ful hvala bom tud to pogledal sam moram pa tud ?obo zrihtat ker ko smo jo dal na ampule je na prvi ?obi nafta ?e cez ampulo tekla na drugih je pa komaj do ampule pri?la tko da jutri bom takoj poklical podjetje za katero si mi dal link pa res upam da bodo lahko ?obo popravili :bravo::bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

jst imam pa prav druga?en filter kot je tam na slikah, v bistvu je posoda ki je poto?ena v gorivo, in noter vle?e nafto noter,pa ?e to ima deljeno, tako da ne vle?e ?isto iz dna posodice. Je bila pa na dnu posode sluz cm na debelem.

 

CD143?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej kako ti je ratalo pokrov od?ravfat tam pod zadnjim sede?em? namre? tast je neki se igrov in je naliv dizla, sicer ne velik, ampak tolk da je avto trokeru in smo probal tist pokrov od?ravfat, da bi tank spraznil, ampak ni ?lo. pa ?e grdo sm se porezu zaradi ostrega pleha tm okol

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.