Skoči na vsebino

kok vam gre 2.0 ditd


hitman

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem!

 

Sem ?isto sve? Mazdin voznik. Vsi tak hvalijo te Mazde, da sem si reku, da morm res ?e jaz poskusit.

Kupil sem 323f Ditd 16v, 01 letnik (100 HP) zdej, ko sem ga pa mal bolje spoznal se mi pa zdi, da nikakor ne gre dovolj za te konje, da je torej nekaj narobe. Zanima me kolk gre kej drugim.

A se fejst pozna ko se turbina vklopi, ker pr mojem sploh ni nekega sunka, kot sem pri?akoval, pospe?evanje je skor ves ?as zvezno.

Se mi pa zdi zlo ?udn, da vle?e ?e tud do skor 5K obratov, kar za dizla ni neki obi?ajno.

No uglavnem mislim , da je z mojo ma?inco neki narobe, sem probu odklopit luftmengemesser pa se mal pelat pa se ni opazl, da bi avto majn potegnu....kaj mislte bi se to mogl poznat? (pr Vw je namrec to nacin, da vidis ce je neki s pretokom narobe).

Kolk je kon?na pr va?ih?

Super bi blo ?e je ker mogo?e iz okolice Celja (al pa vsaj ne predale?), da bi me mogo?e celo malo peljal za primerjavo.

 

Hvala vam za odgovore...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri mojem Premacy-ju se to?no ?uti,ko se vklopi turbina, to je tam nekje nad 2500 obratov;po ?tevcu se da po ravnini komot peljat 180 km/h...tvoj bi moral iti nekaj podobnega. Je pa res da kr dobro vle?e tudi v vi?je obrate, vendar nad 4200 obratov nima ve? mo?i,?eprav bi se ?e vrtel....

Jaz sem ?el na meritev pri RSRu in mam 106.4 KM....mogo?e pa je tvoj DiTD zamorjen,?e si ga kupil od kak?nega starej?ega lastnika.

Grem pa jaz v ?etrtek popoldan mimo Celja,ko se vra?am domov...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda mislim resno...mislim,da bom nekje med 16-17 uro ?el mimo;po?lji mi pod privat telefonsko in te rufnem ko bom v bli?ini....

Ma? idejo, kje bi se lahko dobla??

lp

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

@geronimo-za ?ip tuning se je najbolj?e oglasiti pri RSRu ali pa Senici;oba imasta valje in ti lahko izmerita koliko KM si v resnici pridobil;kak?nega tuning boxa ne priporo?am.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.