Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam enak problem. Po pogovoru z Majesom je vzrok po vsej verjetnosti v "podlo?kah" (osna varovalka?) sede?a. Je znana napaka M6. Drug teden bom ?el zamenjati pa bom poro?al ?e bo kaj bolje.

 

Na tujih forumih so se kar razpisali o tem in tudi sami popravljali (google translate + slikce, na strani 1 je tudi slika teh podlo?k)

http://mazda6.ru/m/viewtopic.php?f=108&t=44027&hilit=%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF+%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE&sid=62dc7f4be878439cfab627bf9f987245&start=340

 

Je pa potrebno sede? vzeti ven...

Napisano

Jaz tudi nimam te?av s pokanjem zica...  slabih 80 kilski.. :rolleyes:

Me pa moti pokanje nekje  v armaturi, ko povozi? grbino/neravnino.. :angry2:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Na angle?kem forumu je tip objavil to fotko. Menda je problem pokanja in premikanja sede?a v ovinkih v tem seger obro?ku. Tako kot na sliki so mu zrihtali na poobla??enem servisu. Dali nov obro?ek pa ?e dodatno utrdili z razcepko. Pravi, da je sedaj OK. Sam ?e nisem probal, bom pa takoj, ko najdem ?as. Ker je to premikanje sede?a res zoprno.

post-2822-0-29185900-1462824098_thumb.jpg

Napisano

poro?aj, ?e ti rata... mislim, da nas je kar nekaj, ki nam poka sede? na ovinkih.

33112_1.png

Napisano

Evo, narejeno in je v redu. Sede? sem vzel ven, v tist bolcen izvrtal 3mm luknjo, dal podlo?ko in notri zabil razcepko. Je pa treba pazit, da je luknja na pravem mestu, da ko da? razcepko notri, da vse skup lepo na?pona in podlo?ka ni ohlapna. Re?itev je bolj?a od originalne. Originalno so na bolcne nabiti take jekleni vzmetni obro?ki, ki se jih gor lahko nabije, dol pa ne grejo, razen ?e ga uni?i?. In s ?asom, ko sede? ?pona levo-desno na ovinkih, se ti obro?ki razrahljajo in sede? se za?ne premikat. Pri meni je na mestu sanacije celo manjkal in ni ?udno, da se je sede? tako premikal in pokal. Tak sistem je samo na voznikovem sede?u, ker je samo ta nastavljiv po vi?ini. Ta vi?inski mehanizem je name??en na 4 bolcne in vsi 4 imajo kar perecej lufta. ?e bo s ?asom spet za?el pokat, mam ?e alternativno re?itev - vse 4 bolcne stran po?agat, namesto njih dat M12 vijake in zategnit tako tesno, da se vseskup glih ?e lahko premika. To bo 100% trajna in kakovostna re?itev.

 

Na moji fotki je sede? ?e na mizi in obrnjen na glavo.

post-2822-0-03337100-1463313451_thumb.jpeg

Napisano

Super... bom poskusil takoj, ko bo malo bolj ugodno vreme.

33112_1.png

Napisano

Meni so na servisu zamenjali z novimi in dodatno oja?ali s ?e eno dodatno (sedaj 2 skupaj). Sede? ne poka ve?...

Napisano

Sej meni so ?e 2x v garanciji, pa se je vedno spet pojavilo nazaj. Zdaj pa mislim narest tako, da bo dr?alo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.