Skoči na vsebino

Zamenjava lu?i za osvetlitev ?tevcev Xedos 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej naslov teme pove vse, danes se peljem zve?er proti domu in opazim, da je en del ?tevcev temen. Malo sem eksperimentiral s pri?iganjem in uga?anjem lu?i, trkanjem, pa je zgleda dokon?no crknl.

 

Kolikor sem uspel v temi pogledat, nisem na?el nobenih vijakov okoli ?tevcev, da bi odstranil prozorno plastiko in ?tevec ter pri?el do lu?k. Koliko je to sploh dela, da dobi? dol ?tevce? 10 min, pol ure ali mogo?e 2 ure in odstranitev polovice armaturke? Kak?ne lu?ke sploh so zadaj, da osvetljujejo ?tevce? Mislim tip in kje se jih da kupit. Je dobro preventivno zamenjat ?e ostale, ?e je ?e vse razkopano?

 

Malo sem preiskal stare teme o Xedos 6 in tega nisem nikjer na?el. Bi se pa tudi priporo?al za service manual od Xedosa 6 1.6i letnik 1997, ?e ga mogo?e kdo ima v elektronski obliki. Noben izmed linkov, ki sem jih na?el, ne deluje ve?.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Torej naslov teme pove vse, danes se peljem zve?er proti domu in opazim, da je en del ?tevcev temen. Malo sem eksperimentiral s pri?iganjem in uga?anjem lu?i, trkanjem, pa je zgleda dokon?no crknl.

 

Kolikor sem uspel v temi pogledat, nisem na?el nobenih vijakov okoli ?tevcev, da bi odstranil prozorno plastiko in ?tevec ter pri?el do lu?k. Koliko je to sploh dela, da dobi? dol ?tevce? 10 min, pol ure ali mogo?e 2 ure in odstranitev polovice armaturke? Kak?ne lu?ke sploh so zadaj, da osvetljujejo ?tevce? Mislim tip in kje se jih da kupit. Je dobro preventivno zamenjat ?e ostale, ?e je ?e vse razkopano?

 

Malo sem preiskal stare teme o Xedos 6 in tega nisem nikjer na?el. Bi se pa tudi priporo?al za service manual od Xedosa 6 1.6i letnik 1997, ?e ga mogo?e kdo ima v elektronski obliki. Noben izmed linkov, ki sem jih na?el, ne deluje ve?.

 

ponavadi je treba ?tevec vzet ven in na zadni strani se potem menjajo ?arnice ;) Delo za avtoelektri?arja,ali ka?nega ki vsaj pribli?no ve kaj dela ;)

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

avtoelektri?arja? zakaj pa to? te ?tevci so ja tk brezveze narjeni da je la?je menjat ?arnico kot v dnevni sobi.

 

thebill: skoraj prepri?an sem da je plastika del ?tevca tako kot pri 323F in X9. :)

se pravi mor? pogruntat kako del armature okrog plastike da? dol.

Napisano

avtoelektri?arja? zakaj pa to? te ?tevci so ja tk brezveze narjeni da je la?je menjat ?arnico kot v dnevni sobi.

 

thebill: skoraj prepri?an sem da je plastika del ?tevca tako kot pri 323F in X9. :)

se pravi mor? pogruntat kako del armature okrog plastike da? dol.

 

OK nisem mislil da je pa zdaj nujno treba k njemu pelat ..............je pa to njegovo podro?je mar ne,no tud ka?en mesar bi znal zrihtat :hudicek:

 

je pa vse brezveze ?e ve? kaj po?ne?,in si to ?e kdaj po?el mar ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

OK nisem mislil da je pa zdaj nujno treba k njemu pelat ..............je pa to njegovo podro?je mar ne,no tud ka?en mesar bi znal zrihtat :hudicek:

 

je pa vse brezveze ?e ve? kaj po?ne?,in si to ?e kdaj po?el mar ne?

 

:blush:

 

uglavnem edina te?ava pri teh ?tevcih je dobit ven ?tevec modul :D

 

citam: res je. najprej dobi? ven plastiko, od?raufa? ?tevec modul (prozorno plastiko pusti? pri miru) ga odklopi? in zamenja? ?arnice. Ve?ina jih je navadnih pozicijskih 501. :)

Napisano

?e je tko kot pri Xedos 9, ma? dobre 5 minut dela. Kak?no ?arnico mam verjetn ?e jst od devetke.

Slikce: najpej plastika okrog ?tevca pol pa ?tevc in lu?ke zadaj

 

post-563-1316887087_thumb.jpg post-563-1316887117_thumb.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Hvala za odgovore.

 

citam, na tistih diagramih zgleda vse skupaj kar zajebano za nekoga, ki je odra??al v bloku in ima dru?boslovno izobrazbo ... :zvizga: ... tko da nobena razlaga ni brezveze, brez veze je samo ograja na pokopali??u :D

 

jstdoma - potem se ?tevci in plasti?na ?ipa pred njimi skupaj dr?ijo in lahko vse skupaj ven vzame? ter zamenja? lu?ke zadej? Mislim, zadeva verjetno ne razpade na 100 kosov, kot je narisano na diagramih?

 

Crknila je ?arnica, ki ima na diagramu ?tevilko 55262. Kolker je meni razvidno, niso vse ?arnice za osvetljevanje armaturke enake, uporablja se celo 4 razli?ne tipe ?arnic. Se dobi to na Petrolu ali je treba kam posebej hodit ponje?

 

Objavljena slika

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da malo o?ivim to temo, rabil bi malo pomo?i kak?nega stru?kota za ?trom oziroma za avto?arnice.

 

S kolegom, ki se ukvarja z avtoelektriko, sva dala za armaturko LED-ice namesto klasi?nih ?arnic. Vse lepo in prav, ?e mi ne bi v 2 letih ?e ta drugi komplet crknil - na armaturki imam pravi lightshow, LED-ice delajo kakor jim pa?e, tudi stroboskop imam ob?asno <_< Vsako leto se mi jih pa tudi ne da menjat in razkopavat armaturke, tako da bom dal lepo klasi?ne ?arnice noter.

 

Me pa samo zanima, kaj zaene ?arnice rabim kupit, ker ob ?tevilki dela na zgornjem diagramu nikjer ne pi?e za kak?ne ?arnice gre.

 

Torej, rabim vedet, kaj zaene ?arnice so pod ?tevikami - opis ?arnice je v oklepaju:

 

55-261 (55261 854555261 2 SOCKET 12V 3.4W ILLUST. NO.1)

 

55-262 (55262 C00355431 3 BULB)

 

51-030J (51030J 997016030 2 BULB 12V 3.4W)

 

55-431J (55431J C0035545X 1 BULB'A',METER SET)

 

55431 (55431 S52055431 4 BULB,RESISTOR 12V 3W)

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

No, tudi mene mu?i, da bi zamenjal ?arnice, ker imam osvetljeno le ?e tisti del ?tevca, kjer je ?tevec za gorivo. To da se plastika okoli volana odstrani z 4-imi vijaki, sem ?e ugotovil, samo mi pa ni jasno, kako jo dobim mimo kontrol za klimo? Sem mogo?e pozabil odvija?iti ?e kak?en del?

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.