Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik mazde 626, 2.0, bencin, letnik 1993. ?e nekaj ?asa mi preglavice povzro?a zaviranje. Za?elo se je z ro?no, pregrevanjem diskov, smrdenjem, v glavnem kle??e niso spu??ale ve?. Problem imam z obema zadnjima in levo prednjo. Bile so enkrat obnovljene, vendar ni dolgo trajalo.

 

Re?eno mi je bilo, da je to pa? serijsko pri mazdah, problem naj bi bil pri drsnikih v samih kle??ah.

 

Nove kle??e me stanejo ve? kot je avto vreden, vendar bi rad imel delujo?e zavore (pobo?na ?elja).

 

Sli?al sem, da obstaja nekje stran, kjer lahko naro?i? vsak posamezen "?rauf" dolo?enega letnika?

 

Ima kdo idejo z ebayem morda?

 

Hvala vam za odgovore,

 

Lp

 

:punk:

Napisano

Zadnje ?eljusti so VEDNO ble problem in ?e vedno so problem na mazdah, ker se ro?no premalo uporablja, enostavno za?ne ?tekat vzvod od ro?me na ?eljustih.

 

Popravilo je ena navadna zguba cajta, ?e ?e ?teka, pol je na ?alost EDINA ZANESLJIVA re?itev menjava.

Sprednje pa se da zrihtat brez problema.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jst sm pr svoji prej?ni Mazdi (tud 626 2.0 1993 letnik) kupu vse nove gumice, igli?ast le?aj (pride na vzvod za ro?no) in sm zrihtov. Je blo pa za dve ?eljusti (se prav za obe strani zadi) neki ?ez 300 oz. bliz 400? material. Pa vse original od Mazde.

 

 

Napisano

ce se ne motis ti govoris o sornikih ..ki jih je prekleto tezko dobit ...mislim da se jih da same narocit samo so po ene 50e komad kolikor se spomnim. ko so ti jih obnavljali so ti pa samo rjo zbrusili dol pomoje

Napisano

Te "bolcne" naredi? nove iz rosfreja, pa je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.