Skoči na vsebino

Gretje sede?a M6-2004


Priporočeno sporočilo

v hrbtnem delu voznikovega sede?a je prenehalo delovati pravilno, in se pregreva....

 

Je ?e kdo to razdiral? je to sploh mo?no razdret?

 

Se da kako popravit?

 

Jebenti?, to mi manjka kot oko v glavi!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo prevleke dol sname? in vse bo kot na dlani.

Verjetno ti je bimetal za?tekal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma fora je, da se pregreva, torej, ne izklopi, mi je v?eraj postalo prevro?e pa smrdet je za?elo po osmojenem...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma fora je, da se pregreva, torej, ne izklopi, mi je v?eraj postalo prevro?e pa smrdet je za?elo po osmojenem...

 

Bimetal v vi?ini levic, je za?tekal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bimetal v vi?ini levic, je za?tekal.

 

torej se da to hitro zreihtat, razderem, popucam kontakt, pa je?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kadi? ? :ne vem:

 

Sam to je pod prevleko, ?ik bi ?el preko...damn it.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hum... cena na servisu

- grelec za hrbtni naslon - 220 EUR

- grelec za hrbtni naslon + goba - 320 EUR

 

rastur sede?a... en klin?ev dan sigurno...

 

najdu iz Nem?ije za 175 vklju?no s po?tnino grelec brez gobe...

 

tole gretje bo cel projekt majkemu!

 

?e bom mel sre?o, je pa ?e senzor temperature zani?... to bom videl komaj, ko grelec popravim :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en pa je senzor grelca.

Predvidevam, da je nek spremenljivi upor, ki regulira napajanje. Torej ?e zunaj priklopi? napajanje in spremlja? upornost senzorja se ta mora spreminjati in to je blizu tega da senzor dela.

Lahko je tudi kak?en termostat z dodanim sprejemljivim uporom. Termostat omejuje max temperaturo, spremenljivi upor pa meri trenutno temperaturo in s tem regulira napajanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist navaden bimetal, ?e se ne motim torej on off pri dolo?eni temperaturi - to ni sofisticiran nemc :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist navaden bimetal, ?e se ne motim torej on off pri dolo?eni temperaturi - to ni sofisticiran nemc :)

 

yp... samo do njega pride? samo ?e cel sede? rasturi?... in to dobesedno ven iz avta... je na sedalnem delu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je to res, potem ne more? nastavljati ?eljene temperature sede?a.

?e ti je pregrelo grelec, potem je termostat zalepljen.

?e je grelec dober, zakaj potem kupuje? novega? Raje se osredoto?i na termostat, razen ?e sta oba eno in isto.

 

Kje hudica pa to nastavljas, sej mas samo on stikalo?? :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je to res, potem ne more? nastavljati ?eljene temperature sede?a.

?e ti je pregrelo grelec, potem je termostat zalepljen.

?e je grelec dober, zakaj potem kupuje? novega? Raje se osredoto?i na termostat, razen ?e sta oba eno in isto.

 

 

a si videl sliko, ki je pripeta tej objavi?

 

tam je ?ica pretrgana, in pregoreno... ali naj to kar tako pustim?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

 

To je mazda :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Look from the bright side - en ?nicl lahko pod zic vr?e?, kot v?asih Turki, pa ma? pe?en biftek.....l

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.

 

Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.

 

?zmeden? kak?no stikalo?Mislim,da ima bimetal in se sam izklaplja in ne more? ?telat temperature sede?a.

Vsaj pri meni je tako, da si ga sam izklopim, ko je prevro?e. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden? kak?no stikalo?Mislim,da ima bimetal in se sam izklaplja in ne more? ?telat temperature sede?a.

Vsaj pri meni je tako, da si ga sam izklopim, ko je prevro?e. :P

 

saj... pri najinih Mazdah je tako, pri novej?ih mazdah ma? ?e mo?nost ve?stopenjskega nastavljanja.

 

Tudi moj Polo ma 2 stopnji ogrevanja na ?upak :)

 

Moja Mazda ma zdaj trenutno na ?oferskem sede?u 0 stopenj... majkemu...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj... pri najinih Mazdah je tako, pri novej?ih mazdah ma? ?e mo?nost ve?stopenjskega nastavljanja.

 

Tudi moj Polo ma 2 stopnji ogrevanja na ?upak :)

 

Moja Mazda ma zdaj trenutno na ?oferskem sede?u 0 stopenj... majkemu...

 

sej ma? webasto majke mi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hum... cena na servisu

- grelec za hrbtni naslon - 220 EUR

- grelec za hrbtni naslon + goba - 320 EUR

 

rastur sede?a... en klin?ev dan sigurno...

 

najdu iz Nem?ije za 175 vklju?no s po?tnino grelec brez gobe...

 

tole gretje bo cel projekt majkemu!

 

?e bom mel sre?o, je pa ?e senzor temperature zani?... to bom videl komaj, ko grelec popravim :P

 

Za manj bi lahko dobil za OBA sede?a, samo sem prepozno videl. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.