Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po enem mesecu ?ivciranja, iskanja rezervnih delov in ?raufanja, moja mazdura kon?no spet obratuje!!!

 

Zdaj ko pa smo kon?no spravili motor skupaj,pa nekaj servo zajebava... Na mestu je trd ko star traktor, pa z mehanikom nikakor ne moremo ugotoviti zakaj... ko ga na mestu pod gasom obra?as do konca na obe strani, pridejo na posodici za olje ven mehur?ki, ki pa jih nikoli ne zmanjka. Smo to prakticirali pol ure pa ni blo ni? bolje...

 

Ima kdo kak?no idejo oz. ?e je kje kak ventil za odzra?evanje?

Napisano

Po enem mesecu ?ivciranja, iskanja rezervnih delov in ?raufanja, moja mazdura kon?no spet obratuje!!!

 

Zdaj ko pa smo kon?no spravili motor skupaj,pa nekaj servo zajebava... Na mestu je trd ko star traktor, pa z mehanikom nikakor ne moremo ugotoviti zakaj... ko ga na mestu pod gasom obra?as do konca na obe strani, pridejo na posodici za olje ven mehur?ki, ki pa jih nikoli ne zmanjka. Smo to prakticirali pol ure pa ni blo ni? bolje...

 

Ima kdo kak?no idejo oz. ?e je kje kak ventil za odzra?evanje?

 

nekje zrak prihaja not? odkrijta kje je slabo narejeno - tesnjeno, ker ?e so mehur?ki mora nekje tudi teko?ina uhajat verjetno - ali jo zmankuje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekje zrak prihaja not? odkrijta kje je slabo narejeno - tesnjeno, ker ?e so mehur?ki mora nekje tudi teko?ina uhajat verjetno - ali jo zmankuje?

 

v tem je glih fora, ker je ne zmanjkuje, nivo teko?ine se dvigne ko se volan zasu?e, obenem pa grejo tudi mehur?ki ven...

Napisano

v tem je glih fora, ker je ne zmanjkuje, nivo teko?ine se dvigne ko se volan zasu?e, obenem pa grejo tudi mehur?ki ven...

 

 

No?em bit pameten a ko jaz na mojem avtu zavijem do konca volan in presilim pumpo tut nastanejo beli mehur?ki in mi gre volan normalno!

 

Lej imel sem primer ko nikakor nismo mogli re?it volana ko je ?el trdo, nakar sem nabil gas volan zasukaj v eno stran in ga "pune" dr?al to ponovil ?e v drugo stran in je volan za?el delovati normalno!

 

Kolko pa vem ko je olje pod pritiskom se na nek na?in peni in mislim, da so to ti mehur?ki ki jih omenja?!

Napisano

urejeno! ena notranja gumica v servo pumpi ni lepo sedla v utor in je prepu??ala olje, smo jo poravnali zdaj pa je vse b.p.

 

da povzamem, mel sem po?en 1. bat, ko smo menjavali batne obro?ke na ostalih smo ugotovili da je napokan tudi 2.bat... po vseh mukah sem dobil enega novega po zelo ugodni ceni(novi original 350?), drugega pa sem zamenjal z rabljenim. Obenem sem opravil veliki servis in dal testirat ?obe (ironi?no je bila edina dobra ?oba na prvem batu, ki je po?il, ostale tri baje dovajajo premalo nafte... :ne vem: )

 

skupni stro?ki material in delo:1700?

 

padla pa je tudi odlo?itev, da rabljene mazde z dizel motorjem ve? ne kupim!

upam samo da bo zdaj vse ok in da nebo ?ez 14 dni ?la turbina... :blush:

druga?e pa mi je avto zakon ne glede na to sranje ko sem ga mel... :jupiii:

Napisano

Zdaj pa le ?e u?ivat u vo?nji; ZOOM-ZOOM! :ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdaj pa le ?e u?ivat u vo?nji; ZOOM-ZOOM! :ljubezen:

 

?eprav nisem nek velik vernik... "iz tvojih ust v bo?ja u?esa" :bravo:

Napisano

Upam da niste pozabili ?e menjati tistih famoznih bakrenih podlo?k, ki stanejo neke 4?, ?kode pa lahko naredijo za nekaj tiso? ?! :hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

saj ne morem verjet, da bom to rekel, ampak mazde 6 iz 1. serije so bolj ali manj avto ?ivljenja kot Renault...

 

1x kupi?, pa se ne more? ve? re?it ...

 

servisira? jo pa 1x dra?je kot "pommes-frittes"...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

saj ne morem verjet, da bom to rekel, ampak mazde 6 iz 1. serije so bolj ali manj avto ?ivljenja kot Renault...

 

1x kupi?, pa se ne more? ve? re?it ...

 

servisira? jo pa 1x dra?je kot "pommes-frittes"...

 

 

na ?alost so deli res svinjsko dragi! mene je ta mesec mazdica "olaj?ala" dveh jurjev ?! upam do bo zdaj ?la ok, po enem tednu preizku?nje je ?e vse vredi...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.