Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O?e ima Mazdo Premacy 1,8 2002.Naekrat se mu je za?elo dogajati, da avto ob?asno ne v?ge.Ko je vo?en na kratko razadaljo(zaenkrat na dolge razdalje v?iga).Problem ni v akumulatorju, saj ga je cca 20 x posku?al v?gati z dodatnim akumulatorjem in zaganja dobro.

V prvih dveh primerih sem pri?el po 2-3 urah in avto je takoj v?gal.Torej malo po?aka? in malo se trudi?, pa v?ge (zaenkrat).

Sumim na:

1. rele za ?rpalko goriva (nimam pojma kje je-smo iskali vendar zaman)

2.?rpalko samo

3.ne pride kontakt na v?igalno tuljava ( zopet mora nekje biti rele)

4.klju?avnico

 

Na testerju ne poka?e napake in ni napake v arhivi.

Nimam service manual in si zaenkrat ne morem pomagati.Tudi na servisu pravijo, da zaenkrat dokler dela ne morejo storiti ni?.

Prosim za informacije in-ali service manual za premacy 1,8.

Hvala

Napisano

Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.

Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.

Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.

 

 

Na ?udo, sedaj dela normalno.Sam sem iztaknil rele, preveril vtika? za ?rpalko in nivo goriva, prisilno preiskusil ?rpalko in vse sestavil nazaj.Skratka zaenkrat dela.

Sem na?el workshop manual a v ru??ini in bolj slabo kopijo, vendar se nekako da pomagati.

Hvala za nasvete.Upam da bo mir.

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na ?udo, sedaj dela normalno.Sam sem iztaknil rele, preveril vtika? za ?rpalko in nivo goriva, prisilno preiskusil ?rpalko in vse sestavil nazaj.Skratka zaenkrat dela.

Sem na?el workshop manual a v ru??ini in bolj slabo kopijo, vendar se nekako da pomagati.

Hvala za nasvete.Upam da bo mir.

 

 

Prosim ?e ?e meni po?lje? ta navodila, saj imam iste te?ave z mojo Mazdo 5 :(

 

dejrad1980@gmail.com

 

Hvala vnaprej!

Lp Dejan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.