Skoči na vsebino

Mazda6-klima


Priporočeno sporočilo

Zdi se mi, da klima malo ?udno dela.... Namre? ko vklopim avtomatiko klime, le-ta samodejno preklopi na notranje kro?enje zraka. Sem mislil da to ostane kakih par minut (ajd, tam do 10), vendar se sploh ne izklopi. Par dni nazaj sem testiral in je ostalo vklopljeno notranje kro?enje celih 40min kolikor sem potreboval za pot. Seveda po tem ?asu ?e ?uti? da zrak v kabini ni OK... ?e avtomatiko izklopim in spet vklopim (recimo po 15min vo?nje) se pa vklopi brez zapore kro?enja zraka. Pravtako se mi zdi da malo pe?a hlajenje, ?e je zunaj 30C, moram met nastavljeno na 21-22C da ob?utno hladi. Ker sem dokaj fri?ni lastnik me samo zanima ali je pri drugih tudi tako, ali pa res nekaj ne dela OK?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdi se mi, da klima malo ?udno dela.... Namre? ko vklopim avtomatiko klime, le-ta samodejno preklopi na notranje kro?enje zraka. Sem mislil da to ostane kakih par minut (ajd, tam do 10), vendar se sploh ne izklopi. Par dni nazaj sem testiral in je ostalo vklopljeno notranje kro?enje celih 40min kolikor sem potreboval za pot. Seveda po tem ?asu ?e ?uti? da zrak v kabini ni OK... ?e avtomatiko izklopim in spet vklopim (recimo po 15min vo?nje) se pa vklopi brez zapore kro?enja zraka. Pravtako se mi zdi da malo pe?a hlajenje, ?e je zunaj 30C, moram met nastavljeno na 21-22C da ob?utno hladi. Ker sem dokaj fri?ni lastnik me samo zanima ali je pri drugih tudi tako, ali pa res nekaj ne dela OK?

Notranje kro?enje uklopi prav zaradi te razlike v temperaturi zunaj in v avtu....to je normalno, notranje kro?enje se pa uklopi da se avto prej ohladi....! Sicer pa lahko po 10 do 15 minutah tudi sam sklopi? to, avtomatska klima pa ?iba useeno!

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja klima se obna?a zelo podobno!

Vozil precej 6-k in ostalih Mazd - povsod, kjer je avtomatska klima je stanje podobno!

Brez skrbi - vse je OK!

 

P.S.: Ma? pa najlep?i avto - itak! :D

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdi se mi, da klima malo ?udno dela.... Namre? ko vklopim avtomatiko klime, le-ta samodejno preklopi na notranje kro?enje zraka. Sem mislil da to ostane kakih par minut (ajd, tam do 10), vendar se sploh ne izklopi. Par dni nazaj sem testiral in je ostalo vklopljeno notranje kro?enje celih 40min kolikor sem potreboval za pot. Seveda po tem ?asu ?e ?uti? da zrak v kabini ni OK... ?e avtomatiko izklopim in spet vklopim (recimo po 15min vo?nje) se pa vklopi brez zapore kro?enja zraka. Pravtako se mi zdi da malo pe?a hlajenje, ?e je zunaj 30C, moram met nastavljeno na 21-22C da ob?utno hladi. Ker sem dokaj fri?ni lastnik me samo zanima ali je pri drugih tudi tako, ali pa res nekaj ne dela OK?

dobro je tako , pi?e tudi v navodilih za uporabo ;)

 

aja... tak dela tudi pri Mazdi 3 :) pa verjetno ?e pri ostalih mazdah z avt. klimo

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, moram priznat, da mi je ?rna 6-ka res lepa (?e je oprana), druga?e pa srebrna je zakon- pa to temo smo ?e obdelali, pa Virage bo spet hud, pa son?ek je zunaj! B)

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobro je tako , pi?e tudi v navodilih za uporabo ;)

 

aja... tak dela tudi pri Mazdi 3 :) pa verjetno ?e pri ostalih mazdah z avt. klimo

Res je,....moja mazda dela to?no to porkerijo......meni je kul!! :D:D

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobro je tako , pi?e tudi v navodilih za uporabo ;)

 

aja... tak dela tudi pri Mazdi 3 :) pa verjetno ?e pri ostalih mazdah z avt. klimo

Res je,....moja mazda dela to?no to porkerijo......meni je kul!! :D:D

 

 

LP daVid

Saj ti mora bit - nima izbire - hehe - glavno, da je cool (mrzloooo) :rolleyes:
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja klima se obna?a zelo podobno!

Vozil precej 6-k in ostalih Mazd - povsod, kjer je avtomatska klima je stanje podobno!

Brez skrbi - vse je OK!

 

P.S.: Ma? pa najlep?i avto - itak! :D

Ah, torej je vse OK. Sicer bi pri?akoval da bi to samodejno ?ez par minut izkloplo oz. mogo?e to celo dela ?e temperature niso previsoke. Ziher kaka japonska finta. Sicer pa tudi tisti gumb ni te?ko pritisnit. :P

 

Ja, avto je sicer res iber kul, ?e najbolj?e pa mi je da mi je vedno bolj v?e?... Je pa to moj prvi ?rne barve. Saj je lepa, ampak moral bi met kar svojo avtopralnico. Mam filing da se vsak prahec z velikim veseljem vsede prav na moj avto... :angry:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No, moram priznat, da mi je ?rna 6-ka res lepa (?e je oprana), druga?e pa srebrna je zakon- pa to temo smo ?e obdelali, pa Virage bo spet hud, pa son?ek je zunaj! B)

Malo heca, pa ne bit u?aljen: ?rna je grda samo kadar ni oprana, srebrna pa vedno ... :P

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo heca, pa ne bit u?aljen: ?rna je grda samo kadar ni oprana, srebrna pa vedno ... :P

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa, neeeeeeeeeeeeeee ?zmeden?:P
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Mazda servisu sem jih poprosil za pregled delovanja klime; predvsem zato ker mi je slab?e hladilo. Dodati so morali cca. 100g plina, zamenjali so tudi kabinski filter (stari je bil ?isto zapacan). Razlika je o?itna; zdaj deluje bp, hitreje ohladi, zato tudi hitreje preklopi na zunanje kro?enje zraka. :bravo:

 

Je pa ?udno da je zmanjkalo tolko plina, skupno ga je baje okrog 700g. Mojster je rekel, da so zdaj dodali barvilo, da spu??anja niso ugotovili in da naj pridem nazaj ?e opazim slab?e delovanje. ?e bo problem, se bo (upam) re?ilo v okviru garancije. Hvala bogu da je ta 3 leta :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klima meni dela podobno. Mogoce se malo hitreje preklopi na zajemanje zraka od zunaj (rocno :D ) Me pa zanima nekaj drugega v zvezi s klimo. Kaksna je razlika med vklopljenim ECO in izklopljenim? Verjetno je z vklopljenim malo manj potratna, ampak mene zanima kako? Kaj je razlika v samem delovanju?

LP

 

OOTBOXZY

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaksna je razlika med vklopljenim ECO in izklopljenim?

Kolikor vem (to ti pi?e tudi v navodilih) v modu A/C ECO kompresor klime avtomatika vklaplja po potrebi. Vse ostalo (krmiljenje mo?i ventilatorja, izbira ?ob) je enako kot v A/C mode, le da tam kompresor laufa cel ?as. Avtomatika v M6 samodejno preklopi na A/C ECO mode, ko je dose?ena ?eljena temperatura in ko za vzdr?evanje le-te ni potrebno dodatno hlajenje. Torej ECO mode na?eloma pomeni prihranek pri gorivu... Koliko pa je prihranka pa kdo ve, jaz neke razlike ne opazim :blink: Va?no je da mi ni vro?e :bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni pa se ne da nastavit ro?no ECO A/C....se mi sama preklopi ko mam na avtomatsko klimo....in ko ni prevro?e.....takrat se u?ge ECO!

 

 

A Booooo?!!! :ne vem:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.