Skoči na vsebino

Mazda 2 diesel drug ?ip...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

Mam 1,4 dizelco pa sm brau neke ?lanke ko siroto s ?ipom navije? na 90 konjev. Se je kdo kaj igral okoli tega???

 

Lp, D.

Napisano

'pravega' ?ipa oz. predelave motorne elektronike ?e trenutno ni za Mazde v Sloveniji oz. vsaj kolko tolko resne (1.pogoj-valji oz. dyno). Trenutna ponudba je samo box oz.neke vrste vmesnik s katerim dobi? cca. 10-20 KM...?ip tuning Mazd ponujajo pri Mazda AS Velenje (www.as-velenje.com) in sicer module od firme Kueberl (www.kueberl.com) s katerim iz 68 KM sko?i? na 85 KM. Za ceno pa je najbolj?e da jih pokli?e?...je pa okoli 100.000SIT. Jaz osebno ne priporo?am boy tuninga;tuddi sam vozim dizla in ?akam da RSR pripravi program za predelavo motorne elektronike.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Ufffff.. thx za tale info... morm mal sledit forum... ?eprav mi ni lih jasno, v ?emu je razlika med rsr pa tem iz velenja k majo... U?ivite sto na uro!

 

Lp, D.

Napisano

RSR pa tudi Senica ti naredita ?ip prav za tvoj avto in tudi izmerita koliko KM si pridobil;pa? optimizacija elektronike se dela a valjih in sproti spremlja vse podatke in se temu primerno naredi 'program'.

Medtem ko box samo zvi?a tlak turbine in koli?ino goriva....ne sanja se pa ti kolko KM ima? v resnici.

Moj Pemacy ima po papirjih 74 kW/101 KM,izmerjeno pa imam 78.2 KW/106.4 KM brez kakr?nekoli predelave na motorju.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.