Skoči na vsebino

Mazda 6 2.3i - kje na LPG?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

poznamo te fore, sam jih ne bi priporo?al....zadeva je edina stvar, ki skrbi za varnost (ki je v tem primeru ve?ja od benz sistema...)

 

Pravzaprav za to skrbi multiventil v tanku in spusti preveliko koli?ino plina ven.

Napisano

Kak?ne ideje ma narod, ne more? verjet, kaj ma plovec veze z koli?ino plina razen na dipleju, ?e pa ?e ga ni treba krivit, so drugi bolj simpl prijemi.

 

Bil sem zraven obakrat ko smo to ?timali, prvi? je bila 'simpl' metoda, ki jo verjetno omenja?, drugi? pa so mi enostavno zvili 'dr?alo' plovca, ki je kot ve? vezan na multiventil, ki skrbi za varnost. Rezultat sem pa ?e napisal. ?e to ne bi dr?alo potem ziher ne bi spravil 58l plina v 62l tank ampak le cca 50l.

Govorim o OMB-jevem multiventilu.

Napisano

Ho?em samo povdat da NI treba NI? krivit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kot si rekel. 100 ljudi 100 idej.

 

100 ?ena 200 sisa ?? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bravo dec, sporo?i po porabljenem prvem rezervoarju, kako in pa kaj, pa ?e bo treba ?e kak?ne fine nastavitve nardit, ko se malo ute?e sistem. :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.