Skoči na vsebino

Barva platisc Mazda 17"

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Cao

 

No glede na to da sem avto prodal so mi ostale alu platisca doma,...

 

Torej so original Mazda platisca katera so bila na vozilu Mazda 6

 

Nekaj podatkov:

 

17col

Razmak je 5x114,3

ET 55

 

Gre pa za naslednjo zadevo, platisca so v komplet obnovi, do sedaj so speskana grejo se na ravnanje potem sledi barvanje. Sedaj je pa vprasanje kaksne barve naj bodo meni je prakticno vseeno jih imam namen prodati, vendar ne vem katera barva gre najbolj v promet.

 

Prosim za pomoc!!

 

Se nekaj slik, na slikas so platisca se v original barvi

 

Objavljena slika Objavljena slika

 

Objavljena slika Objavljena slika

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Klasi?ne (tovarni?ke) barve jih bo? najbol? prodal, sem prepri?an, saj folk ne mara pretiranih inovacij. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

 

grejo se na ravnanje

 

LP

 

Ali so se zvile?? No to spra?ulem ker sem imel jaz feltne AEZ ( totalno sranje od felten, so gnile) no in ko sem jih ?e prodal mi je kupec rekel da so zvite??

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ali so se zvile?? No to spra?ulem ker sem imel jaz feltne AEZ ( totalno sranje od felten, so gnile) no in ko sem jih ?e prodal mi je kupec rekel da so zvite??

 

Cao

 

Je tako dve ste bile rahlo zvite a se med vozno ni cutilo ?zmeden? mi je sele vulkanizer ko je gume enkrat menjal da so jajcaste in kok to da mi volana ne trese :ne vem: , tako da ja grejo na komplet obnovo, kar se pa glede trdnosti tice pa do zdej nisem imel problemov.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Cao

 

Je tako dve ste bile rahlo zvite a se med vozno ni cutilo ?zmeden? mi je sele vulkanizer ko je gume enkrat menjal da so jajcaste in kok to da mi volana ne trese :ne vem: , tako da ja grejo na komplet obnovo, kar se pa glede trdnosti tice pa do zdej nisem imel problemov.

 

LP

 

To se je meni isto zgodilo, volan ni ni? tresel samo so bile pa jaj?aste.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

To se je meni isto zgodilo, volan ni ni? tresel samo so bile pa jaj?aste.

 

Cudno, jah no zrihtale se bojo da kupec ne bo rekel da sem ga nat.......

 

Klasi?ne (tovarni?ke) barve jih bo? najbol? prodal, sem prepri?an, saj folk ne mara pretiranih inovacij. :D

 

No v mislih sem imel malo bolj temno barvo, crna mi je prevec hmm kako bi se izrazu recimo prevec je pusta, bela se mi zdi da ni glih in za tak avto (mazda 6 in podobni), nato sem prisel na idejo da bi grafitna lepo izpadla, kaj pravte?

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Mogo?e res, po drugi strani pa kot sem ?e rekel, menim da si bo? najmanj zo?al krog kupcev ?e ostanejo fabr?kega izgleda! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.