Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam mazdo 6 letnik 03 in bi rad zamenjal avto radijo. sedaj imam notri navaden avdio predvajalnik se pravi brez mp3-ja in brez mo?nosti vstavljanja ?estih cedejev kot imajo to nekatere.

zanima me ?e se sploh zadevo da zamenjat oziroma ali bo stvar delala mislim pa zamenjat celotno konzolo se pravi z vsemi gumbi za klimo in ostalimi zadevami ki so pa? zraven.

hvala za informacije! :D

Napisano

Raje pusti radio jot je in samo dodaj MP3 predvajalnik ki predvaja MP3-je z USB klju?a ali pa SD kartice, verjemi mi zadovoljen bo?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ampak imam tudi to smolo da je "pokrov?ek"pod gumbi za ventilator klimo in temperaturo zlomljen oziroma so prej?ni lastniki tam montirali napravo za prostoro?no telefoniranje in vse spraskali zato bi radio tudi rad zamenjal gre se mi za izgled ker sedaj ko to vidi? te mine vse in ?e ?e obstaja varijanta zamenjave bi to pa? storil z "bolj?im" radijem

Napisano

Raje pusti radio jot je in samo dodaj MP3 predvajalnik ki predvaja MP3-je z USB klju?a ali pa SD kartice, verjemi mi zadovoljen bo?.

 

 

kak?en MP3 predvajalik se lahko doda? tisti, ki se vklopi v 12V vti?nico in deluje prek radijske frekvence?

Napisano

kak?en MP3 predvajalik se lahko doda? tisti, ki se vklopi v 12V vti?nico in deluje prek radijske frekvence?

 

Brezveze, za mogo?e par ? ve? ima? odli?no zadevo ki jo prestavlja? na tipkah na volanu ali pa radiju, brez drkanja frekvec in brezveznega nerviranja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupis lahko preko neta ali pa pri Ajvarju.

Stane sitnica 60eurov je blo nazadnje z vgradnjo.

Konektor je za radiem znotaj armaturne plosce ... nekih 3min da prides do njega.

Skatla je na kablu katero pa lepo skrijes v sovoznikov predal.

 

Vse to je bilo odgovorjeno ?e miljonkrat :hudicek:

 

Super zadevca je, kontrolo mas na volanu, zvok je soliden, edina moja pripomba je da ima te?ave z prevelikimi datotekami (beri +50mb velik MP3), kateri pa ve?ini navadnih smrtnikov nebi smel bit problem.

Napisano

JXL

Je vse povedal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupis lahko preko neta ali pa pri Ajvarju.

Stane sitnica 60eurov je blo nazadnje z vgradnjo.

Konektor je za radiem znotaj armaturne plosce ... nekih 3min da prides do njega.

Skatla je na kablu katero pa lepo skrijes v sovoznikov predal.

 

Vse to je bilo odgovorjeno ?e miljonkrat :hudicek:

 

Super zadevca je, kontrolo mas na volanu, zvok je soliden, edina moja pripomba je da ima te?ave z prevelikimi datotekami (beri +50mb velik MP3), kateri pa ve?ini navadnih smrtnikov nebi smel bit problem.

 

jxl tnx za odgovor.

?e eno vpra?anje:

Ali kdo ve, kam se na radio priklopi navigacija? V avtu imam namre? navigacijo in me malo skrbi, da je CDC port na radiu, kamor naj bi se priklju?ilo mp3player ?e zaseden. Ali je na teh portih mogo?e veri?it naprave?

Napisano

jxl tnx za odgovor.

?e eno vpra?anje:

Ali kdo ve, kam se na radio priklopi navigacija? V avtu imam namre? navigacijo in me malo skrbi, da je CDC port na radiu, kamor naj bi se priklju?ilo mp3player ?e zaseden. Ali je na teh portih mogo?e veri?it naprave?

 

NI prikolpljen tam, ker sem montiral ?e vasj na 5 mazd z navigacijo, tako da ni problema.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kupis lahko preko neta ali pa pri Ajvarju.

Stane sitnica 60eurov je blo nazadnje z vgradnjo.

Konektor je za radiem znotaj armaturne plosce ... nekih 3min da prides do njega.

Skatla je na kablu katero pa lepo skrijes v sovoznikov predal.

 

Vse to je bilo odgovorjeno ?e miljonkrat :hudicek:

 

Super zadevca je, kontrolo mas na volanu, zvok je soliden, edina moja pripomba je da ima te?ave z prevelikimi datotekami (beri +50mb velik MP3), kateri pa ve?ini navadnih smrtnikov nebi smel bit problem.

 

 

a ima ta mazdin radio AUX vhod, ali se ga priklju?i s kak?nim posebnim kablom?

Napisano

a ima ta mazdin radio AUX vhod, ali se ga priklju?i s kak?nim posebnim kablom?

 

na midi (/CD) port ni ni?esar standard pri japoncih, te napravce imajo ta konektor in v sebi konverter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.