Skoči na vsebino

Mazda 626 tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker sem se na mobisuxu zapletel v pogovor z Vsevedom,in mo je omenil da bi lahko mo? moje mazde 626 pove?al z obstoje?ih 136konjev na ene 170-180 konjev z zamenjavo odmi?ne gredi in kolektorja od Jspec-a, pa ?e glavo zni?at. Me zanima kaj si vi mislite o taki predelavi,jaz priznam da me zlo mika, ?? se je tudi nabralo zadost,sam ?e regres :)

 

Zdeh najbl me zanima kaka je razlika med mojo 2,0 ma?ino in 2,0 ma?ino od Jspeca,ma kdo kako informacijo

Mazda 626GT ------> Flying M on the GO!!!

Napisano

to predelavat ni kar tako, seveda se da mo? pove?ati, vendar lahko s tem izgubi? normalno vozljivost svojega vozila (ni nujno, ?e je vse res profesionalno narejeno)

 

je pa res da so take predelave pove?ane s ?asom, stro?ki, meritvami, predelavo tega in onega, ter testiranji, da potem na koncu lahko pridobljeno mo? uporablja? tam kjer jo ho?e? ( za na cesto ma tvoja mazda ?isto dovolj konjev ;) )

 

ena od vmesnih to?k je, da bo? tak avto kasneje zelo te?ko prodal, naslednja vmesna to?ka je mehanik ki ti bo avto predelal, in potem tudi pravilno naprej vzdr?eval, kajti ?e nisi ve?? sam takega dela, in ima? nesposobnega mehanika, je lahko zadeva skrajno neprijetna, in se tuning sprevr?e v dinos-ing.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.