Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdej ko imam nove zavorne plo??ice na avtu, mi je za?elo cvilit ko premzam.. en mesec ni blo ni? za sli?at, sedaj pa ?e teden dni cvili ko la?je zaviram! To je stvar ki mi pri avtonu gre skoraj najbolj na jetra!!! Kaj se da tu naredit?

Napisano

Zdej ko imam nove zavorne plo??ice na avtu, mi je za?elo cvilit ko premzam.. en mesec ni blo ni? za sli?at, sedaj pa ?e teden dni cvili ko la?je zaviram! To je stvar ki mi pri avtonu gre skoraj najbolj na jetra!!! Kaj se da tu naredit?

 

 

to je meni tudi delalo po menjavi in pozneje spet prenehalo, zdaj pa ?e ve? kot leta ni? ne cvili

Napisano

A je tisti, ki je menjal plo??ice namazal zadnji del plo??ic z bakreno mastjo?

33112_1.png

Napisano

je ja, ?eprau mislim da ne bi smela imeti kake vloge pri tem... tudi robove diskov je-sta zbrusila... sem bil ves ?as menjave zraven

Napisano

verjetno si dal zanic ploscice (ker sem specializiral s tem problemom na stari 6-ki), stavim da mas textar, trw oz mintex

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sem ?el na ra?un pogledat... textar! U pi*** nej gre vse skup :angry:

 

Se da re?it kako al je treba menjat?

 

baje textarove naj ne bi bile slabe... ne vem, sem sli?al od ve?ih mehanikov... pa ?e v bugattija veyrona jih vgrajujejo :bravo: verjetno ne istih kot v mazde, ampak vseeno ;)

Napisano

Parkrat jih konkretno nahod pa bo nekaj ?asa mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo, jaz imam podoben problem. Do nedavnega je bilo vse OK, potem sem pa imel en malo bolj dinami?en spust (?ez ?rnivec proti Kamniku) in od takrat dalje se iz levega prednjega kolesa pri zaviranju ogla?a tako sikanje oziroma piskanje kot pri pasji pi??alki, samo da bolj intenzivno (traja pa ?e kaki 2 sekundi po tem, ko spustim zavoro). ?e mo?no zavrem se tega ne sli?i (zgolj pri blagem zaviranju). Zvok se oglasi tudi pri vo?nji v desni ovinek. Nimam pa pojma, kak?ne plo??ice so noter. Avto je bil sicer zmeraj servisiran na poobla??enih servisih. Kak?na ideja kaj narediti? :ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.