Skoči na vsebino

mazda 6 2.0D problem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sestra je karambolirala avto v totalko (?elni trk 100km/h) in problem po tem ko se je popravil je naslednji:Na vsake nekaj ?asa za?ne svetit lu?ka za motor (ne sveti vedno) in ko potem ko sveti lu?ka stoji par ur je akumolator prazen ?tarter ve? ne za?ene lu?ke na armaturki se ne v?gejo ko priklopi? zraven kable od drugega akumolatorja avto v?ge torej nekaj prazni akumolator moti me to, da se akumolator ne sprazni vedno ampak je to naredil do zdaj 3x ko je tudi posvetila lu?ka za motor.Torej je nekaj napa?no zvezano spredaj ker je bil ?elni trk...Zanima me kje naj i??em problem oz kje ga naj za?nem iskati?

Napisano

Jaz bi to odpeljal do kak?nega "orng" avtoelektri?arja, ki tudi dobro obvlada Mazdojsko elektronko. ?e bo? pelju h kakemu ?u?marju, lahko naredi ?e kak?no dodatno ?kodo. Tak?no je vsaj moje mnenje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

saj to glih nameravam ker je avto po nesre?i sestavljal en mehanik ki ma SP in je cel popoldan oz cel dan sedel pri kablovju ker je tega zlo dost samo kje sploh za?et iskat najbolje bi pomojem naredu da bi vso ?tromarijo odklopu in ?e enkrat zvezu avtoelektri?ar ki ma nekaj pojma...

Napisano

Verjetno bi bilo to ?e najpametneje, ker z elektriko se ni ravno za hecat, lahko se ti naredi kak?en "kurc?lus" pol pa bo lahko Mazda-kres, kar pa ne bi bilo ni? kaj fajn. <_<:o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

 

 

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

 

pol pa na elektriko ?im prej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislim da bo to ?e najpametneje jojj ko je to zajebano zaj odkrivat ?e bi mehanik prej dal vezat strokovnjakom nebi blo iskanj te?av zdaj pa je to kot da i??e? dlako v senu

Napisano

Jaz bi kontaktiral uporabnika foruma MitjaMX6&T ali pa Bobi-ja. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

S tem se nebi ?ist strinju, dokler kisline ne potegne v celice, je akumolator ?ist ql, pa ?e pol bi se ga dal zrihtat v kakem laboratoriju (delajo v TAB Me?ica) ;)

Napisano

V?eraj sem ga peljal k avtoelektri?arju in je rekel glede na simptome bi lahko bilo nekaj v zvezi z ra?inalnikom ampak zakaj akumolator prazni pa ni vedel zdaj je avto tam da pre?ekira vse...

Napisano

Najla?je je krivit stvar ki ne dela ko potegne? klju?e iz klju?avnice

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kako to misli? saj skoraj vse stvari ne delajo ko potegne? klju?e iz klju?avnice

 

Recimo poleg lu?k v kabini in ?top lamp ? ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.