Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Okeej. Na fotrovi 6ki se je pojavilo kapljanje olja pri levem koloteku. Zdaj kolotek sem snel in videl totalno masten intercooler oz spodnja cev ki pride do intercoolerja. Zdaj cev je kar oreng mastna, tko da nevem ali je to direkt iz intercoolerja (kolikor vem ?ezenj te?e zrak :ne vem: ) ali prihaja kje od motorja. Olje je pa fajn ?rno tko da sklepam da je motorno :blush:

 

Bi kdo vedel za kaj bi lahko ?lo?

 

Hvala, lp

panoramska.jpg
Napisano

intercooler

je bla serijska napaka, neko tesnilo al neki tazga pri intercoolerju

men so zamenjal v garanciji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@Lumpi, jaz bi peljal do na?ega Simona, pa nej obenem ?e menja faking bakrene podlo?ke in s?isti cedilo karterja, ra?un pa se izstavi na g. fotra - Cerar motorsport oddelek. :cheers::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

intercooler

je bla serijska napaka, neko tesnilo al neki tazga pri intercoolerju

men so zamenjal v garanciji

 

Pri moji mazdi ni bilo tesnilo, ?eprav je bil izgled povsem tak?en. Pokale so prirobnice, razpoka pa tako tanka, da je izgledalo, kot da dihtunga pu??a.

Interkuler sem takrat dal za?vasat, ?ele precej let po tistem pa so mi ga zamenjali v okviru "vpoklica", ?eprav je var ?e dr?al.

 

Meni je ?lo vedno na spolni organ dejstvo, da je Mazda Slovenija znala skoraj vsak mesec na dom po?iljat reklame, da bi poslala vsaj eno obvestilo o vpoklicu zarad tovarni?ke napake, to pa ne. ?e ve?, redno sem hodil na poobla??eni servis v BTC, pa so bili o vpoklicih (razen tistega za rjo) ?ist tiho.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Okeej. Na fotrovi 6ki se je pojavilo kapljanje olja pri levem koloteku. Zdaj kolotek sem snel in videl totalno masten intercooler oz spodnja cev ki pride do intercoolerja. Zdaj cev je kar oreng mastna, tko da nevem ali je to direkt iz intercoolerja (kolikor vem ?ezenj te?e zrak :ne vem: ) ali prihaja kje od motorja. Olje je pa fajn ?rno tko da sklepam da je motorno :blush:

 

Bi kdo vedel za kaj bi lahko ?lo?

 

Hvala, lp

 

ja ja!

dobrodo?el med nami, ki smo ?e menjali intercooler.

tam okrog 500 ? neoriginal z monta?o ( ?eprav ga ni problem zamenjat, ?e seveda gredo cevi lepo narazen)

Napisano

Zanimivo.. sam ne gre mi v glavo kako olje iz intercoolerja? a ne gre skozenj samo zrak? Zgleda bo treba res do majstra peleta it pre?ekerat :)

panoramska.jpg
Napisano

Zanimivo.. sam ne gre mi v glavo kako olje iz intercoolerja? a ne gre skozenj samo zrak? Zgleda bo treba res do majstra peleta it pre?ekerat :)

 

ta je za olje :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zavariti ga ni problem,?e se dajo sneti cevi, v mojem primeru bi me re?il samo flex,je pa varijanta z teko?im aluminijem res u?inkovita,po?i pa na spodnjih straneh prirobnic. :angry2: ,avto imam komaj mesec dni od tega pa teden dni v delavnici,da popravim vse tisto ?esar prej?nji lastnik ni hotel ali vedel.

Sem pa izredno navdu?en nad motorjem,prava glasba za moja u?esa, napram bmw-ju istega letnika z enako prostornino.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.