Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po?as bo ?as ko bom moral tudi jaz zamenjat plo??ice in diske na MX5ki.

 

GLedal sem na netu, bral forume, iskal najcenej?e variante,... in sem bolj kot ne zmeden :)

 

Bi prosu ?e ima kdo izku?nje z kako je s kompatibilnostjo med razli?nimi znamkami diskov in plo??ic.

 

Ne rabim kak?nih sport in oh in sploh, samo nekaj da bo vsaj tako kot original, da zdr?i normalne obrementive in ob?asno hitrej?o vo?njo.

 

Ne bi rad kupil ?kart robe, ne bi dal pa tudi premo?enja za cel komplet - kao best buy ;)

 

Plo??ice sem najcenej?e na?el EBC Ultimax - kolikor razumem so to ?isto normalne kot zamenjava za original (skupaj komplet - cca 60 EUR, to je najceneje kar sem najdu).

Kolikor sem bral so ok, samo da so kao trde (mogo?e to velja za Green in vse ostale barve stuff?).

 

Diski pridejo malo dra?je, vendar me zanima ?e ima kdo kak?ne izku?nje z diski in EBC plo??icami.

 

EBC diski so precej dragi, ATE kolikor sem gledal, cca 200? za vse 4 (zadnji cca 80? + sprednji 100? + po?tnina).

 

Na?el sem tudi ponudbo za komplet Mtec diski in Mintex plo??ice (za Mintex bolj slabi komentarji) - diski so narezani, povrtani..., ?e ho?e? ti tudi samo sredinski del prodajo :hohoho:

link

 

Kakr?ne koli izku?nje dobrodo?le.

 

LPB

Napisano
  je Jero napisal:

tnx, sem ?e mislu napisat, da poznam :D sam v zadnjem ?asu sem gledal samo na ebayu in nisem opazil kompleta za 200?, ki ga prodajajo, mejbi pa res kar tole...

 

no ?e ma kdo kak?ne izku?nje slu?ajno z zgoraj napisanim

Napisano

Ate, Brembo, Ferodo... Vse bo OK glede na to, da si napisal da ne rabi? kaj hudega. EBC ultimax ali black stuff so normalne, green so brezvezne (ve?inoma jih grajajo), redstuff so ?e kar agresivne vendar niso tako dobre kot kake Ferodo DS2500...

Diske imam na Cliu naprimer Brembo HC (High Carbon) in upravi?ijo ceno. Ne pregrejejo se pa tudi trajajo ?e lep ?as. ?e obstajajo HC za Miato lahko le priporo?am. Pa ko bo? vse to menjaj glej da ne pozabi? menjati zavorno. Ve?ina jo nikoli ne menja. :vskalo: Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

Napisano
  je LabiGT napisal:

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

 

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se mi zdi kar ugodna tale Labijeva varianta.

 

Ja in ?e ena ideja/nasvet. Saj ve?, dirka?i nimajo ?asa ulaufavati. Gre? en krog po prazni regionalki, najprej lepo parkrat zabremza? ne?no, da se ogrejejo. Potem vsaj petkrat pri 100 bremza? na polno da se skor ustavi? (ne ?isto ker tako se pa naredi sranje!!!) se pelje? nekaj kilometrov s ?im manj bremzanja (da se ohladijo). Lahko ponovi? postopek, vklju?no s hlajenjem in ima? ulaufane bremze. Jaz sem ?e nekajkrat naredil tako in se obnese. :)

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

Napisano
  je Symon napisal:

 

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

 

Tole velja tudi za vsakodnevno uporabo - nikoli dr?at stisnjene bremze na pregretih diskih razen, ?e ni res nujno (ustavljanje na klancu). Pa pri vo?nji v de?ju oziroma ?ez lu?e je tudi pametno, da se diskov ne pregreva, ker voda in pregreti diski so hudi sovra?niki.

 

?e se upo?teva te dve pravili ima? lahko ene diske dolgo dolgo in se ne bodo zvijali, ?e so le kolikor toliko kvalitetni.

33112_1.png

Napisano
  je LabiGT napisal:

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

 

Te tvoje cifre so mi ful v?e?, sam zame pride dra?je, zato sem ?e drugje gledal :) kje bi dobu cenej

Tista dva prodajalca sem s?ekiral na ebayu, samo kot sem napisu pridejo ATE diski 180? min (s tem da ma en sam sprednje, en sam zadnje, un ka je najdra?ji ma pa oboje), no malo bom ?e pogledal glede cen, potem pa ?im prej nabavim in peljem Pelkotu, da bo fresh & clean ;) no to glede zavorne teko?ine nisem vedel, ampak sem itak mislu menjat.

 

Pol bo treba sam ?e ?eljusti zdrgnt pa na nov barvat, da bo lepo zgledal :D

 

  je Symon napisal:

Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

 

Pa ta Motul RBF600 dela na normalnih bremzah al morjo bit tut racing? :D

 

?kodit najbr? ne more ne...

 

Tnx za info vsem ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • In koliko imajo po novem omejitev tovornjaki? Ko sem jaz delal izpit, je veljalo, da morajo tovorna vozila imeti omejevalec hitrosti pri 95 km/h, kar pomeni, da hitreje ne morejo iti. Zdaj pa berem, da se pri 110 km/h vrže na prehitevalni pas...    
    • Alex 2 kombija z motorji, start sreda Mieming (Innsbruck) za Split. V sredo je bilo najhuje, Turski, Karavanke, pa se nesreca pri Krskem, sva sla na Graz....spala v Kungoti isti dan. 12 ur do Maribora za 400km....   Naslednji dan vceraj 2 uri na gruskovju ne zaradi meje ampak ceestnine za mejo vsak avto na rampo.... Z 18m kompozicijo ni moznosti stranskih cest   Vceraj so meli frej, 9.6 imajo frej in se nekaj. Binkosti poceli. Imata oba prav ampak sta dve loceni pravili:   1. Omejitev je 130 2. Levi pas je prehitevalni in ne vozni   Ce gres 130 po levem pa ne prehitevas si v prekrsku za razvrscanje   Ce gres 150 po desnem si v hitrostnem   Ce gres 150 po levem pa ne prehitevas pa v obeh...   Jaz sem pa velikokrat v prekrsku ko grem 120 na desnem mimo teh na levi, ampak ne da bi prehiteval zgolj zato ker spijo tam pa je desni hitrejsi...   Takle mamo ampak po domace ce si prehitel se umakni, ne glede na hitrost....
    • Sm kmet an s hribu doma, pa nism lih na tekočem s spremembami cestno prometnih predpisov. Koliko je po novem omejitev hitrosti na avtocesti? Da ne bom za brezveze vozil počasneje, kot se sme samo zato, ker nisem seznanjen s spremembam...
    • Včeraj, ko se se vračal iz Lj proti Kopru sem ponorel. Avstrijci imajo baje nek praznik in si jih bile polne ceste. V čem je bil problem? Vem, da imajo oni doma en cel kup omejitev na avtocestah (110/uro kao nek eko prispevek naravi).  Itak so na levem pasu kamioni in ko se oni lotijo prehitevanja je to never ending story. Vrže se ven pri 110/uro in potem se tako vozi dva kilometra, da prehiti kamion,ki vozi 100/uro. In valda se naredi kolona za njim. In spredaj prehitevata dva avtodoma in sta še počasnejša. Nato se vrže ven za prehitevat še avtobus in voziš 80/ uro.  Pred njimi pa dva kilometra prost pas.  No, tudi naši so cvetke. Model z teslo prehiteva z 130/ uro in se nato vozi kar naprej po prehitevalnem pasu. Mi hitrejši pa v koloni za njim. Misli, kako je hiter in da je prehitevalni pas njegov. In zopet pride do efekta, da zadaj vozijo vedno bolj počasi. In tako smo se cincali uro in pol do Kopra. 😬 In to smo zato, ker veliko folka ne zna vozit po teh naših kozjih stezah polnih delovišč.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.