Skoči na vsebino

premacy avtomatik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

imam te?avo z Mazdo Premacy 2.0 96kw avtomatik letnik 2002

 

v soboto sem od Pariza do Munchna ve? ur vozil okoli 130 km na h nato pa ?e tri ure do konca kar je avto zmogel ( med 170 in 200 ) na celi poti smo imeli tri postanke cca po pol ure

 

ko smo pred Munchnom prispeli v nekaj km kolono in speljali iz nje pa avto ni ?el ve? kot 50 km na uro

 

naslednje jutro, ko se je vse skupaj ohladilo je avto delal cca 5 minut normalno nato pa je pri 80km na h obrate motorja pognalo do blokade in se je avto za?el ustavljati ni imel ve? mo?i dokler nisem pritisnil na tipko hold (prestavi v ni?jo prestavo) in se v Morav?e odpeljal med 60km 3500 obratov in 90 v predorih okoli 6000 obratov

 

v?eraj sva z mehanikom probala avto in o?itno menjalnik ne prestavi v ?etrto prestavo in je pri 130 km na h dose?ena maximalna hitrost pri 7000 obratih

 

prosim za nasvet oz pomo?

 

 

lp Matja?

Napisano

moderator oprosti sem temo prenesel na drug naslov pod tehni?ne te?ave tu pa tega ne znam zbrisati

 

imam te?avo z Mazdo Premacy 2.0 96kw avtomatik letnik 2002

 

v soboto sem od Pariza do Munchna ve? ur vozil okoli 130 km na h nato pa ?e tri ure do konca kar je avto zmogel ( med 170 in 200 ) na celi poti smo imeli tri postanke cca po pol ure

 

ko smo pred Munchnom prispeli v nekaj km kolono in speljali iz nje pa avto ni ?el ve? kot 50 km na uro

 

naslednje jutro, ko se je vse skupaj ohladilo je avto delal cca 5 minut normalno nato pa je pri 80km na h obrate motorja pognalo do blokade in se je avto za?el ustavljati ni imel ve? mo?i dokler nisem pritisnil na tipko hold (prestavi v ni?jo prestavo) in se v Morav?e odpeljal med 60km 3500 obratov in 90 v predorih okoli 6000 obratov

 

v?eraj sva z mehanikom probala avto in o?itno menjalnik ne prestavi v ?etrto prestavo in je pri 130 km na h dose?ena maximalna hitrost pri 7000 obratih

 

prosim za nasvet oz pomo?

lp Matja?

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.