Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

glede na izku?nje serviserjev in nekaterih uporabnikov, priporo?eno je vsaj vsake dve leti odmontirat pokrov karterja, ter preverit ?istost sita, po katerem ?rpalka vle?e olje,

?e je sito zabasano, je olja dovolj, motor pa lahko kljub temu ribne...

 

podlo?ke so minimalni stro?ek z veliko vrednostjo :) Menjaj ?e ?e nisi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

 

Sem videl, da se Avto Pelko omenja kar konkretno na tem forumu, tako, da mora biti res faca za mazde. :)

Hvala za nasvet.

 

Druga?e sem pa pri?akoval, da se boste kar konkretno razpisali o teh motorjih. Vsaj kolega, ki je bil v?asih vajenec na mazdi pravi, da so jih zamenjali veliko. :ne vem: V bistvu me veseli, da se niste :D

Napisano

Pelko je prov orng obvlada? in je ?e marsikatero Mazdojko D, re?il pred ribarijo. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

Hvala, bom se ta teden oglasil pri njemu in sporo?im kaj smo re?ili. :cheers:

Napisano

Hvala, bom se ta teden oglasil pri njemu in sporo?im kaj smo re?ili. :cheers:

 

lahko bi mev se popust,a je tko zmaj? :hudicek:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

lahko bi mev se popust,a je tko zmaj? :hudicek:

 

Seveda, ?lani kluba imamo 15 % na material in storitve! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer pa ne me za besedo dr?at, ?e ni Pelko ?e ra?unal tole z vsemi mo?nimi popusti, no ni? te ne stane ?e vpra?a?, je zelo fajn mo?akar! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

No jst se na nobeni sestki nism zaslediv d bi mela BOSCH PUMPO. :jezicek: Menjava IMV ventila je resitev

:jupiii:

banner1ydl6.jpg
Napisano

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

 

Zdravo. sem nov na forumu, zato me ?e malo matra samo oddajanje......

Glede tvoje te?ave, jaz sem imel isti problem. ?lo je za visokotla?ni ventil, ki naj bi ga po?rlo ?veplo v na?i nafti. Te probleme imajo predusem Mazde ni?jih letnikov, kasneje so to uredili z bolj?im ventilom. Jaz sem ta ventil dobil iz hrva?ke, saj so bili takrat le oni zastopniki (5 let nazaj) za to. Zrihtal pa mi ga je na servisu (pod roko) v ljubljani. Stro?ek cca 200?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.