Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik mazde 6 (2006) dober mesec zato morda malo ?udno vpra?anje.

Vedno bolj ?utim, da mi po ravni cesti ?ez luknje odnese zadnji konec (mislim da ves ?as) v levo.

V?asih se prav sli?i kako poradira guma. Recimo na celov?ki cesti proti ?entvidu kjer je 70 omejitev skoz vozim 60 zaradi slabega filinga. Pa to ne pomeni da mi ga odnese toliko, da bi moral avto loviti... toliko da se zmeraj ob?uti odna?anje ali zibanje levo-desno...

 

Najprej sem krivil da zato, ker prej sem imel bravota (''kupe''), sedaj pa karavana s te?jim zadkom in zato tak ob?utek... Zdaj pa sem pri?el do tega, da to ni to...

 

Kaj bi lahko bilo? Zani? amotrizerji? Kak?ni stabilizatorji?

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik mazde 6 (2006) dober mesec zato morda malo ?udno vpra?anje.

Vedno bolj ?utim, da mi po ravni cesti ?ez luknje odnese zadnji konec (mislim da ves ?as) v levo.

V?asih se prav sli?i kako poradira guma. Recimo na celov?ki cesti proti ?entvidu kjer je 70 omejitev skoz vozim 60 zaradi slabega filinga. Pa to ne pomeni da mi ga odnese toliko, da bi moral avto loviti... toliko da se zmeraj ob?uti odna?anje ali zibanje levo-desno...

 

Najprej sem krivil da zato, ker prej sem imel bravota (''kupe''), sedaj pa karavana s te?jim zadkom in zato tak ob?utek... Zdaj pa sem pri?el do tega, da to ni to...

 

Kaj bi lahko bilo? Zani? amotrizerji? Kak?ni stabilizatorji?

 

Mislim da mazda boljso lego na cesti kot bravo, ne glede na to da je mazda karavan. Po moje je problem v amortizerjih...

www.gistel.si

Napisano

Mislim da mazda boljso lego na cesti kot bravo, ne glede na to da je mazda karavan. Po moje je problem v amortizerjih...

 

tako je,poglej roke,noge :D ,feltne...vem kako to je.

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Tudi jest sem imel podobni problem na trojki....zamenjal celo podvozje ker nikakor nismo pri?li do te?ave...nato je kot ka?e bil problem o zadnje pre?nih rokah al neki tazga (ne tiste pal?ke) ampak prav roke ki gre iz podvozja na most. Verjetno je bilo to krivo...prvo ti pa priporo?am da gre? optiko narest.

Napisano

en od zadnjih amortizerjev se je polulal......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

en od zadnjih amortizerjev se je polulal......

 

Jest sem jih stestiral in so bli vsi v normalnih mejah...tko da, takrat sem potem zmetal dnar za komplet menjavo podvozja, tr?anje amortizejev ipd., optike in potem je bilo kon?no OK. To je najhuj ko ne ve? kaj je...evri pa sam letijo.

Napisano

Jest sem jih stestiral in so bli vsi v normalnih mejah...tko da, takrat sem potem zmetal dnar za komplet menjavo podvozja, tr?anje amortizejev ipd., optike in potem je bilo kon?no OK. To je najhuj ko ne ve? kaj je...evri pa sam letijo.

 

dolinar jih zastonj pregleda, ampak pri meni je bilo to na prejsnji sestki, en je sekal direktno in me je metalo na jeprci vstran

 

170.000km - zamenjal oba za 170?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

To pa ni drago, jst bi tut to, kje se prijavim :D

in kam morm pripeljat Alfo? :D

 

Kr majstra Pelka pokli?i, ?e ?e? ti dam cifro na ZS. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prosim ja, no pa ?e lokacijo, vsaj okvirno pripi?i prosim :D

 

blizu medvod

 

Ladja al kako se ?e imenuje tist kraj (al je Ladja bliz)

Napisano

Pa dobr dejte mal googlat avto Pelko in to je to :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.