Skoči na vsebino

odna?anje zadnjega dela


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik mazde 6 (2006) dober mesec zato morda malo ?udno vpra?anje.

Vedno bolj ?utim, da mi po ravni cesti ?ez luknje odnese zadnji konec (mislim da ves ?as) v levo.

V?asih se prav sli?i kako poradira guma. Recimo na celov?ki cesti proti ?entvidu kjer je 70 omejitev skoz vozim 60 zaradi slabega filinga. Pa to ne pomeni da mi ga odnese toliko, da bi moral avto loviti... toliko da se zmeraj ob?uti odna?anje ali zibanje levo-desno...

 

Najprej sem krivil da zato, ker prej sem imel bravota (''kupe''), sedaj pa karavana s te?jim zadkom in zato tak ob?utek... Zdaj pa sem pri?el do tega, da to ni to...

 

Kaj bi lahko bilo? Zani? amotrizerji? Kak?ni stabilizatorji?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik mazde 6 (2006) dober mesec zato morda malo ?udno vpra?anje.

Vedno bolj ?utim, da mi po ravni cesti ?ez luknje odnese zadnji konec (mislim da ves ?as) v levo.

V?asih se prav sli?i kako poradira guma. Recimo na celov?ki cesti proti ?entvidu kjer je 70 omejitev skoz vozim 60 zaradi slabega filinga. Pa to ne pomeni da mi ga odnese toliko, da bi moral avto loviti... toliko da se zmeraj ob?uti odna?anje ali zibanje levo-desno...

 

Najprej sem krivil da zato, ker prej sem imel bravota (''kupe''), sedaj pa karavana s te?jim zadkom in zato tak ob?utek... Zdaj pa sem pri?el do tega, da to ni to...

 

Kaj bi lahko bilo? Zani? amotrizerji? Kak?ni stabilizatorji?

 

Mislim da mazda boljso lego na cesti kot bravo, ne glede na to da je mazda karavan. Po moje je problem v amortizerjih...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jest sem imel podobni problem na trojki....zamenjal celo podvozje ker nikakor nismo pri?li do te?ave...nato je kot ka?e bil problem o zadnje pre?nih rokah al neki tazga (ne tiste pal?ke) ampak prav roke ki gre iz podvozja na most. Verjetno je bilo to krivo...prvo ti pa priporo?am da gre? optiko narest.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

en od zadnjih amortizerjev se je polulal......

 

Jest sem jih stestiral in so bli vsi v normalnih mejah...tko da, takrat sem potem zmetal dnar za komplet menjavo podvozja, tr?anje amortizejev ipd., optike in potem je bilo kon?no OK. To je najhuj ko ne ve? kaj je...evri pa sam letijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem jih stestiral in so bli vsi v normalnih mejah...tko da, takrat sem potem zmetal dnar za komplet menjavo podvozja, tr?anje amortizejev ipd., optike in potem je bilo kon?no OK. To je najhuj ko ne ve? kaj je...evri pa sam letijo.

 

dolinar jih zastonj pregleda, ampak pri meni je bilo to na prejsnji sestki, en je sekal direktno in me je metalo na jeprci vstran

 

170.000km - zamenjal oba za 170?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

To pa ni drago, jst bi tut to, kje se prijavim :D

in kam morm pripeljat Alfo? :D

 

Kr majstra Pelka pokli?i, ?e ?e? ti dam cifro na ZS. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.