Meni je zunanjost zelo všeč, športna ostra, sam kaj ko motor ne dosega tega standarda. Ne vem kaj so razmišljali, ko berem Reddit so američani strašno razočarani ker ni turba, tako da se to pri njih zih ne bo prodajalo.
Ko sem prebral, da so pobrali nekatere materiale in tehnološke elemente iz svojih prestižnejših modelov, kot je CX-90, lahko predvidevam, da bo tudi cena prestižna....beri, 50k.
To je narejeno samo še za ameriški trg. Tako ga ne bo nihče več povohal v Evropi. Cena bo 50000 €, prodajne številke pa dol. Tako kot cx60, ki se ne prodaja. Potem pa jok in stok.
Ja za množično prodajo se mi zdi, da bi mogla biti cena polno opremljenega nekje do 40k, pa bi se lepo prodajalo, vem pa da temu ne bo tako in bo bližje 50k, kar je bistveno preveč za povprečno slovensko družino.
Hmm, na prvo žogo nisem navdušen, mogoče se bo potrebno navaditi oblike oz. videti v živo. Upam samo, da niso v notranjost na sredino armaturke nalepili LCD TV tako kot vsi ostali.
Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili.
Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi.
Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve, notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.
Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.
Imam dva mulca, ženo pa psa. Kljub temu, da imam svojo vikendico ženi rata vsak vikend ko pičim na morje nabasat prtljažnik pa še mulca imata zadaj na sredini kramo. Ne sprašuj kaj vse vlačim s s sabo ker to ve samo princesa, tako da ne pride v poštev da vsak vikend ko čeh štelam tisto trugo pa prikolico.
Jaz bi bil vesel kakovostnega PHEV. Zunanjost mi je všečna predvsem spredaj, zadaj tko tko. Barva notranjosti mi je kul, sam me pa nenormalno odbije tisti prilepljen štrleči ekran. Tko kot pravi @Boss zgleda ko neka Tesla, precej butasto, je notranjost sedanje generacije precej bolj elegantna in stilska.
Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...
Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...
Ja ne vem zate, sem pa parkrat na forumu zasledil, da nekateri raje delajo servise na 10k, kar naj bi zmanjšalo možnost okvar. Sam povem🤷♂️
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je zunanjost zelo všeč, športna ostra, sam kaj ko motor ne dosega tega standarda. Ne vem kaj so razmišljali, ko berem Reddit so američani strašno razočarani ker ni turba, tako da se to pri njih zih ne bo prodajalo.
Tud pri nas bo verjetno večina čakala hibrida.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani