Roko na srce kdo je sploh uporabljal dvopodrocno klimo dvopodrocno? Jaz sem v Seatu in peugeotu imel levo in desno konstantno temperaturo (nov smiley)
Mazda ni nemec in mogoce samo CX-7 odstopa z zmigovci v ogledalih, so pa zato drazji. tudi 6ka nima tega, pa roko na srce - a so potrebni?
Po?teno povedano - dvopodro?no klimo sem sprobal samo, da sem videl ali deluje in to je to. Kdo hudi?a rabi to nastavitev, ker nekako je to podobno tisti situaciji v?asih, ko so imeli lokali oddelek za nekadilce in oddelek za kadilce "pregrajen" s tremi fikusi v teglcih.
?migavci v ogledalih niso ni? druzga kot samo modna muha saj ne pripomoreju k ni?emur pri tem da so zato ogledala dra?ja, kar ni dober podatek za del, ki ga poleg odbija?ev ljudje najve?krat po?kodujejo.
Men od spredi zgleda kot nasmejana svinja bradavi?arka ampak je vseen cute.
Zanimiva so pa vrata in tista zavita linija, ki bo pomenila, da bo treba ob vsaki minimalni po?kodbi (zvitju) vrat le ta obvezno menjavat, saj mislim, da ga ni frajerja, ki bo tko poklepal in poli?al, da bo ujel linijo in se ne bo videlo ni?.
Saj bi znalo bit, ker Mazda 6 II je pri?la ven konec 2007 in konec 2010 je tri leta po predstavitvi. Ponavadi se delajo facelifti nekje 3-4 leta, ki nato podalj?ajo ?ivljenej modela ?e za 2-3 leta.
?e gledam prej?njo ?estko, ki je pri?la na trg konec 2001 so jo prenovili sredi 2005 oziroma po 3,5 letih in je zdr?ala do konca 2007, kar je pomenilo ?e dve leti in pol do upokojitve.
Po tej logiki bo res nova ?estka Mk III verjetno pri?la na svetlo nekje leta 2013.
Ne vem, samo poraba za ta motor je 11,5 litrov pa vsi vemo, da za ta score se je treba ?e kr mal potrudit. Razen ?e ste se furali 70mph relacijsko non stop that was fuckin' dull drive
to je blo v?asih kar se pa pospe?kov ti?e so pa ?e razni gumbi "sport"....
brez skrbi, ?e vedno je tako... kr malo poglej v tehni?ne podatke avtov s klasi?nim in avtomatskim menjalnikon in je razlike kar precej
?e samo novo Mazdo 6 vzame? je z avtomatiko poraba 6 deci vi?ja, pospe?ek sekundo slab?i in 10km/h po?asnej?a - ?e to ni velika razlika pol res ne vem kaj je
Druga? je pa meni ?isto kul, da se tanove mazde smejejo Zgledajo prijazne, ko pande. Zdej bi si lahko logo spremenili v Maz:Da.
hehe, dej jim predlagi. Pi?i na Japonsko, da naj tole kot slogan uporabijo pa naj ti za avtorske na ra?un naka?ejo skromnih 50.000? - za njih je to si?a
No pa ?e dva "zanimiva" testa na AMS, kjer so v vrhu vedno nem?ki avti (izjema je Opel, ki je tud pri Nemcih vedno ?rni ra?ek al je pa res tolk zani?, da si tud testerji ne upajo tolk manipulirat ) potem pa pridejo na vrsto vsi ostali
Labi, pa ravno ti, ki si tolk ob?utljiv na objektivnost pri avtotestih daje? tako velik pomen AMS-ju. Nem?ki avto ?asopisi v ve?ini preferirajo (AMS in AB sigurno) lastne proizvajalce (predvsem VW koncern - poglej zmagovalce Audi, Passat in v Srednji klasi Golf, pri tamalih ?koda Fabija in ostareli Polo je bil cel ?etrti LOL no ) kot recimo v francoskih testih so na vrhu njihove znamke, pri kak?nem tretjem pa? nekdo drug.
?al ne morem dajati neko te?o temu testu, ker kot minus navajajo neko ?udno obna?anje pri ekstremnih manevrih in visokih hitrostih. Hmmm a je to odvisno od avta al morda bolj od gum.
Ne bom rekel, da je Mazda zdej za na sam vrha ampak je vseeno zanimivo, da zmaga 136KM avto pred ostalimi z vsaj 170KM in ve?. ?e bi bilo obratno bi ostalim o?itali, da imajo premalo mo?i ampak pr Audiju, ki je o?itno moral zmagati pa? to ni minus.
sej sem probal ne govorim na pamet...poznam in prakso in teorijo
?ak ti bo Qwerty razlo?u, k je ?e ve?krat Need for Speed obrnu da nima? prav ... hehe
Ok hec na stran - jaz sem bil tud prepri?an, da je FWD za dirkat slaba izbira sam, ko pa vidi?, da se tud v GHD-ju kar nekako izogibajo zadnjih pogonov in raznih bimmerjev ter podobno ti je kmalu jasno, da ?e bi to bila taka prednost bi bil RWD bolj v uporabi tako pa je serijskih RWD-jev na dirkah zgolj za vzorec.
glejte, cudezi gor dol fizikalni zakoni ostajajo in se ne morejo premagat...
Stari, definitivno mora? probat kak mo?an FWD in bo? presene?en, da razlike med FWD in RWD pri istih konjih v modernih avtih niso velike - ok FWD se ne da powerslajdat in je mogo?e malo manj fun. ?e pa ?toparco vklopi? si pa presene?en, da pri isti mo?i motorjev bo ?as na stezi skoraj identi?en.
drugace pa o teh zakonih so mi najprej v kartingu jebali glavo in pol se na faksu 5 let...
ok ne bom vet tezil, pac to je moje misljenje in se nikoli ne bo spremenilo
a se bo? mnenje spremenil, ?e bo? namesto teorije raje sprobal v praksi :ne vem:
Labi to je veljalo v?asih zdaj se pa da s sprednjim pogonom delat ?ude?e. V?asih so rekli, da je limit za prvi pogon 225KM (recimo Audi 1.8T je bil v eni izmed razli?ic na tej mo?i), danes pa ni problem 300 ali celo 350KM na prvi osi seveda podkrepljeno z inteligentno zaporo diferenciala in veliko bolj?imi pnevmatikami kot pred 10-15 leti.
Na pospe?evanju zaradi manj?e te?e in manj izgub v mehaniki prenosov FWD na dobrem asfaltu je hitrej?i kot enako mo?an AWD. V kolikor pa je podlaga drse?a ali cesta v klanec pa AWD kraljuje. RWD pa ni neka velika prednost kar je recimo lep primer na BTCC-ju kjer FWD-ji dobr tresejo bimmerje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po?teno povedano - dvopodro?no klimo sem sprobal samo, da sem videl ali deluje in to je to. Kdo hudi?a rabi to nastavitev, ker nekako je to podobno tisti situaciji v?asih, ko so imeli lokali oddelek za nekadilce in oddelek za kadilce "pregrajen" s tremi fikusi v teglcih.
?migavci v ogledalih niso ni? druzga kot samo modna muha saj ne pripomoreju k ni?emur pri tem da so zato ogledala dra?ja, kar ni dober podatek za del, ki ga poleg odbija?ev ljudje najve?krat po?kodujejo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani