Skoči na vsebino
Mazda6 2013
Napisano

Ja in? Saj jaz ga tut nimam :harhar: pa zato pi?em v vsaki temi o porabi in grem v detajle, da ne bi mel karavana zaradi ve?je porabe. :D

 

You're missing the point... sem najprej omenil, da mi karavani tako ali tako niso v?e? - mislim, da si lahko dovolim ta luksuz, da mi nekaj ni v?e? vizualno. ?ele kot naslednje sem napisal, da poleg, da mi ni v?e?, je pa ?e vi?ja poraba zaradi oblike. Kot ka?e sem naredil napako, da sem to omenil in se zdaj obe?a? na to izjavo pa ?eprav vzeto izven konteksa... mater k da bi mel z Lojzijem opravka. :hudicek::jezicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Mater ?lovek malo odpre temo po nekaj ?asa in ugotovi nekaj...

A obstaja kaka tema, kjer Boss za?ne iti v detajle o porabi? :blink:

 

Ja jebat ga, nimam renoja, da bi lahko ?e o ?em drugem pisal... sre?a, da imam kapelco, da je vsaj malo pestro. :jezicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Boss, povsem logi?no je, da je poraba goriva pri karavanih vi?ja. Karavane vozijo ?portniki, ve?inoma jih potrebujejo za prevoz ?portne opreme. In ker so to po naravi bolj dinami?ni ljudje, je poraba vi?ja kot pri ljimuzinah ki jih vozijo starej?i umirjeni gospodje. :P

 

:notworth::bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Evo sem na hitro spisal in poslal Nemcem :hudicek: zato ker omenjam nem?ko konkurenco in ker je HQ ravno v Nem?iji za EU

 

Dear Sir or Madam

 

I am contacting you, because I have a question for my favourite automobile manufacturer Mazda. I had been owner of Mazda 6 Mk1, now I've a Mazda 6 Mk2. Because both of this cars was or is fantastic and I love them all, so I was hardly waiting for new model of Mazda 6 with new skyactiv tehnology.

 

But here comes my first big disapointment - there is no 5-door version which is the best compromise from both, sedan and combi worlds, and now 5-door version is gone. I don't understand why, because 5-door version always has a look of sedan (which I prefer better and is more beautifull) and practicality of combi.

 

I understand that Mazda tries to close up with premium german marks with this new Mazda 6 model (especially with sedan version) but premium carmakers more and more discovering 5-door versions practicality and looks. Audi has two models, A5 and A7, BMW, 5GT and new 3GT. They find out, that this is version where they will steal customers from other carmakers and keep theirs with more different version of same model to choose.

 

Mazda have a long history of 5-door versions of that class from second generation of 626 (1983) until second generation of Mazda 6 (ended 2012). Almost 30 years of producing 5-door models of Mazda major model and now comes the decision that this version is not anymore necessary or how can we explain to ourself, why discontinuing production of that kind version.

 

I'll be very glad if you explain me about that confusion and will be more glad if there is maybe a plan for new 5-door or coupe GT version of my favourite car model.

 

Yours sincerely

 

Bostjan Bratina

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a :)

 

Sej bom napisal, da sem Nemc al pa Avstrijec al pa Skandinavc... z gmaila se itak ne bo videlo od kod sem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Meni so tudi limuzine neprimerno bolj v?e?, ampak pri avtu potrebujem tudi prakti?nost. Pri prvi Mazdi je bil s sport varianto volk sit in koza cela, pri tretji pa sem moral narediti kompormis.

 

Na evo pa si z enim stavkom vse razlo?il. :bravo:

 

 

 

Zdele se mi je prpelala ena butasta ideja, da bi mal v Hiro?imo pisal in jih pobaral zakaj ne 5-vratne oziroma ali se pripravlja kak?na GT razli?ica na to temo. Sej vem, da je to scanje v veter ampak me zanima (?e bodo sploh odgovorili) kaj pravijo na to temo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Se ne razumemo, kot ka?e... men karavan ne nudi nobene prednosti, da bi celo leto okol kiblo zadi vozil za brezveze in ?e pla?eval za to pa ne glede, da znesek ni ne vem kak?en, zanemarljiv pa tudi ni. Ho?em povedat, da poleg da mi ni v?e?, ne rabim (morebiti 1x letno bi pri?el v po?tev), pa ?e dra?je je za povrh.

 

V glavnem, ?e bi se zdajle odlo?al bi v vsakem primeru vzel limuzino, ?eprav je pa to druga skrajnost konfortnosti oziroma nekomfortnosti prtlja?nika.

 

Je pa razumljivo, da ?e je nekomu karavan v?e? oz. ga rabi... da mu ta razlika v stro?ku res en igra nekega faktorja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

to so strasno vecji stroski po prevozenih 100k km :P

 

?e je za brezveze in nepotreben stro?ek je vsak znesek prevelik pa ?e ?e tko zgleda nepomemben.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?

 

Pri porabi, ki je od 2 deci do pol litra vi?ja sploh ?e vozi? po AC s140 km/h - to je do 100kkm cca 300-700? vi?ji stro?ek. Novi limo ima aerodinami?ni koeficient 0,26, karavan pa 0,28. Sicer pa tudi ve?ina foruma?ov z diesel karavani navajajo vi?je porabe kot tisti, ki imajo limuzine.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.

Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi. :P

 

Hehe, ?e bi bilo res tolk na easy... :harhar: Je pa to?no tako kot pravi Jest, da je to za?etna cena in ?e ho?e? vsaj malo opremit zadevo si prec tam nekje na 40 jurjev oziroma sem s konfiguratorjem za isto opremo kot ima najbolj?a ?estka pri?el pri BMW 3GT na neverjetnih 55k? :wacko:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Tako bo? pa kaj? Jaz sem naro?il karavana :D.

 

Ne vem... v bistvu ni tiste prave ?elje tako, bom ?e kar razmi?ljal. Meni se karavani na splo?no ne dopadejo tako da bi se izredno te?ko odlo?il zanj... ?e pa pomislim ?e ve?je stro?ke, ki jih ima? s karavanom tekom uporabe za nekaj kar 99,99% ?asa ne rabim je pa sploh kiks. Limuzina je pa pa? limuzina.

 

Mater a je res tako te?ko narest tako, da se s kufrom odpre tud ?ipa. Vse se da nares tudi v trenutni obliki limuzine pa prakti?no ne bi podra?ilo stro?kov. ?e vedno bi bil izgled limuzine le luknja bi bila priro?na in bistveno ve?ja saj bi se takoj znebili tistih neumnih nosilcev prtlja?nega pokrova in bi ostali le amortizerji, ki bi se lepo zlo?ili v rob prtlja?nika in ne bi kradli prostora. Sicer so pa se vsi lahko prepri?ali, da pri limuzini, ko ti zlezejo stvari k hrbtu zadnjih sede?ev jih te?ko ven dobi tudi dvometra?. Kdorkoli je manj?i mora pa dobesedno ali zlesti v prtlja?nik ali pa imeti s seboj de?nik, da si potegne stvari k sebi kot nam je to demonstriral Ajvar.

 

Na?inu, ko ima BMW serija3 model GT ve?ji prtlja?nik od karavana nekateri pravijo kanibalizem. Resnica je ta, da bodo pri BMW-ju ve? prodali, preprosto, ker imajo za ponudit ve?. ?eprav sem prista? karavanov, je trojka GT edini bavarc ki bi ga kupil (?e bi se sam s seboj zmenil, da sem pripravljen dat tolk dnarja za pleh).

 

Tale je ?e men v?e? pa mi BMW-ji precej dol visijo. Sre?a, da cene niso ravno ljudske tako ni ?anse, da bi me BMW zamikal :huh:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

?e bi imela Mazda 6 tudi 5 vratno razli?ico, bi sedaj imel eno naro?eno ...

 

Sva ?e dva... ok pri meni v recimu letu, letu in pol... tko pa :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Zadnji? so me na MMS "podu?ili" zakaj 5-vratne razli?ice ?estke ni ve?. ?e?, da tudi Passat je nima niti premijski proizvajalci in zato naj bi ?li v to smer.

 

Resnica pa je ?isto druga?na saj ravno premijci ?edalje bolje odkrivajo to tr?no ni?o in to?no vedo, da je konkurenca ravno tu naj?ibkej?a. Audi je zato uvedel razred A5 in A7, BMW in za to razred 5GT in ravno so predstavili novega 3GT, kjer so tudi pri Autobildu ugotovili, da je bolj prakti?en kot karavanska razli?ica trojke.

 

To, da se drugod kupci ne odlo?ajo za 5-vratne razli?ice je navadno v tem, da i??ejo veliko prostora in ?im ni?jo ceno tako, da tudi 500? ali jurja razlike v prid ?tirivratne je navadno dovolj, da se odlo?ijo za to razli?ico. Tistim, ki pa je res prostor v prtlja?niku eden od odlo?ilnih faktorjev pa vzamejo karavana. Zato je navadno 5-vratna nekako tista, ki jo ne izberejo ne eni ne drugi, ?eprav neupravi?eno.

 

In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

pa takrat (10 let nazaj) se govorili, da bojo kmalu vsi avti imeli manje motorje s turboti....so ze vedl :)

 

A odpremo novo temo glede dowsizeinga? Ker kakor sem lahko videl primerjalen teste nekekga blaznega u?inka ni ali ma? motor 1.6 NA ali 1.2 s turbinco. Mogo?e edino v primeru mestne vo?nje naj bi bilo nekaj razlike zaradi manj?ih notranjih trenj pri manj?em motorju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

P.S. zaradi na?e ceste se Boss na obisk vozi s TDIji... :D Sedaj so pa ?e take jame da je joj po odtalitvi

 

Ja TDI-je sinonim za traktorje tako, da razriti tereni in traktorji ?e najbolj pa?ejo skupaj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

pri nemcih as in test adaca mazde 6 jebote :)

 

aja... ne jaz sem misli na istem normnem krogu... to je lahko primerjava med samimi avtomobili. Na razli?nih testih so lahko razli?ni rezultati. Recimo meni tudi uspe brez posebnega truda peljat 5,8 lahko pa tudi 7. ?e tukaj je 1,2 litra razlike.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

aa sam pri nemcih je bla poraba 4.8l/100km (kar je blizje vsem tem eloop in novemu motorju ipd), ce das vec moci pa avtomatik, sigurno ne bo sla poraba za 2.6l gor...

izgleda, da na siolu so na hitr neki spisal pa testiral...

 

 

uuu a res, pr kermu, ker to bi tud mene zanimalo, ker jaz o?itno ne znam TDI-jev vozit saj imam porabo na enako mo?nem Passatu na par deci podobno kot pri ?estki. :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

sodec po tem testu, je poraba nove (je pa res, da je razlika v konjih 46) dober liter vecja kot pri prejsnji cd129, ki so jo imeli na testu...kje je pol point?

 

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...mazda_6_sc.aspx

 

Ne vem zakaj se ?udi?... test ta nove je z avtomatskim menjalnikom in poraba je pa? temu primerna. To je ?e vedno klasi?na zasnova avtomatike in ni nek dvosklop?ni menjalnik tipa DSG. Minimalno pol litra razlike, ?e ne raje celo liter na 100km/h glede na ro?ni menjalnik.

 

Druga? pa sem test samo na hitro preletel pa mi je v o?i padel koli?nik zra?nega upora, ki ni 0,26, ker to je podatek za limuzino. Karavan ima 0,28.

 

Pri porabi je precej pomemben podatek tudi zunanja temperatura in pa predvsem ali je bil test izveden na suhi cesti ali na mokri oziroma celo v de?ju. Kljub istem normnem krogu je samo to lahko razlike pol litra.

 

Pa tudi v dimenzijo gum sem podvomil, da so 18 colske kot navajajo... Kakor je meni znano so originalno ali 19" ali pa 17" odvisno glede na opremo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Kar je ravno 1 cm ve? od moje gara?e! Saj ?e bi jo fajn pritisnil ob steno, bi se vrata mogo?e zaprla. :bravo:

 

?e je sam cm problem ali pa recimo nekaj centimetrov lahko naredi? rahlo ni?o v zidu pa gumasto peno na zid in vsaki? previdno nasloni? avto v ni?o pa bo ?el notri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Pri moji, ko je bila nova se je tudi rahlo zatikal menjalnik med ?etrto in peto prestavo a je to izginilo ?e pred 10.000 prevo?enimi kilometri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Predv?erja?njim sem jo kon?no sprobal tudi sam - diesel 150KM karavan z vso opremo. Kaj naj re?em... mogo?e z enim stavkom - ho?e bit Audi. Tudi motor je nekako tako ugla?en bolj na presti? kot na ?portnost. Sej konjev je dovolj sam so v kombinaciji z menjalnikom in sklopko narejeni na udobnost in nekako nima? ob?utka, da jih je res toliko. Primerjam namre? z mojo pa si upam trdit, da je moja bolj ?iva al je pa samo filing tak oz. ji da powerbox to?no tisti "edge", ki ga nova M6 s tem motorjem nima.

 

Ampak dale? od tega, da je motor slab ... glih nasprotno je zelo dobr in vo?nja je u?itek.

 

Oprema in udobje:

- rikverc kamera ... cool sam je treba zelo pazit in se navadit, ker je zelo ?irokokotna in te hitro zavede kolk dale? je ?e do ovire. Se pa na umazani AC zelo svinja tako, da je bila hitro neuporabna.

- RVM deluje tako kot se spodobi a vseeno je tole precej nevarno ker te poleni in verjetno se za?ne masrikdo zana?at samo na to.

- line assist ... hmmm priklopil, test, brnenje iz zvo?nikov, ok, izklopil ... mogo?e dobro ?e si res na dolgi vo?nji in je nevarnost kinkanja, samo tak nima? kej delat na cesti.

- osrednji zaslon?ek na dotik... hja videl ?e bolj?e predvsem pa hitrej?e. Je kar preve? zamika tako, da je bolj uporabljati osrednji gumb.

- navigacija ... haha to pa je komedija in pol, ki je spro??ala salve smeha. Namre? navigacija za smer izgovarja imena krajev po angle?ko. Tko je bila Lukovica - Ljukovika, Ljubljana - D?ud?ana, Beljak/Villach pa je bil Beld?ak/Vajla?. Skratka neuporabno sam nisem imel ?asa, da bi preveril a se da to izklopit.

- iEloop deluje oziroma vsaj ka?e, da deluje in ?e je res tako, verjetno nek prihranek je.

- keyless deluje kot se ?ike - se pravi nobene telovadbe s klju?om ve?. Avto tudi sam ugotovi kolk mora ogrevat sve?ke predno zalaufa.

- iStop... to mi ni bilo nikoli v?e? tako mi tudi tukaj ni. Motor sicer lepo ugasne samo ko mu zmanjka energije za naprave se spet priklopi tudi ?e stoji? in rahlo mote?e zatrese... verjetno se tudi tega navadi? sam vseeno to ni to.

 

Notranjost:

- prostora dovolj samo vozni?ki prostor daje malo bolj ob?utek utesnjenosti kar bo nekaterim v?e? druge bo pa motilo.

- belo/be? usnje ne daje ob?utka modernosti in sve?osti saj ?e takoj izgleda, da je rabljeno ?eprav je avto nov. Po moje bo ?rno usnje bol?a izbira.

- kje je ?tevec za temperaturo vode ali olja... jaz ga nisem na?el pa mislim, da pri treh ?tevcih in celim kupom podatkov na treh ekran?kih je to ?e najmanj?i problem imet notri.

 

 

BottomLine- bi imel? Bi takoj, ampak kakor koli ?e je to samo evolucija in nobene revolucije tako da razlika do prej?nje generacije ni tako velika, da bi ?el prera?unavat a si jo lahko privo??im.

 

 

Aja, pa ?e to - poraba... hmmm, sem jo vozil zelo lepo z enakim tempom kot vozim mojo pa ve?ino po AC in nisem pri?el pod 6 litrov - verjetno z limuzino bi ?lo. ?eprav so na vzporednem testu v AutoBildu v konkurenci Mondeota, Insignije, Lagune, Avensisa in i40 s ?estko naredili rezultat, ki je bil pol litra bolj?i od najbli?jega zasledovalca in tudi MAzda 6 je premo?no zmagala med na?tetimi konkurenti. Tko da, ?as bo pokazal ali so res taki prihranki pri porabi kot jih obljubljajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

DPF.

 

 

Pa dobr no, od kod ste vsi navalili, da nima DPF-ja. Seveda ga ima saj edino DPF omogo?a zmanj?anja izpustov nanodelcev v ozra?je kar je tudi eden od pogojev za izpolnjevanje EURO6 norm.

 

Novi DPF je naslednja generacija DPF filtrov in naj bi bil ?e zmogljivej?i a postopek ?i??enja ostaja podoben kot do zdaj tako, da ?e vedno taka izbira motorja ni priporo?ljiva za tiste, ki imajo avto bolj kot ne za okras in ga vozijo samo na kratkih razdaljah.

 

 

Ne da se mi iskat po netu sheme Skyactiv motorjev zato mogo?e samo ta link http://www.penneymazda.com/en/info/news/in...133936&pg=2

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.