najprej upam, da urediš zadevo, in da je to samo kaka posledica kake minorne zadeve, sicer pa ker je debata na forumu zanimiva, se vnaprej opravičujem, ampak ne morem brez komentarja, da tole ni nič kaj premijski zvok
Off: Psssst, a ti ne veš, da je X186 najboljši motor na tej strani osončja.
Malo bolj pozorno preberi za nazaj. Jaz sem mu napisal naj vzame CX-30 bencinarja avtomatika. Še v to polemiko ali G ali X nisem šel. EV je predlagal @Boss.
Fetiš na ročin menjalnik pa izumira, toliko hitreje v mestni vožnji ...
@Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura.
pred 13 urami je Boss napisal:
O ja odlično, bencinar in avtomatik za kratke vožnje po mestu, pol bo pa pisal, če je z avtom kej narobe ker toliko kuri. Za tole bom pljunil v lastno skledo in rekel, da bi bil EV idealen.
Če je vseeno kakšna je poraba, kakšne so zmogljivosti, ampak je pomembno zgolj udobje in enostavnost vožnje. Pol pa ja bencinar z AT.
Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.
Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo.
Evo, tole delaš narobe. Nič v leru vozit, raje v prestavi.
No, na semaforju naj bo v leru, ni treba čakati v prestavi in z nogo na sklopki.
Aja, pa če je motor stari 1.3, je to normalna poraba, ker so požeruhi. Novejši 1.5 je precej varčnejši, ampak mraz in mestna vožnja naredita svoje. Najlažje preveriš, če je vse okej, na kaki daljši relaciji ...
15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.
Ja, pa ne voziš enega dizla 15 let. Sicer bi že naletel na težave.
A EV-ja pa pelješ kr k enmu električarju? Mal se zezam, ampak peljat Mazdo na Citroen servis... ok menjava olja in filtrov bodo že znali, kaj pa kakšen bolj zahteven servis... al ti je vseeno, da se na tvojem avtu učijo in izobražujejo.
Za olje, filtre, klimo in bremze so vsekakor okej. Če pa bi bila kakšna specifična napaka, bi pa specialista iskal.
Dokler so redni servisi, torej filtri in olje, to lahko naredi vsak. Ko pa bo kaj večjega, boš pa iskal izkušenega serviserja ... Pa glede na to, da si čez 200.000 km, si naredi uslugo in skrajšaj servisni interval na 10.000 km pa na olju ne šparat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jah, nič, počakamo na naslednjega nesrečnika s tako okvaro, pa bomo lahko že bolje sodili, kako pogoste bodo (ali pa ne).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani