Skoči na vsebino
problem z mazdo 5
Napisano

Pozdrav vsem Mazda?em!

Po treh letih nadvse prijetnih vo?enj z M6 CD120 TE ter absolutnem zadovoljstvu z njo sem se odlo?il za malo spremembo in bom nabavil M5 143 TX Plus (?e prej pa moram prodati Mazdo 6).

 

Ker sem na tem forumu ZELO velikokrat videl omenjene te?ave z DPF filtrom (tudi in predvsem v povezavi z Mazdo 5), sem v trgovini vpra?al, kaj je dejansko s tem. Njihov odgovor:

dizel motorji imajo nekje v izpu?nem sistemu urejen se?ig saj (menda pri 600 stopinj Celzija), ki lahko deluje ?ele po dalj?i normalni vo?nji. Ni torej nobene potrebe po nabijanju gasa (kar se nikakor ne sklada z vo?njo dizla), temve? samo dalj?a vo?nja, da se lahko ustvari ustrezna tempeatura. Pri polno kratkih vo?enj (primer: manj kot 20 km) in nobeni dalj?i vmes lahko pri?akujem te te?ave. V sistemu se namre? nahajata dva senzorja za DPF, ki morata imeti izmerjene pribli?no enake vrednosti. ?e temu ni tako, sledijo znane posledice.

 

S to razlago sem zadovoljen, moja povpre?na vo?nja je dolga 70 km (slu?ba).

 

Ima kdo kak?ne izku?nje s tem in kaj menite o obrazlo?itvi?

6178_1.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.