Skoči na vsebino
Mazdin 1,8 motor L8-DE / L8-VE
Napisano (urejeno)
dne 13. 6. 2025 ob 8:13 je mazdaman napisal:

Zanima me ali obstaka kaj način kako preveriti pred nakupom ali že pije olje oz v kakšnem stanju je.

Tisti, ki ste že sanirali ta motor kaj je potrebno vse menjati da potem več ne pije olja. 

Govora je o motorju 1,8, ki je v mazdah 6, MX-5, pa še mogoče kje. 

 

 Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat.
Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo :lol:

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

Hja, @Scr3am, v našem BTjcu je notranjost skoraj bolj umazana kot zunanjost... Kaj češ, ni protokolarna limuzina, pa se umaže...

 

In naša Mazda 5 tudi ni bila dosti boljša. Pet otrok v enem avtu - ja, kaj lahko pričakuješ drugega, kot da so drobtine povsod, po drobtinah še voda polita in nato napackano, kjer je le možno (celo v zaponki varnostnega pasu), pa odtisi blatnih čeveljčkov, pa kaplje krvi (bratska ljubezen zna biti zelo krvava), ... ...

 

Zato nikoli nisem opazil, da bi bil kje odtis šmiraste dlani...

 

 

Jah ljudje smo si razlicni. Tudi moja tamala zna lepo umazati notranjost, ampak ni to point. Point je da pripeljem avto na servis cist nazaj ga pa dobim umazanega, popraskanega pa po moznosti se s kaksnim vijakom viska. Cene imajo pa take, da mislis da bo mehanik iz same japonske prisel in ti popravil avto... koncni izdelek je pa nekako tako, kot da bi ti ga mujo pod kozolcem. Pa to ni bilo enkrat.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 11. 5. 2025 ob 23:40 je Slivka napisal:

A zdaj tudi v BTCju?

 

Do zdaj sem samo za Interclass vedel, da so taki "strokovnjaki". Pa še Majesa imajo na Interclassu, da jih zagovarja s takimi pravljicami, da je prav žaljivo...

Kako mislis sedaj? Jaz sem o BTCju pisal ze 10 let nazaj, ko je se vas bog in batina majes tam delal. Vedno sem dobil nekaj polomljeno, popraskano, manjkali so vijaki itd. Da ne govorim kako je bila notranjost umazana. Sploh strop k je na mazdi 6 GH bez barve so se jasno videli odtisi dlani.
Enkrat sem tja tudi peljal na vpoklic kjer so menjali sanke voznikovega sedeza. Vsi senzorji in kabli k so pod sedezom so tovarnisko u nulo speljani in fiksirani na sedez. Ko so menjali sanke niso niti enega kabla dali nazaj na svoje mesto in, ko si se premikal s sedezom si zapenjal v konektorje. Posledicno sm fasal lucko za airbag.
In potem mi majster pravi da imam se en vpoklic kjer morajo menjati sprozilec airbaga pri sovozniku in glede na to da mora komplet armaturko razkopat in odstraniti radio itd. sem mu samo prijazno rekel, da hvala lepa. Ker sprozilca sam nesmem zamenjati tega vpoklica tudi nisem opravil. Cirkus. Aja pa, ko sem prisel po avto sem ga dobil s cist praznim akumulatorjem in ga niti prizgati nisem mogel. Mi "vodja" pravi, da je akumulator tudi za zamenjat in da je svoh. Ko sem mu rekel, da je akumulator nov in da je bil en mesec nazaj zamenjan me je pa samo gledal. Valda 2-3 dni kar je bil avto pri njih so vrjetno "sraufal" cel cajt z odprtimi vrati in so notranje lucke skos gorele in je prislo do izpraznitve...

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

AFS utripa - Mazda 6
Napisano (urejeno)
dne 22. 5. 2021 ob 18:02 je Scr3am napisal:

V kolikor utripa lucka afs je napaka na senzorju ali modulu. Palcka nima veze z napako. V primeru, da imas polomljeno palcko ti le luci svetijo cist v poden in to je to. Nobene napake.
Palcke nemores kupiti na servisu, ker pride samo kot komplet s senzorjem- 500 €. Jest sem jo kupil na aliexpresu 30€. Stikalo fixiraj ravno kontra, kot na sliki in sicer ga z vezico fixiraj da bo v skrajni zgornji poziciji, ker ti bojo v nasprotnem primeru (kot na sliki) luci svetile cist v podn.

 

pred 2 urama je Freak napisal:

Evo, tudi jaz se soočam s tole afs off utripajočo lučko. Do sedaj sem imel vedno to funkcijo izklopljeno, tako da me je kar malo presenetilo tole. 

Kaj me sploh funkcija tega afs-ja? Jaz sem mislil, da je to sam za svetenje meglenk v ovinek :)

 

Drugače pa so vse žarnice ok, kaj oz kje lahko še preverim, da najdem in odpravim težavo?


AFS je adaptive front lighting system in ja kontrolira priziganje/ugasanje luci, ko gres v ovinek. V kolikor si odklapljal akumulator ali je le ta slab zamotaj volan v skrajno levo in nato v skrajno desno. To moras vedno narediti, ko pride do izklopa akumulatorja, da se senzorji ponovno "uparijo".

V kolikor lucka se vedno utripa je pa problem na enemu od dveh senzorjev (spredaj/zadaj), konektorju od senzorja ali pa na samem modulu. Probaj odklopiti senzor in ga prespricat s kontakt sprejem. Lahko ga tudi priklopis na obd in bos videl kaksno napako ti da.

Senzor oz. instalacija se nahaja takoj na stabilizatorju za nivelacijo zarometov. Spredaj desno in zadaj desno je privijacen na roko, ce me spomin ne vara.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano (urejeno)

Tako, kot so ti ze ostali napisali in porabo racunaj na roke in ne preko potovalnega racunalnika. Po sprintmonitorju sedec kjer so realne porabe ima tvoj avto povprecno realno porabo 6,3l/100 km. Ce si bos porabo rocno izracunala bos sigurno prisla do podobne stevilke. Teli mali mlincki so ponavadi najbolj pozresni. Jaz sem imel v mazdi 6 (2003) 1.8 motor porabo gladko 10l/100 km. Sedaj z 2.5 motorjem pa 8l.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava sklopke in vztrajnika na Mazdi 6
Napisano
pred 7 urami je Tonček26 napisal:

UPDATE:

Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo.

Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.

 

Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.

 

Skoraj 2k za sklopko 😱. Se dobro, da imam bencinarja. Ko bo potreba po menjavi bo strosek 400€... trenutno jih ima 310k pa je se original sklopka.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano (urejeno)

Kako pa po teli logiki potem original xenon oz. led "greje" žaromet?

 

After market xenon ni dovoljen

After market led ni dovoljen

(Izjema so dolocene zarnice k so homologirane). Kolikor vem mazda oz. H11 ni na tem seznamu.

Ce imas xenon moras imeti pranje zarometov in avtomatska nivelacija zarometov.

 

 

Screenshot_20241112_105918.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano (urejeno)

Zadeva je taka da 3/4 stvari med njimi tudi ledice kupljeni pri nas (EU) je v veliki vecini ravno iz kitajske. Kitajske poceni ledice so za en k... Tiste kvalitetne imajo pa tudi tapravo ceno in je kamot pimerljiva z nasimi cenami. 
Ne gledat samo znamko, ampak tudi kje je narejeno. Đabe kupis osram, ce potem pise made in china. Isto je z baterijami VARTA in nesteto ostalimi znamkami. Pac proizvodnja dol je cenejsa.

Doma imam BOSCH hladilnik, pralni stroj, susulni stroj, udarni vijacnik. Niti en izdelek ni made in germany in niti en ni narejen v isti drzavi.

EDIT: Ko smo ravno na mazda forumu, vedno kupujem vse filtre od MAHLE pa do sedaj se nisem dobil nobenega k bi na njem pisalo made in germany. Vse ostale drzave samo germany ali avstrija ne.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorne ploščice - stanje, starost (M3,2018)
Napisano (urejeno)

Nobene potrebe po alarmu.  "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo :)

Screenshot_20241020_135324.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.