Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.
Jaz sem mu že napisal, da tole bo res kakšna brezveznarija. Ker puščanje glave ali iztekanje v olje bi se zaznalo. Tukaj dejasnko nekje malo rosi pa se zato ne opazi. Se pravi lepo počasi, sčekirat vso napeljavo pa se bo ziher našel kak slab spoj ali celo rahlo pretrgana kakšna cevka.
Zdaj če ne bo vodna pumpa in se vseeno ne bo nikjer nič poznalo mogoče vseeno ne bi bila neumna odločitev uporabiti tesnilec za hladilne sisteme. Sam tukaj res pazit, ker eni delujejo samo z vodo in je treba spraznit antifriz natočit vodo in po kakšnem tednu vodo ven pa spet antifriz notri. V vsakem primeru pa po kakšnem tednu menjat antifriz.
Mislim @Janez007 no, a si moral? 😜 Do zdaj jih nisem porajtal, a sem šel gledat in res, če sije sonce pod določenim kotom se vidijo - na prvi pogled zgleda kot, da so recimo pikice od smole kakšnega drevesa. Najbolj čudno je pa to, da so izredno enakomerno razporejene p celotnem steklu. Celo na delu, ki ga deloma prekriva havba, kar pomeni, da celo niso nastale med vožnjo, saj bi tam bilo skoraj nemogoče, da prileti kamenček. Torej mora to biti res nekaj drugega.
Hvala bogu pa 99,9% časa se ne vidijo, tako, da bom že nekako prebolel tudi to.
To sicer zelo dvomim, čeprav pri CX-7 nisem menjaval sijalk ... sem jih pa pri Mazdi 6 nekje tega letnika. V glavnem do sijalke prideš skozi plastično zaščito notranjega dela blatnika. Če si bolj spreten samo zaviješ kolesa v nasprotno smer od strani kjer menjaš sijalko. Recimo če je desna, zaviješ kolesa skrajno levo. Nato odstraniš plastične čepke na prednjem delu zaščite, ravno toliko, da odmakneš plastiko stran. Ne rabiš odstranjevat celotne plastike. Pol je zadnji del luči kot na dlani.
Če pa nisi najbolj spretne sorte, pa dvigni avto na dvigalko in odstrani še kolo. Tako, bo placa kolkor češ in takrat ni panike to zamenjat.
Problem so ostri nohti, prstani in drug nakit, pa seveda pH rok, ki držijo volan. Volani niso trdi kosi plastike in materiali, ki omogočajo mehek otip in prijetnost pri držanju volana res niso tako zdržljivi, da bi bili večni. Po moje je edina pametna rešitev, da daš nekemu majstru, da ti preobleče volan na novo. Bo spet za kar nekaj let bil mir.
To nekje pušča pri napeljavi za gretje kabine. Liter na 2000km pomeni, da so to bolj posamezne kapljice in verjetno se lepo samo posušijo zato se ne vidi kje pušča.
Tako da ja, dopuščam možnost, da so se po dveh sezonah vozne lastnosti mojih zimskih gum na mokri cesti drastično poslabšale.
To je lahko zelo logična ugotovitev, ker praktično ne obstaja primerjalnega testa recimo dve leti voženih gum. Tak test bi bil za nas uporabnike sila pomemben, za proizvajalce pa lahko sila neroden, saj bi se vrstni red lahko drastično premešal.
Sem nekoč pred 20 leti imel Dunlop WS M2, ki so v tretjem letu uporabe na mokrem malo bolj drsečem asfaltu bile kot bi bil na ledu. Takrat sem to pripisoval asfaltu in ne toliko gumam. Ko sem menjal za Dunlop WS 3D je tisti del asfalta ratal kar naenkrat čisto normalno prevozen in kaj podobnega se mi ni nikoli več dogajalo tudi po več letih uporabe zimskih gum.
Tako, da žal testi narejeni na novih nerabljenih gumah povedo zelo malo kaj se bo dogajalo z gumo skozi čas uporabe. Da pa testiranje zimskih gum v arktičnih razmerah niti približno ne simulira razmere na naših cestah tudi če imamo snežne vremenske razmere, saj je v 90% sneg moker in plundrast ne pa suh in pomrznjen.
Na tvojem mestu ne bi iskal lokacijo ampak kompetentnega mehanika pa četudi ni glih pred vrati. Pelko iz Medvod je recimo en takšen, ki že vrsto let servisira v glavnem Mazde.
Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....
Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.
Ah dej no, kje si pa to pobral. Avto bo crknil predno bo sploh karkoli lahko zaribalo pa še to je bolj kakšna visokotlačna pumpa. Pa še to težko v tako kratkem času. Če pa že, bi mogoče opilki s pumpe celo zamašili injektorje. In to je to... motor sigurn ne bo ribnil saj se gibljivi deli mototja mažejo z motornim oljem in ne gorivom.
A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami
Večino časa se ne obremenjujem, sem pa res v teh 30.000 km 2x opazil, da se ravno izvaja, pa sem naredil še 2-3km, da se je dokončala predno sem parkiral. Pač bolj slučajno, ker ko enkrat avto poznaš slišiš tudi malenkostno drugačen zvok motorja, ko se regeneracija izvaja. Tako, da ni glih obremenjevanje ni pa tudi, da bi mi bilo čist vseeno, ampak dokler to ne vpliva na stres al pa na neko obveznost mi pač ne kroji življenja.
Pk pa skočit nekako ne paše v istem stavku 🤪 . Sicer ne vem kako folk vozi ampak jaz bolj po občutku, kolk maksimalno avto zmore. Ne vem če sem 2x do zdaj pohodil do konca na silo in želel, da se bo nekaj zgodilo. Se pravi, ne tišim do konca v upanju, da sej bo pa šlo, ker takrat veselo dimi - sicer se to ne vidi zaradi DPF-ja ampak pri pogostosti regeneracij se pa pozna.
Vprašanje, če vleka prikolice bolj obremenjuje kot pa recimo pospešvanje tipa "gas do daske". S prikolico tega ne delaš verjetno in pač pospešuješ po občutku kot avto dovoli in takrat ni nekih dodatnih nepopolnih izgorevanj goriva, ko se ustvarjajo saje.
Če pa hudiča stisneš pa v neki fazi dejansko pride preveč goriva na enoto zraka in sledi nepopolno izgorevanje in dimljenje, kar je seveda normalno ob takih pogojih. Pol pa več saj, hitreje zabasan DPF.
Osebno bi enkrat se mal "žrtvoval" pa naredil en tank goriva z umirjeno vožnjo brez stiskanja do konca. Ja verjamem, da bo težko 🤪, ampak to bo najboljši pokazatelj a je res kaj narobe al je velika poraba le posledica načina vožnje.
dne 29. 12. 2021 ob 15:06 je Martin Cufer napisal:
Ma ja,ni treba toliko paničariti...Če se le malo spoznaš okoli teh zadev točno veš da je vse izolirano. Ne vem kaj bi me lahko streslo(konektor je izoliran). Samo zavrtiš in ga stakneš in v obratnem vrstnem redu nazaj. 🤷♂️
Tud sam sem že zamenjal vtičnico ali stikalo pod napetostjo... Sem dober prijatelj z elektriko iz svojih mladih dni 🤣🤣🤣
Točno tako je... edino kar je omembe vredno, da so luči v avtu ugasnjene in da ni kontakt na "on". Ostalo pa ni panike.
Sem kar nekaj xenonk zamenjal, tako da tole ni neki na pamet.
tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem mu že napisal, da tole bo res kakšna brezveznarija. Ker puščanje glave ali iztekanje v olje bi se zaznalo. Tukaj dejasnko nekje malo rosi pa se zato ne opazi. Se pravi lepo počasi, sčekirat vso napeljavo pa se bo ziher našel kak slab spoj ali celo rahlo pretrgana kakšna cevka.
Zdaj če ne bo vodna pumpa in se vseeno ne bo nikjer nič poznalo mogoče vseeno ne bi bila neumna odločitev uporabiti tesnilec za hladilne sisteme. Sam tukaj res pazit, ker eni delujejo samo z vodo in je treba spraznit antifriz natočit vodo in po kakšnem tednu vodo ven pa spet antifriz notri. V vsakem primeru pa po kakšnem tednu menjat antifriz.
https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/stp-stp-tesnilec-hladilnika?tab=reviews
Povezava za deljenje
Deli na druge strani