Skoči na vsebino
box ma?ina
Napisano

Saj ve? kaj mora? narest

 

Pri?gi motor in odpri havbo ter poslu?aj, ?e kje prebijajo kabli. To se vidi v temi oziroma sli?i ko iskra preskakuje na ohi?je.?e je vse OK nadaljuje?...

 

Najprej snema? kable enga po enga, da ugotovi? kateri valj ti ne v?iga. Ko si to ugotovil odvije? sve?ko in jo natakne? na kabel ter se z ohi?jem sve?ke dotakne? bloka motorja. Poskusi?, kak?no iskro daje (mora kar mo?no sekat). Ko si imel odvito sve?ko preveri, ?e je mokra od bencina (?e je potem je z vbrizgom na?eloma vse normalno).

 

?e seka premalo poskusi z drugo sve?ko... Ok? ?e vedno seka premalo?

 

Preveri v?igalne tuljave - ne vem kako je pri tem motorju a ima? dve ali ?tiri... ?e sta dve ju zamenjaj med seboj in poglej kako se obna?a motor. v kolikor je tuljava kriva bo zdaj ta odvita sve?ka sekala normalno, motor bo pa komaj deloval saj bo zdaj laufal samo na dva valja (pri enem je odvita sve?a pri drugem pa ne deluje tuljava.

 

?e je do zdaj vse normalno je pa potrebno preveriti ?e kompresijo v valju... predvidevam, da nima? merilca zato bo najla?je to narest na kak?nem od servisov. ?e je to vzrok potem je verjetno ?el kompresijski obro?ek na batu in bo treba odpirat motor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Amortizerji
Napisano

hum, jst sem izrecno vprasal, ce morm it na optiko, pa je reku, da ni treba....ker pa sem trmast, sem vseeno sel, ampak je vse stimal, tko da mi se racunal niso...

 

ja, jaz sem zaradi tega uni?u dve novi zimski gumi, ker nisem ?el po menjavi amortizerjev na optiko... tako, da tistih 7 jurjev je veliko manj?i stro?ek od dveh gum

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nekaj mi ru?i v motorju...
Napisano

Z bencinom se ziher nisem igral,ker mam dizla;

foock no, where is my head

 

shame on me sramezljiv - ker si ?e ene 300x povedal, da ima? diesla sem seveda pozabu sramezljiv

 

 

Pa kolk hitr to trkanje neha? (30sec, 5min...kasneje?) - ko je hladno je nekak normalno, da je mrzu traktor glasen. Ko bi vedel kak?en tolkalni koncert mi zjutri golf TDI priredi - sem prec bolj? volje, da ni moj ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nekaj mi ru?i v motorju...
Napisano

pa si ziher, da nisi kak?nega pe?ca zgazil pa ti od spodi trka ker bi rad izpoda avta zlezel? :)

 

 

ok neslana ?ala - a si se mogo?e kaj z razli?no oktanskimi bencini igral pa ti ventili klenkajo? ?e je to bi moralo hitro biti OK... naslednja mo?nost (razen odpadlih vijakov) pa je te?ava z oljem pri teflonih ?eprav pri teh kilometrih ne bi smelo nagajat.

 

Za nivo olja te sploh ne bom spra?eval, ker verjetno si to ?e preveril ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

ne se jezit :) ?kodi lepoti :D

 

pri nekaj vozilih se je to res dogajalo, ampak po garancijskem delu je bil mir :ne vem: zakaj pri tebi ne.

 

tako da najbolje, da pokli?e? na servis kjer zahteva? ?efa AS Velenje in ti bo vse razlo?il! ;)

 

 

tnx za info

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

j*** spet mi je za?ela rahlo utripat desna xenonka in so na servisu SPET menjali celo lu? -

 

Wildcat, spet te bom prosil za nasvet preden za?nem uvozniku te?nart, ker po izteku garancije jaz ne mislim vsake pol leta na svoje stro?ke xenonke menat. V glavnem, hotel sem te vpra?at a je to serijska napaka (zgleda ?e tako, ker na tem foruma ima ?e dva iste te?ave).

 

lp

 

Boss the angryman :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

Avtomatska nivelacija lu?i se naredi po moje zgolj pri pri?igu lu?i, ker zadnji? sem pobral tri kolege (vsi bolj cepelin class postave) in je zadeva za?ela svetiti v nebo. Nakar sem ugasnil lu?i in jih ponovno ?ez kako minutko pri?gal pa je bilo OK.

 

Wildcat, ?e to bere? a lahko prosim pri va?ih majstrih povpra?a? kako je s to auto nivelacijo xenonk? tnx

 

@RoKo: Glede sede?a pa je tudi pri meni za?el dobivati ?udne zvoke - sem ga nato dvignil na najvi?ji polo?aj in potem spustil na mojo vi?ino (?ist dol) in je zdaj OK. Poskusi, ?e bo kaj zaleglo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323 bg no?e pri?gat
Napisano

?e so ti kabli v tem trenutku predragi (ponovoletna su?a v ?epu) se da zadevo za?asno re?iti s silikonom. Zalije? ga okrog kabla in ne bi smel ve? prebijat. To sem jaz na fotrovi biv?i (zdaj je od brata) Lantri naredil pa je po dveh letih ?e vedno mir :D .

 

Smo rekel, da ko za?ne zajebavat bomo menjal pa hudi? kr deluje in deluje BP. :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vonj v kabini M6
Napisano

Evo isti problem sem imel z mojo ta vikend ki sem na snegu bil..... najprej je v avtu zasmrdelo po?teno po gnilih jajcih, tako da sem se mogu ustavit in vseh 5 vrat odpret.... smrad je pa prihajal nekje s leve strani motorja! :angry: Pol pa so se ?ibe zarosile in niti klima ni pomagala...tako da sem posumil da je klima crknila, sam danes spet o?itno deluje BP! :ne vem: Nimam pojma!

LP dAvid

 

David pa si ti ziher, da nisi prdnil? :D saj ve? - obilno prehranjevanje ?ez praznike and stuff ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323 bg no?e pri?gat
Napisano

?e ti je avto 4 dni stal v vlagi je definitivno problem zgolj v razdelilni kapi - suha krpa, fin brusilni papir pa vse kontakte s?istit pa patino pobrusit. Bi moral v?gati BP.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vonj v kabini M6
Napisano

avtomatika - ?e vozim v rikverc ali pa takoj ko avto zakurblam pa mi ?e mal na mestu laufa pa? vklopim notranje zra?enje. Ne vem, sem se nehal sekirat :)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vonj v kabini M6
Napisano

Pri meni se tudi zgodi da zasmrdi ?e avto na mestu laufa (recimo semafor), je pa po moje za to najve?krat kriv grelec (webasto), ki ima verjetno izpust dima spelan kr direkt pod ma?ino. Potem pa ta smrad potegne notri in tukaj ti tudi filter ne bo pomagal ampak zgolj vklju?eno notranje zra?enje, ?e avto stoji ali pa, ?e ga pelje? za kak?nim drugim "smrdljivcem".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?Mazda 6 diesel 120KM poraba?
Napisano

?e pa lahko pripomnim, karkoli naredi? pri ra?unalniku M6 poraba na ra?unalniku zmeraj la?e pri meni za cca 0,5-0,7litra ka?e premaLO

 

tudi pri Golfu la?e ra?unalnik za okoli 7 deci na 100km premalo in lepo 5,8l/100km ka?e, potem pa pride? na pumpo pa je realnih 6,5 zra?unanih na roko oz. na poraba.com.

 

kar se pa ti?e relacije pri konstantni povpre?ni 90km/h mi je tudi pri Mazdi po cca 200 prevo?enih km kazalo povpre?no porabo 4,6l/100km tako, da pri napaki 0,7 deci je to ?e vedno zelo lepih 5,3 na 100. Je pa edino pravo merilo skupna poraba vsaj 5 do 10 tankov in naj ?e enkrat povem je VAGov TDI enako po?re?en pri tem da v mojem primeru v Golfu, ki je celo 200kg la?ji. :ne vem:

 

 

Druga?e zgolj za info je moja vo?nja tak?na da je cca

60% vo?nje po AC - tempomat nastavljen konstantno na 140km/h

25% lokalne vo?nje pri tem, da mora vsak dan avto 4km v hrib in tam naredi skoraj 200m vi?inske razlike

15% mestna vo?nja (najve? Ljubljana)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?Mazda 6 diesel 120KM poraba?
Napisano

Mojo porabo vidi? v podpisu in je izra?unana od samega nakupa avtomobila se pravi, da je to povpre?je 46.000 km. Prilagam pa ?e sliko zadnjih nekaj tankanj.

 

post-133-1135162404_thumb.jpg

 

 

Ker pa si ravno primerjal z VAG-om pa ti lahko povem da se slu?beno vozim z Golfom V 1.9 TDI 105KM in za primerjavo ti lahko povem, da je pri enakem na?inu vo?nje in enakem razmerju vo?nje po AC, lokalnih cestah in mestne vo?nje, poraba skoraj enaka oz. malenkostno vi?ja pri Golfu tako, da jaz raznoraznim zgodbicam, da TDI-ji kurjo v povpre?ju pet litrov ne verjamem. Oziroma je edino mo?no, ?e se vsak dan vozi? v enakomerno voze?i koloni 80km/h od Litije do Ljubljane in nazaj.

 

Evo ?e slikca

 

post-133-1135162423_thumb.jpg

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

Pri xenonkah je vse samodejno (ker tako mora biti ?e ho?e avto dobiti heterologacijo ;) ) tako, da ni nobenega dodatnega stikala za nastavljanje.

 

Je pa hec, da ?e crkne ta del za avtonivelacijo lu?i naj bi baje lu?i ostale v spodnjem polo?aju - svetijo preve? v tla. Se pa to dogaja na?eloma samo na eni lu?i in naj bi bilo povezano tudi s premajhno napetostjo tako, da doti?ni ra?unalnik ne reagira in dvigne oz. spusti ?aromet.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

Prvi kandidat je Tomi, ki je ?e ?ez 100.000 km in se je ravnokar ukvarjal z ?raufom, ki je padel na bat.

 

Drugi pa je v tesnem zasledovanju Labi, ki se je nazadnje (kolikor vem) ukvarjal z ribnikom v prtlja?niku.

 

Pri meni pa je do 45.000 km odpovedal desni ksenon in zvili so se prednji diski.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

"Doma?i" mehankarji za mazde
Napisano

Sam, kako pa skuri? sklopko pri 20.000km ? Pa da nisi ?util kolesa, da se je za?el odvijat - ne vem no tole zelo te?ko verjamem - al si pa ?isto brez ob?utka. Pa da so vsa kolesa bla odvita - pri menjavi sklopke res ni treba zadnji koles dol jemat :ne vem:

 

Kar se pa ti?e Interclassa: jaz sem KIO pri njih servisiral (tudi kleparsko li?arska dela) in vedno so naredili tako kot je bilo dogovorjeno. ?e ve? - celo masko so mi naknadno zrihtal zastonj tako, da oni so pri meni dobro zapisani. In tudi kolesa so mi vedno privili :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ABS varovalka
Napisano

Glej, pri Golfu V je z ABSom popolnoma enako - pedal lepo ?uti? kako trza in kovinski zvoki so tudi sli?ni.

 

Druga?e je pa vklop ABSa res skrajna to?ka zaviranja in meni se v letu vo?nje z Mazdo ?e ni nepredvideno vklopil razen takrat, ko sem namensko testiral. Tako, da nima smisla nervirat, ?e je takrat ob?utek precej ?uden saj pride do njega res zelo zelo redko, razen seveda ?e nisi konj brez filinga za vo?njo :jupiii:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ABS varovalka
Napisano

te odvode smo ?e zdavnaj predelal... :P.

Pol pa ?e gibalno koli?ino (G) vpelji in jo odvajaj po ?asu, da dobi? silo (F)

G = mv, F=dmv/dt=m dv/dt = m a

sorry za offtopic! :cheers:

Sm samo hotu povedat da ni vse v ena?bah. V dolo?enih primerih je res ?al tako, da tudi ABS ne re?i vsega najbolje.

Ob?utek fantje, ob?utek z zavorami :danzoman:

mejte se!

 

Labi in Peo - sta se pa vidva spravla komplicirat

jaz bi to takole na izi

 

Vzamem formulo za kineti?no energijo, ki je Wk=(m*v^2)/2 pri gibajo?em avtomobilu s konstantno hitrostjo. Nakar bremzam z neko silo in ker se energija ohranja se kineti?na energija spremeni v delo (F*s sila*pot zaviranja)

 

tole zgleda nekak takole

 

(m*v^2)/2= F*s

 

potrebujem ?e dve ena?bi in sicer brez ABS F(trenja)=k(trenja)*N in z ABS F(lepenja)=k(lepenja)*N

 

to zme?em v prvo formula in dobim (m*v^2)/2= F(trenja)*s(trenja) in (m*v^2)/2= F(lepenja)*s(lepenja)

 

formuli zdru?im in dobim F(trenja)*s(trenja)=F(lepenja)*s(lepenja)

 

in kot je Labi ?e napisal, da je koeficient trenja (k(trenja)) manj?i od koeficienta lepenja (k(lepenja)) pomeni, da je tudi F(trenja) manj?a od F(lepenja)

 

da ena?ba F(trenja)*s(trenja)=F(lepenja)*s(lepenja) zdr?i mora biti pot zaviranja (s(trenja)) ve?ja od poti lepenja (s(lepenja))

 

 

prbli?no tako oziroma po kme?ko je to ?isto navadno obratno sorazmerje al neki tazga - ne vem s ?olo sem zaklju?il tam nekje pred 15 leti

:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.