Tudi jaz si v nov avto ne upam tega notr tla?it, ?eprav sem ga (QMI) imel neko? v Wartburgu pa ni bilo neke ob?utne razlike, razen da je mogo?e prvih par sekund motor lep?e stekel.
j*** spet mi je za?ela rahlo utripat desna xenonka in so na servisu SPET menjali celo lu? -
Wildcat, spet te bom prosil za nasvet preden za?nem uvozniku te?nart, ker po izteku garancije jaz ne mislim vsake pol leta na svoje stro?ke xenonke menat. V glavnem, hotel sem te vpra?at a je to serijska napaka (zgleda ?e tako, ker na tem foruma ima ?e dva iste te?ave).
Avtomatska nivelacija lu?i se naredi po moje zgolj pri pri?igu lu?i, ker zadnji? sem pobral tri kolege (vsi bolj cepelin class postave) in je zadeva za?ela svetiti v nebo. Nakar sem ugasnil lu?i in jih ponovno ?ez kako minutko pri?gal pa je bilo OK.
Wildcat, ?e to bere? a lahko prosim pri va?ih majstrih povpra?a? kako je s to auto nivelacijo xenonk? tnx
@RoKo: Glede sede?a pa je tudi pri meni za?el dobivati ?udne zvoke - sem ga nato dvignil na najvi?ji polo?aj in potem spustil na mojo vi?ino (?ist dol) in je zdaj OK. Poskusi, ?e bo kaj zaleglo.
?e so ti kabli v tem trenutku predragi (ponovoletna su?a v ?epu) se da zadevo za?asno re?iti s silikonom. Zalije? ga okrog kabla in ne bi smel ve? prebijat. To sem jaz na fotrovi biv?i (zdaj je od brata) Lantri naredil pa je po dveh letih ?e vedno mir .
Smo rekel, da ko za?ne zajebavat bomo menjal pa hudi? kr deluje in deluje BP.
Evo isti problem sem imel z mojo ta vikend ki sem na snegu bil..... najprej je v avtu zasmrdelo po?teno po gnilih jajcih, tako da sem se mogu ustavit in vseh 5 vrat odpret.... smrad je pa prihajal nekje s leve strani motorja! Pol pa so se ?ibe zarosile in niti klima ni pomagala...tako da sem posumil da je klima crknila, sam danes spet o?itno deluje BP! :ne vem: Nimam pojma!
LP dAvid
David pa si ti ziher, da nisi prdnil? saj ve? - obilno prehranjevanje ?ez praznike and stuff
?e ti je avto 4 dni stal v vlagi je definitivno problem zgolj v razdelilni kapi - suha krpa, fin brusilni papir pa vse kontakte s?istit pa patino pobrusit. Bi moral v?gati BP.
Pri meni se tudi zgodi da zasmrdi ?e avto na mestu laufa (recimo semafor), je pa po moje za to najve?krat kriv grelec (webasto), ki ima verjetno izpust dima spelan kr direkt pod ma?ino. Potem pa ta smrad potegne notri in tukaj ti tudi filter ne bo pomagal ampak zgolj vklju?eno notranje zra?enje, ?e avto stoji ali pa, ?e ga pelje? za kak?nim drugim "smrdljivcem".
?e pa lahko pripomnim, karkoli naredi? pri ra?unalniku M6 poraba na ra?unalniku zmeraj la?e pri meni za cca 0,5-0,7litra ka?e premaLO
tudi pri Golfu la?e ra?unalnik za okoli 7 deci na 100km premalo in lepo 5,8l/100km ka?e, potem pa pride? na pumpo pa je realnih 6,5 zra?unanih na roko oz. na poraba.com.
kar se pa ti?e relacije pri konstantni povpre?ni 90km/h mi je tudi pri Mazdi po cca 200 prevo?enih km kazalo povpre?no porabo 4,6l/100km tako, da pri napaki 0,7 deci je to ?e vedno zelo lepih 5,3 na 100. Je pa edino pravo merilo skupna poraba vsaj 5 do 10 tankov in naj ?e enkrat povem je VAGov TDI enako po?re?en pri tem da v mojem primeru v Golfu, ki je celo 200kg la?ji. :ne vem:
Druga?e zgolj za info je moja vo?nja tak?na da je cca
60% vo?nje po AC - tempomat nastavljen konstantno na 140km/h
25% lokalne vo?nje pri tem, da mora vsak dan avto 4km v hrib in tam naredi skoraj 200m vi?inske razlike
Mojo porabo vidi? v podpisu in je izra?unana od samega nakupa avtomobila se pravi, da je to povpre?je 46.000 km. Prilagam pa ?e sliko zadnjih nekaj tankanj.
Ker pa si ravno primerjal z VAG-om pa ti lahko povem da se slu?beno vozim z Golfom V 1.9 TDI 105KM in za primerjavo ti lahko povem, da je pri enakem na?inu vo?nje in enakem razmerju vo?nje po AC, lokalnih cestah in mestne vo?nje, poraba skoraj enaka oz. malenkostno vi?ja pri Golfu tako, da jaz raznoraznim zgodbicam, da TDI-ji kurjo v povpre?ju pet litrov ne verjamem. Oziroma je edino mo?no, ?e se vsak dan vozi? v enakomerno voze?i koloni 80km/h od Litije do Ljubljane in nazaj.
Pri xenonkah je vse samodejno (ker tako mora biti ?e ho?e avto dobiti heterologacijo ) tako, da ni nobenega dodatnega stikala za nastavljanje.
Je pa hec, da ?e crkne ta del za avtonivelacijo lu?i naj bi baje lu?i ostale v spodnjem polo?aju - svetijo preve? v tla. Se pa to dogaja na?eloma samo na eni lu?i in naj bi bilo povezano tudi s premajhno napetostjo tako, da doti?ni ra?unalnik ne reagira in dvigne oz. spusti ?aromet.
@Boss jaz sem tudi sli?o za primer na enem Mazda servisu, ko je tudi en skuril sklopko pri 20.000km na 6-ki dizel, jaz nevem kako jim to uspe! :ne vem:
Sam, kako pa skuri? sklopko pri 20.000km ? Pa da nisi ?util kolesa, da se je za?el odvijat - ne vem no tole zelo te?ko verjamem - al si pa ?isto brez ob?utka. Pa da so vsa kolesa bla odvita - pri menjavi sklopke res ni treba zadnji koles dol jemat :ne vem:
Kar se pa ti?e Interclassa: jaz sem KIO pri njih servisiral (tudi kleparsko li?arska dela) in vedno so naredili tako kot je bilo dogovorjeno. ?e ve? - celo masko so mi naknadno zrihtal zastonj tako, da oni so pri meni dobro zapisani. In tudi kolesa so mi vedno privili
Glej, pri Golfu V je z ABSom popolnoma enako - pedal lepo ?uti? kako trza in kovinski zvoki so tudi sli?ni.
Druga?e je pa vklop ABSa res skrajna to?ka zaviranja in meni se v letu vo?nje z Mazdo ?e ni nepredvideno vklopil razen takrat, ko sem namensko testiral. Tako, da nima smisla nervirat, ?e je takrat ob?utek precej ?uden saj pride do njega res zelo zelo redko, razen seveda ?e nisi konj brez filinga za vo?njo
Pol pa ?e gibalno koli?ino (G) vpelji in jo odvajaj po ?asu, da dobi? silo (F)
G = mv, F=dmv/dt=m dv/dt = m a
sorry za offtopic!
Sm samo hotu povedat da ni vse v ena?bah. V dolo?enih primerih je res ?al tako, da tudi ABS ne re?i vsega najbolje.
Ob?utek fantje, ob?utek z zavorami
mejte se!
Labi in Peo - sta se pa vidva spravla komplicirat
jaz bi to takole na izi
Vzamem formulo za kineti?no energijo, ki je Wk=(m*v^2)/2 pri gibajo?em avtomobilu s konstantno hitrostjo. Nakar bremzam z neko silo in ker se energija ohranja se kineti?na energija spremeni v delo (F*s sila*pot zaviranja)
tole zgleda nekak takole
(m*v^2)/2= F*s
potrebujem ?e dve ena?bi in sicer brez ABS F(trenja)=k(trenja)*N in z ABS F(lepenja)=k(lepenja)*N
to zme?em v prvo formula in dobim (m*v^2)/2= F(trenja)*s(trenja) in (m*v^2)/2= F(lepenja)*s(lepenja)
formuli zdru?im in dobim F(trenja)*s(trenja)=F(lepenja)*s(lepenja)
in kot je Labi ?e napisal, da je koeficient trenja (k(trenja)) manj?i od koeficienta lepenja (k(lepenja)) pomeni, da je tudi F(trenja) manj?a od F(lepenja)
da ena?ba F(trenja)*s(trenja)=F(lepenja)*s(lepenja) zdr?i mora biti pot zaviranja (s(trenja)) ve?ja od poti lepenja (s(lepenja))
prbli?no tako oziroma po kme?ko je to ?isto navadno obratno sorazmerje al neki tazga - ne vem s ?olo sem zaklju?il tam nekje pred 15 leti
Dravni, tisto s snegom ti dam delno prav, ?e je to mehak sneg. V kolikor pa je ?e zglajen bo pa to skoraj isto sranje oz. z ABS bo avto vsaj vodljiv.
Kar se ti?e pa ABS na suhem je pa tako. ?e si res majster in ima? izreden ob?utek na zavori - se pravi, da maksimalno zavira? tik preden kolesa blokirajo potem je zavorna pot res kraj?a. Samo to se da tudi z avtom ki ima vgrajen ABS saj le te ne reagira dokler se kolesa vrtijo. V trenutko ko pa kolesa blokirajo (v avto brez ABS) nastopi fizikalna koli?ina imenovana sila trenja (dinami?no trenje) saj kolesa radirajo po podlagi in ta koeficient je precej manj?i kot sila lepenja (stati?no trenje)(kolo se lepi s podlago) pri zavirajo?em kotale?em kolesu.
ABS s tem, da prepre?uje blokacijo kolesa ne samo, da omogo?a vodenje avtomobila ampak tudi ne dovoljuje, da bi se zaviralo s silo trenja ampak vspostavlja silo lepenja, s tem, da dovoljuje vrtenje koles.
Tako, da za konec samo ?e vrstni red:
1. mesto - zlata medalja - maksimalno zaviranje tik preden kolesa blokirajo ali pa se vklopi ABS
2. mesto - srebrna medalja - zaviranje na polno ... ABS se je vklopil
3. mesto - bronasta medalja - zaviranje z blokiranimi kolesi
4. mesto - mrtva?ki prt - sploh ne zavira? oz. v paniki ?e dodatno stisne? gas
?e koga zanima lahko za?nem ?e malo te?it s fizikalnimi formulami - al raj ne? :ne vem:
Fry, tole skoraj ne bi verjel... ker je skregano z osnovnim principom delovanja ABS. Edina stvar, ki mi pade na pamet je to, da ko ABS "spu??a" zavoro, preve? popusti in s tem zmanj?uje u?inek zaviranja.
Druga?e pa pri normalnem zaviranju v suhem se ABS sploh ne bi smel vklju?iti razen ?e ima? totalno zani? gume.
Glede grelca: ?e ugasne? motor a rata ti?ina al se ?e kaj sli?i. Grelec ?e laufa nekaj sekund, da porabi gorivo je pa tako, da ?e je hladno pa niski obrati (recimo vo?nja pri 1500 obratih) zadeva ?e deluje tudi po prevo?enih >20km - preverjeno.
Preden serviserje napade? preveri tole, ker na tvoj prvi opis bi stavil na grelec.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi jaz si v nov avto ne upam tega notr tla?it, ?eprav sem ga (QMI) imel neko? v Wartburgu pa ni bilo neke ob?utne razlike, razen da je mogo?e prvih par sekund motor lep?e stekel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani