Dravni, tisto s snegom ti dam delno prav, ?e je to mehak sneg. V kolikor pa je ?e zglajen bo pa to skoraj isto sranje oz. z ABS bo avto vsaj vodljiv.
Kar se ti?e pa ABS na suhem je pa tako. ?e si res majster in ima? izreden ob?utek na zavori - se pravi, da maksimalno zavira? tik preden kolesa blokirajo potem je zavorna pot res kraj?a. Samo to se da tudi z avtom ki ima vgrajen ABS saj le te ne reagira dokler se kolesa vrtijo. V trenutko ko pa kolesa blokirajo (v avto brez ABS) nastopi fizikalna koli?ina imenovana sila trenja (dinami?no trenje) saj kolesa radirajo po podlagi in ta koeficient je precej manj?i kot sila lepenja (stati?no trenje)(kolo se lepi s podlago) pri zavirajo?em kotale?em kolesu.
ABS s tem, da prepre?uje blokacijo kolesa ne samo, da omogo?a vodenje avtomobila ampak tudi ne dovoljuje, da bi se zaviralo s silo trenja ampak vspostavlja silo lepenja, s tem, da dovoljuje vrtenje koles.
Tako, da za konec samo ?e vrstni red:
1. mesto - zlata medalja - maksimalno zaviranje tik preden kolesa blokirajo ali pa se vklopi ABS
2. mesto - srebrna medalja - zaviranje na polno ... ABS se je vklopil
3. mesto - bronasta medalja - zaviranje z blokiranimi kolesi
4. mesto - mrtva?ki prt - sploh ne zavira? oz. v paniki ?e dodatno stisne? gas
?e koga zanima lahko za?nem ?e malo te?it s fizikalnimi formulami - al raj ne? :ne vem:
Fry, tole skoraj ne bi verjel... ker je skregano z osnovnim principom delovanja ABS. Edina stvar, ki mi pade na pamet je to, da ko ABS "spu??a" zavoro, preve? popusti in s tem zmanj?uje u?inek zaviranja.
Druga?e pa pri normalnem zaviranju v suhem se ABS sploh ne bi smel vklju?iti razen ?e ima? totalno zani? gume.
Glede grelca: ?e ugasne? motor a rata ti?ina al se ?e kaj sli?i. Grelec ?e laufa nekaj sekund, da porabi gorivo je pa tako, da ?e je hladno pa niski obrati (recimo vo?nja pri 1500 obratih) zadeva ?e deluje tudi po prevo?enih >20km - preverjeno.
Preden serviserje napade? preveri tole, ker na tvoj prvi opis bi stavil na grelec.
Saj je butasto ampak vseeno... pa daje dovolj mo?no iskro - preklet dobr mora sekat pa sli? se jo tud, ker ?e je ?voh se jo sicer vidi samo vpra?anje pa je a bo v?gala me?anco ali je ne bo
Jaz sem imel tudi te?ave z zvitimi diski (beri v tem topicu)
Zgleda, da z nujo zmanj?evanja proizvodnjih stro?kov tudi v Mazdi ?edalje bolj posegajo po cenenih materjalih ?al
nekako to ?e razumem (?eprav mi ?e zdale? ni v?e?) ampak, da tega ne priznajo (vsaj potihoma) in posku?ajo krivdo speljat na uporabnika, to je pa en velik NO NO..
potem se bodo pa ?udili, ?e bom zaradi takih stvari ?ez pet let mogo?e ?el nazaj na Korejca ne saj ?e ni tako hudo
1.) Preveri, ?e nima? preluknjane oz. preparene kak?ne od cevk...
2.) V kolikor ima? katalizator preveri, delovanje lambda sonde, saj ti okvarjena lahko pri polnem gasu nepravilno dozira me?anico - v tvojem primeru preve? goriva in premalo zraka
V Petrolu in OMV Slovenija ne priznavajo, da bi bila povi?ana vsebnost vode v gorivu in mol?ijo o ?tevilu prito?b
Spet sta nas dva voznika opozorila na te?ave z avtomobili zaradi slabega goriva oziroma vode v njem. Eden je to?il pri Petrolu, drugi pri OMV.
Nev?e?nosti z gorivom za osebne avtomobile se, kot ka?e, nadaljujejo. Tokrat gre za vodo v gorivu, medtem ko so se poleti vozniki jezili zaradi dodajanja biodizla dizelskemu gorivu.
Dogaja se na Petrolu in OMV
Ena od voznic nas je opozorila, da je imela te?ave z osebnima avtoma potem, ko so nato?ili gorivo na eni od Petrolovih ?rpalk na Vi?u. Avto se je zaganjal, motor je uga?al, drugi pa sploh ni hotel v?gati. Na poobla??enih servisih so pri obeh avtih (berlingo in megane) ugotovili vodo v rezervoarju, zatrjuje voznica. Pravi tudi, da so jo na ?rpalki po prito?bi grobo odslovili. Drugi voznik je nato?il dizel na ?rpalki OMV. Po te?avah z avtom so na servisu ugotovili, da dizel vsebuje vodo; s ?i??enjem rezervoarja in zamenjavo filtra je imel okoli 40 tiso? tolarjev stro?kov.
Voda v gorivu je, pravi serviser Trobec
Jo?e Trobec iz Citroenovega servisa Avto Trobec nam je povedal, da imajo na servisu v zadnjem ?asu precej primerov te?av z avtomobili zaradi slabega goriva; v zadnjem mesecu so imeli tri take primere. Prav tako se ?e od junija pojavljajo te?ave z dizelskimi avtomobili in okvare zaradi slabega dizelskega goriva. Trobec je opozoril, da lahko te?ave in okvare nastanejo tudi mesec ali ve? po tistem, ko je v rezervoar pri?lo neustrezno gorivo.
Zanimivo, zdaj sem registriral avto..ker lep financijsi sok (pa ne juice ampak shock )
za leto 2005 zgleda nekak tkole
-cca 260.000 sit (zavarovanje, maxi kasko)
-cez en mesec zimske gume cca. 80.000 sit
-zavarovanje za kosovo za eno leto: 300 eur (72.000 sit)
-dva servisa letno cca. 120.000sit
gorivo plus razne cestnine po celi evropi bom kar izpustil ...jaoo zdaj me boli
zdaj bom bil zloben pa bom rekel: "...in leta ?e ni konec..."
- sem pa sam v istem dreku tako, da tudi pri meni sledi ?ez en mesec mazdin prvi rojstni dan in ji bo treba kupiti darilo v obliki registracije in zavarovanja
Tako kot pravi David je pregled zastonj, pla?a? edino tisto, kar ?eli? menjati in to je olje in oljni filter.
Druga?e se pa mora? zavedati, da je avto stro?ek in to ne samo gorivo ampak tudi vse ostalo, zavarovanja, servisi, potro?ni material, olje, cestnine, itd... tako pade tja notr tudi teh 20.000 sit
Za la?je prebolevanje ?okov sem si sam izra?unal koliko me pride stro?ek kilometra (brez amortizacije avta) in recimo mene ko?ta cca 25 sit se pravi ?e ?elim narediti 200km moram odriniti na stran 5.000 sit (3.000 sit za gorivo, 2.000 sit pa za vse ostale stro?ke okoli avtomobila)
Nekako sicer dr?i samo v primeru, ?e se ne uporablja kvalitetne materiale na kar bi pri Mazdi morali paziti. To si eventuelno lahko privo??i KIA s 3x ni?jo nabavno ceno, Mazda pa za avto pri skoraj ?estih miljonih sigurno ne.
Pri KIji sem to re?il v lastni re?iji (diski Brodi) in sr?no upam, da mi tukaj tega ne bo potrebno , ?eprav imam grd ob?utek, da bo po isteku garancije zapelo: "halo Euroton, a imate prednje diske in plo??ice za Mazdo 6)
Ker ?e leta in leta vozim avtomobile po najbolj nemogo?ih vremenskih razmerah mi je popolnoma jasno, da v de?ju ni pametno veliko zavirati in mo?no ogrevati diske saj jim nenadno ohlajanje ?koduje, vendar bolj kot je kvaliteten material manj verjetnosti je da se dogajajo razna zvijanja diskov in podobno.
Sem pa to napisal bolj zato, ker serviser sploh ni dopustil mo?nosti, da bi lahko bila krivda na materialu in je direktno prevalil krivdo na uporabnika. Recimo pri KIji so povedali, da material diskov ni najbolj?i in so ga ves garancijski rok pridno menjavali ter nikoli niso rekli, da avto uporabljam narobe. Ko sem jih vpra?al zakaj ne zamenjajo za kak?ne bolj?e jih v garancijskem roku niso smeli saj jim mati?na fabrika tega ne bi priznala kot garancijsko poravilo in bi menjavo naredili na lastne stro?ke :ne vem:
saj druga? so naredil v redu in tud ni? niso komplicirali pri zamenjavi diskov in plo??ic... ?e ve?, brez, da bi rekel so jih zamenjali in ne tako kot pri Renaultu, kjer ti zabrusijo, da mora? po 5.000 prevo?enih km sam kriti stro?ke menjave plo??ic in diskov navkljub temu, da je avto ?e globoko v garanciji
Zamenjali so filtre olja, klima, zraka, olje in pregled vozila.
Vse lepo in prav samo kako so rabili za vse to 2,8 ure mi pa ni jasno. In ker je ura 7.800 sit ?!?!?!? je bilo samo delo vredno skoraj 22 jurjev...
v garanciji so mi zamenjali ?e diske in plo??ice, ker so diski tresli pri zaviranju... na koncu sem jih vpra?al kako je to mo?no mi je mo?akar rekel, da naj ne vozim po lu?ah se pravi ko je de? pri Mazdi pa? vklopi? gumb hovercraft in diski se ne bodo ve? zvijali
Podoben primer sem imel tudi jaz na prej?njem avtomobilu samo je bila krivda vulkanizerja, ker je uporabljal samo normalne ute?i za centriranje in seveda se je ute? zataknila za zavorno ?eljust in odpadla.
Vulkanizer mi je rekel, da pa? tiste feltne ne bom mogel montirati na avto in grem do druzga vulkanizerja. Ta pa prav ni problema in mi da zelo zni?ane ute?i, scentrira in OK
hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.
Pa si ziher, da nisi imel kak?nega nasprotnega vetra oziroma, da se cesta ne vzpenja. Glede na to, da Ljubljanca te?e iz Vrhnike proti Ljubljani pomeni, da se tudi AC proti Vrhniki dviguje.
?e ho?e? bit prepri?an se spravi na AC pa fullgas (sam po pameti in ne na silo) do cestninske na Vrhniki obrni pa isto nazaj proti cestninski na Brezovci. Povpre?je obeh max hitrosti bi morala bit kon?na na tvoji Mazdi.
p.s. : da ne bo? na sami AC obrnu tako kot sem danes videl na motorju. Inkasant je zgre?u odcep, vklju?u lu?ke, obrnu in po odstavnem pasu po?asi v nasprotno smer do izvoza. Mislm ?e to ni .
Hmm... ?e ima? klimo je to mo?no tudi da se sli?i vklapljanje, ?e posebej, ?e je slaba sklopka klime, ki lahko spu??a take zvoke par sekund preden ujame vrtenje z vrtenjem motorja... to je to kar se ti?e brnenja, za tresenje pa bodo najverjetneje slabo centrirane ali pa po?kodovane gume... zato ?imprej do kak?nega vulkani?erja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dravni, tisto s snegom ti dam delno prav, ?e je to mehak sneg. V kolikor pa je ?e zglajen bo pa to skoraj isto sranje oz. z ABS bo avto vsaj vodljiv.
Kar se ti?e pa ABS na suhem je pa tako. ?e si res majster in ima? izreden ob?utek na zavori - se pravi, da maksimalno zavira? tik preden kolesa blokirajo potem je zavorna pot res kraj?a. Samo to se da tudi z avtom ki ima vgrajen ABS saj le te ne reagira dokler se kolesa vrtijo. V trenutko ko pa kolesa blokirajo (v avto brez ABS) nastopi fizikalna koli?ina imenovana sila trenja (dinami?no trenje) saj kolesa radirajo po podlagi in ta koeficient je precej manj?i kot sila lepenja (stati?no trenje)(kolo se lepi s podlago) pri zavirajo?em kotale?em kolesu.
ABS s tem, da prepre?uje blokacijo kolesa ne samo, da omogo?a vodenje avtomobila ampak tudi ne dovoljuje, da bi se zaviralo s silo trenja ampak vspostavlja silo lepenja, s tem, da dovoljuje vrtenje koles.
Tako, da za konec samo ?e vrstni red:
1. mesto - zlata medalja - maksimalno zaviranje tik preden kolesa blokirajo ali pa se vklopi ABS
2. mesto - srebrna medalja - zaviranje na polno ... ABS se je vklopil
3. mesto - bronasta medalja - zaviranje z blokiranimi kolesi
4. mesto - mrtva?ki prt - sploh ne zavira? oz. v paniki ?e dodatno stisne? gas
?e koga zanima lahko za?nem ?e malo te?it s fizikalnimi formulami - al raj ne? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani