Skoči na vsebino
Zadnji Amortizerji
Napisano

Jaz sem jih ?e za Clarusa dal obnovit pri Amortizerju in so mi naredili tako, kot se ?ika. Ob?utki v vo?nji po posegu so bili super ne glede na to, da je mojster ko je probal stare amortizerje dejal, da sploh ?e ni krize. Je pa takoj vedel kaj narediti, ko sem mu povedal, da ga rad mal prtisnem :D po ovinkih in je str?al amortizerje za cca 25% glede na original.

 

To sem dal pri 120.000 km in pri 160.000, ko sem ga prodal je bil ob?utek enak. V glavnem jaz sem dal 60 jurjev za vse ?tiri in mi nikoli ni bilo ?al tega denarja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave z Mazdo 323F
Napisano

Meni se je zgodilo da so mi na servisu ukradli prednje diske (Bradi) za KIO in so jih zamenjali za rabljene bru?ene originalne. Sem pa na ?alost to opazil ?ele ?ez ene 6.000 km ko so zavore za?ele tresti in je bilo prepozno, da bi ukrepal. So mi pa takrat na tem servisu tudi zmaknili son?na o?ala. :angry:

 

Aja ?e koga zanima je to servis za KIA in Mitsubishi v Novem Mestu. Sicer imam pa z njimi eno zelo dolgo ?torijo, ki ?e ni zaklju?ena jo bom pa enkrat opisal v opozorilo kaj se lahko zgodi, ?e preve? zaupa? ljudem in pri?akuje? njihovo po?tenost.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave z Mazdo 323F
Napisano

Senzor za temperaturo na osnovi pove?ane upornosti (zaradi pove?ane temperature) ugotavlja, kako segret je motor. Temu primerno priklaplaja ventilatorje. V kolikor izgubi stik z priklju?enimi ?i?kami zgleda to kot maksimalna upornost in vse skupaj ra?unalnik zabele?i kot pregrevanje in cager?ek butne v nebo lastnika pa v slabo voljo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323f problem
Napisano

V telegrafskem slogu:

 

 

- prebijajo kabli za sve?ke

- slabe sve?ke ali neustrezen razmak na anodah sve?k (v navodilih pi?e koliko mora biti)

- v?igalne tuljave

 

tole so najpogostej?i vzroki za tak?no cukanje

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

service manual za mazde
Napisano

Glede sve?k dr?i napisano je pa zelo pomembno upo?tevati razmak anode (tisti jezi?ek na koncu sve?ke, kamor preskakuje iskra). Obvezno je upo?tevati pravilen "luft", ki ga dolo?i proizvajalec in napi?e v priro?nik za uporabo avta. Ponavadi je od 0,6mm do 1.0mm (odvisno od motorja).

 

Pri mojem prej?njem avtomobilu so bile sve?ke kupljene za motor 2.0 in so imele 0,4mm ve?ji odmik kot predpisano za motor 1.8. Dokler nisem stisnil tega jezi?ka je avto v nizkih vrtljajih cukal in rukal, da je bilo kot na rodeu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1.6i ve? kot 15lit/100km in 160km/h max
Napisano

Sicer ne bom dal roke v ogenj samo po moje je vzrok velike porabe in neodzivnosti motorja v visokih vrtljajih zaradi nepravilne me?anice zraka in bencina (prebogata me?anica). To povzro?i pokvarjena ali nedelujo?a sonda lambda ali pa napaka na ra?unalniku (manj verjetno ampak ne izklju?eno).

 

Mo?nost za take zadeve je lahko tudi ?isto banalna in sicer "zeleni volk" na raznih kontaktih (ra?unalnik, sonda, ....)

 

Tudi tista zadeva, ki ti jo je govoril eden od mehanikov o pokvarjenem "zaugu" ni ?isto iz trte zvita saj je mehankar razmi?ljal v smeri prebogate me?anice.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

resetiranje cpu-ja ?!
Napisano

Sicer ni v zvezi z resetom CPU-ja samo v zimskih razmerah (nizke temperature, vlaga, ....) je poraba lahko precej ve?ja kot pri normalnih temperaturah zato ni priporo?ljivo preve? pr?kat po nastavitvah (OK, reset CPU-ja na?eloma ne ?koduje), ker ni nujno, da je kaj narobe.

 

Drasti?no razliko (tudi 2l in ve? v povpre?ju) se opazi ?e posebej pri avtomobilih, ki vozijo na kraj?ih razdaljah (>15km) saj deluje avto precej poti na bogatej?o me?anico (zrak+bencin) preden se motor dovolj segreje, da prestavi na normalno.

 

Sicer pa to itak ?e vsi veste, a ne :D:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

resetiranje cpu-ja ?!
Napisano

Sicer ni v zvezi z resetom CPU-ja samo v zimskih razmerah (nizke temperature, vlaga, ....) je poraba lahko precej ve?ja kot pri normalnih temperaturah zato ni priporo?ljivo preve? pr?kat po nastavitvah (OK, reset CPU-ja na?eloma ne ?koduje), ker ni nujno, da je kaj narobe.

 

Drasti?no razliko (tudi 2l in ve? v povpre?ju) se opazi ?e posebej pri avtomobilih, ki vozijo na kraj?ih razdaljah (>15km) saj deluje avto precej poti na bogatej?o me?anico (zrak+bencin) preden se motor dovolj segreje, da prestavi na normalno.

 

Sicer pa to itak ?e vsi veste, a ne :D:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Potovalni ra?unalnik me je nasankal ali
Napisano

Ja seveda je pomemba poraba za :D Sploh, ce si se odlocu za nakup glede na porabo....... Jaz sem tehtala med Corollo in Mazdo 3....in ker je bilo vse skori isto je prevagalo le katera je definitivno lep?a in sploh bolj?a(ta zadni kriterij) ......

Saj to je to ...

 

Jaz sem moral mo?no tehtat in poraba je bila skoraj na vrhu kriterijev za izbiro, ker naredim letno okoli 60.000km in ?e je poraba samo za liter vi?ja to pomeni okoli 600 litrov ve? pokurjenega goriva ter ?e vzamem cca 200sit za liter je to 120.000sit/leto.

 

Ta cifra pa ni ve? tako majhna, da bi bila lahko zanemarljiva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Potovalni ra?unalnik me je nasankal ali
Napisano

Sicer mi je malce nerodno o tem pisat ampak sem vseeno zbral pogum po treh tednih od dogodka. :unsure:

 

V glavnem - peljem se po primorski avtocesti proti morju. Lu?ka za gorivo mi gori ?e nekaj ?asa a potovalni ra?unalnik ka?e "domet" ?e 111km. Kar naenkrat avto na ravnem delu ceste (ni bil klanec) za?ne pocukavati in se tudi ustavi. Ni? mi ni bilo jasno, spet ?ekiram domet in isto 111km, poskusim v?gati ampak zaman. Pokli?em MES povem natan?no kje sem in mi obljubijo pomo? v 30min. Ok trajalo je sicer uro pa pol, ker so poklicali napa?nega in je moral priti iz Nove gorice (cca 40km od tam kjer sem stal). ?e dobro, da me je ta z avtovleke prej poklical in da sem ga prepri?al naj pripelje ?e 10L nafte.

 

Nato?iva nafto, napumpava v sistem in avto v?ge brez te?av - men sicer nerodno in razlagam kako me je potovalni ra?unalnik zavedel. Odpeljem naprej do pumpe (?e cca 25km) in nato?im do vrha. ?ok ?tevilka 2 - skupaj z 12 litri, ki mi jih je pripeljal in recimo, da sem porabil za teh 25km do pumpe cca 1,5 litra je ?lo v rezervor zgolj 48 litrov. ?e to se?tejemo in od?tejemo tisti liter in pol pomeni, da sem vseskupaj lahko natankal slabih 59 litrov (58,5L). Po specifikaciji naj bi imela Mazda 6 rezervoar velik 64 litrov, kar se pravi, da je avto crknil ko je bilo v tanku ?e cca 5 litrov goriva.

 

Danes sem bil v salonu/servisu in sem razlo?il te?avo ampak baje ni nobene pametnej?e re?itve kakor, da hodim na pumpo ko pade domet pod 200km ?!?!?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

povi?ana poraba...
Napisano

Poskusi eno mal dalj?o razdaljo u?gat - vsaj 150 km v enem kosu. Tako bo normalno topla ma?ina in ne hladna ter pod zaugom na vsaj polovici tvoje poti med Koprom in Izolo (po moji oceni je med KP in IZ tam nekje dobrih 6km, ?e se ne motim).

 

Skoraj sem prepri?an, da avtu fali samo dalj?a relacija za manj?o povpre?no porabu - ?al pa ne za skupno ;) ve? km ve? po?ganih litrov :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.